Simon Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 ale ma talent I fajna pania doktor. Gdyby takie byly w szpitalach, do nic innego bym nie robil, tylko chorowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2007 Wpadła mi w ręce "Wyborcza" z 7 sierpnia - dwie rzeczy mnie zaciekawiły Najpierw opis sytuacji z kwalifikacji do GP Węgier : (...) Zaczęło się od nieodpowiedzialnego zachowania (...) Hamiltona. Czarnoskóry kierowca McLarena nie przepuścił swojego starszego kolegi, choć kilkakrotnie zażądał tego przez radio szef zespołu Ron Dennis. Doszło do żenującej wyniany wulgaryzmów miedzy nim a 22-letnim Lewsiem.(...) -[moderator czuwa], nigdy więcej mi tego nie rób - krzyczał przez radio Hamilton, na co Dennis wrzeszczał:- [moderator czuwa] you gówniarzu. Masz to wykonać i już. Dalej jest opis jak Alonso w rewanżu zablokował Hamiltona i czekał na znak od swojego fizjoterapeuty - Fabrizia Borry. Ciekawe są też insynuacje, jakoby Alonso miał przejść do BMW-Sauber, a dokładniej opis sytuacji z kontraktami. W BMW-Sauber Kubica podpisał umowę, która obejmuje cały sezon 2008. Ale Niemiec Nick Heidfeld wciąż nie ma umowy. Ja już się zamotałem jak to jest na prawdę z tymi kontraktami. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Ja już się zamotałem jak to jest na prawdę z tymi kontraktami. jest tak, ze trzeba czekac az wreszcie ktos przedstawi prawdziwe informacje a to jeszcze pare miesiecy moze potrwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Rewolucji nie będzie - Kubica i Heidfeld zostają na sezon 2008 w BMW Sauber : http://autoklub.pl/16672,item,0,,f1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Rewolucji nie będzie - Kubica i Heidfeld zostają na sezon 2008 w BMW Sauber : http://autoklub.pl/16672,item,0,,f1.html a ja mialem nadzieje ze jakies zmainy jednak beda, ciekawe co Alonso zrobi teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 ciekawe co Alonso zrobi teraz Jeśli faktycznie zmieni team, to ja obstawiam Renault. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Może pójdzie po rozum do głowy i przestanie histeryzować. Jedyną realną alternatywą na sezon 2008 jest dla niego, jak napisał WRC Fan, Renault. Podobno znalazł się jakiś sponsor z Hiszpanii, który zaoferował się, że zapłaci odszkodowanie dla McLarena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 hmm... powrot do renault to torche bez sens biorac pod uwage to, ze Alonso wlasnie z tego teamu zrezygnowal na rzecz Mclarena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 gr1zly. Alonso zżył się z Renault. Będzie tam nr 1. Flav chciałby odzyskać Alonso. Renault jest coraz bliżej czołówki. Jeżeli zmiana teamu na sezon 2008 to IMO tylko na Renault. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 I znajdzie się niemiecki sponsor, który wykupi Kubicę (który przejdzie do McL), żeby Vitel przedzedł do BMW. Wiem, wiem, ale nawet sam Kubica nie lubi BMW. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Wywiad z Kubicą Temat: Realistyka Gier! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 gr1zly. Alonso zżył się z Renault. Będzie tam nr 1. Flav chciałby odzyskać Alonso. Renault jest coraz bliżej czołówki. Jeżeli zmiana teamu na sezon 2008 to IMO tylko na Renault. To teraz bylo by pytanie kto by zostal w renault z Alonso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 czyli jest tak jak się spodziewaliśmy-bez zmian. media miały za to o czym szczekać przez 2 miesiące i mieszać ludziom w głowach :roll: Wywiad z Kubicą no proszę, myślałem że chętniej gra na playstation w WRC, pozytywnie zaskoczony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 To teraz bylo by pytanie kto by zostal w renault z Alonso Kovalainen - kolejny pupilek Flavio. Fisichella nie ma kontraktu na przyszły sezon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 To teraz bylo by pytanie kto by zostal w renault z Alonso Kovalainen - kolejny pupilek Flavio. Fisichella nie ma kontraktu na przyszły sezon. tylko pytanie czy renault poprawi na tyle auto zeby wrocic do czolowki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 tylko pytanie czy renault poprawi na tyle auto zeby wrocic do czolowki Poprawi. W przeciwieństwie do McLarena nie wykradli danych z Ferrari, to trudniej im się było dostosować do Bridgestone'ów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 no proszę, myślałem że chętniej gra na playstation w WRC, pozytywnie zaskoczony Robert startuje w lidzie i pucharze rbr (nieregularnie ale dość często - zapewne brak czasu) i powiem Ci, że wymiata przeokrutnie. jest może z 5 osób które są w stanie nawiązać z nim walkę... i to na zasadzie, że braki w umiejętnościach nadrabiają znajomością tras na pamięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 tylko pytanie czy renault poprawi na tyle auto zeby wrocic do czolowki Poprawi. W przeciwieństwie do McLarena nie wykradli danych z Ferrari, to trudniej im się było dostosować do Bridgestone'ów :wink: i dzieki temu Hamilton ma szanse na tytul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 tylko pytanie czy renault poprawi na tyle auto zeby wrocic do czolowki Poprawi. W przeciwieństwie do McLarena nie wykradli danych z Ferrari, to trudniej im się było dostosować do Bridgestone'ów :wink: A BMW komu wykradło dane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Witek. Tak skrótowo: Renault miało w zeszłym sezonie świetny bolid. Częściowo można powiedzieć, że osiedli na laurach, częściowo zaś, po prostu nie trafili z konfiguracją bolidu (zwłaszcza rozkładem masy), przecenili też wyniki z tunelu aerodynamicznego. BMW nie miało tego problemu. Ich bolid nie był w zeszłym sezonie rewelacją. Teraz jest rewelacją o tyle, że BMW bardzo awansowało w stawce producentów. Renault zresztą w trakcie sezonu znacznie się do nich zbliżyło. Dalej jednak BMW odstaje od Ferrari, czy McLarena i różnica jest znaczna (ponad 0,5 s/okr.). Nie zapominaj też, że BMW bardzo zainwestowało całą infrastrukturę w Hinwill, zwłaszcza w tunel (najnowocześniejszy podobno) i dział aero. Tunel tak naprawdę został skalibrowany w trakcie zeszłego sezonu. Bodajże od początku tego roku (może końcówki zeszłego) pracują na w tunelu trzy zmiany. To przynosi efekty - aero ma tym większe znaczenie, że, jak zapewne wiesz, zamrożono rozwój silników. W przeciwieństwie do BMW Renault miało, jak wcześniej pisałem, duże problemy z aero. Na papierze osiągi bolidu na rok 2007 wyglądały super. W rzeczywistości okazało się, że tak nie jest. Pat Saymonds mówił gdzieś, o ile dobrze pamiętam, o pewnej arogancji, czy też samozadowoleniu w ekipie Renault - wydawało im się, że są w stanie przewidzieć, na podstawie danych z tunelu, rzeczywiste osiągi bolidu. Nie bez znaczenia jest też IMO skład kierowców. W BMW jest "nieoszlifowany diament" - Robert oraz ambitny i bardzo doświadczony Heidfeld, który dzięki presji Roberta, zmuszony jest do jazdy na 100% (niegdy jeszcze tak dobrze nie jeździł). W Renault jest Kovaleinen (żółtodzió oraz doświadczony i zdolny, ale bez żadnych niestety ambicji, pozbawiony ducha walki, Fisico. Pamiętasz co robił z nim w zeszłym sezonie Alonso? Jeżeli nie to zobacz sobie ile każdy z nich zdobył w zeszłym sezownie punktów dla Renault. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 So What!, dzięki. Teraz jest jasne. Trochę to dziwne, żeby z pozycji mistrza popełnić takie głupie błędy (lekceważenie), i zostać wyprzedzonym przez pracusiów bez polotu, ale to w końcu Francuzi i Niemcy. Historia lubi się powtarzać. Po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 pablonas, :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymu Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Wreszcie jutro rusza f1, czy jak to w tvp1 mowia formula pierwsza Mam nadzieje, ze kubek nie bedzie mial problemow i ladnie pojedzie w ten weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 10 po pierwszym treningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 FUKS. Chyba jednak jedenasty: http://www.f1ultra.pl/news-GP-Turcji-pi ... 87,40.html 1 Kimi Räikkönen Ferrari 01.27,988 2 Felipe Massa Ferrari 01.28,391 3 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 01.29,222 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 01.29,261 5 Heikki Kovalainen Renault F1 01.29,346 6 Nico Rosberg Williams F1 01.29,403 7 Ralf Schumacher Toyota 01.29,414 8 Giancarlo Fisichella Renault F1 01.29,541 9 Nick Heidfeld BMW Sauber F1 01.29,641 10 Jarno Trulli Toyota 01.29,685 11 Robert Kubica BMW Sauber F1 01.29,710 12 Anthony Davidson Super Aguri F1 01.30,384 13 David Coulthard Red Bull Racing 01.30,398 14 Jenson Button Honda Racing F1 01.30,483 15 Rubens Barrichello Honda Racing F1 01.30,580 16 Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso 01.30,612 17 Takuma Sato Super Aguri F1 01.30,624 18 Alexander Wurz Williams F1 01.30,876 19 Mark Webber Red Bull Racing 01.30,917 20 Sebastian Vettel Scuderia Toro Rosso 01.31,383 21 Adrian Sutil Spyker 01.31,445 22 Sakon Yamamoto Spyker 01.32,270 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się