rutek111 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. ja muszę w moim foresterze wymieniać żarówki co ok 5-7 tys km (żałuję, ze nie dołozyłem do ksenonów . Doda, zę kupuje normalne zarówki Osram lum Philipsa na stacjach - raz kupiłem Osram Night Breaker i starczyły na 3 000km. Czy to jest normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 padaja obydwie odrazu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 pada jedna i po miesiacu druga w myśl zasady - wymieniać parami Dobrze że w Foresterze nie ma problemów z dostępem do żarówek i zwykły kowalski może to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. ja muszę w moim foresterze wymieniać żarówki co ok 5-7 tys km (żałuję, ze nie dołozyłem do ksenonów . Doda, zę kupuje normalne zarówki Osram lum Philipsa na stacjach - raz kupiłem Osram Night Breaker i starczyły na 3 000km. Czy to jest normalne? U mnie też to występuje, tyle że w Legacy. Nie masz co instalować żadnych typu 30% więcej światła, bo to tylko skróci ich czas życia. To co pomaga i pozwala się cieszyć żarówkami trochę dłużej, to tzw. żarówki LongLife. Nie dają więcej światła, ale rzeczywiście trochę dłużej działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem. ja muszę w moim foresterze wymieniać żarówki co ok 5-7 tys km (żałuję, ze nie dołozyłem do ksenonów . Doda, zę kupuje normalne zarówki Osram lum Philipsa na stacjach - raz kupiłem Osram Night Breaker i starczyły na 3 000km. Czy to jest normalne? A pamiętasz, aby nie zabrudzić powłoki bańki żarówki? Wszelkie zanieczyszczenia na powłoce (np. spowodowane dotknięciem gołymi palcami) znacząco skracają żywotność żarówek halogenowych. Przepalenie żarówki po 5-7 tyś. nie jest na pewno normalnym zjawiskiem. Minimum dla żarówki H7 to 25 tyś. km (około 500h), ale mam w starszym aucie żarówki, które świecą od 75 tyś. km. Jeżeli problem występuje po stronie zasilania, często pomaga zwykła dioda prostownicza (np. ~10A). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Jeżeli problem występuje po stronie zasilania, często pomaga zwykła dioda prostownicza (np. ~10A). Ale gdzie ja wstawić. auto na gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Ale gdzie ja wstawić. auto na gwarancji W obwodzie zasilania żarówki. Jeżeli auto jest na gwarancji, to najlepiej gdyby to ASO wykonało. Pytanie czy się zgodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Ja kupuję Philipsa Vision Plus czy jakoś tak. Lepiej swiecą i mają wydłużoną żywotność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrupik Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Witam. przed zakupem żarówek lepiej rozczytać się porządnie w testach. Żarówki Phila są może fajne jednakże ich żywotność, co w połączeniu z ceną - hmmm Miło zaskakują "zwykłe, cywilne" produkty np. tungsram. Chińszczyznę omijać z daleka ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Wszystkie żarówki, o lepszych parametrach światła ZAWSZE mają krótszą żywotność. W Forku jest to jedyny sposób aby nieco poprawić niezbyt dobre reflektory. Na seryjnych H4 w Forku jeździłem 5 lat (95 000km). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Właśnie wymieniłem na long Lie osrama. Mam nadzieję, że do przeglądu wytrzymają, potem zgłodzę na gwarancji. PS Mam przejechane 65 tys km i wymieniłem już w sumie 7 kmpl. żarówek. Do wersji z ksenonami dopłata wynosiła 1500 euro. Bardzo żałuję , że poskąpiłem kasy(dodatkowo w pakiecie subwoofer lepsze głosniki, sterowanie radiem w kier. i relingi dachowe i koła na 17 calach - dokupiłem ,,pałąki " za 560 pln :| ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 rutek111, jak padnie ksenon to dopiero wtedy są wydatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Żywotność Żarówek może przedłużyć odpalanie silnika na wyłączonych światłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 rutek111, jak padnie ksenon to dopiero wtedy są wydatki W sklepie w Poznaniu kupiłem kpl. oryginalnych palników philipsa do forka - ich koszt jest porównywalny ze średnim kosztem 7 kpl tradycyjnych żarówek. Wymiana tak samo banalna (MR07). Palniki bez problemu powinny wytrzymać 65 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 W sklepie w Poznaniu kupiłem kpl. oryginalnych palników philipsa do forka - ich koszt jest porównywalny ze średnim kosztem 7 kpl tradycyjnych żarówek. Wymiana tak samo banalna (MR07). Palniki bez problemu powinny wytrzymać 65 kkm. Ale w ASO to chyba jakiś tam cały element reflektora wymieniają. Na budowie ksenona nie znam się za dobrze, sam mam zwykłe lampy. Te potencjalne koszty zawsze studziły mój entuzjazm odnośnie ksenonów ale może coś się zmieniło. Był kiedyś temat o ksenonach i ktoś wspominał, że wymiana w Imprezie kosztowała kilkaset złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi