Gość Morgiana Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jechałam sobie spokojnie 60 km/h (4 bieg, niecałe 2krpm, więc i momentu wtedy nie mam ani mocy) po prostej drodze... No więc się turlam po tej drodze... I nagle tył zaczął mnie wyprzedzać zupełnie bez powodu - bo NIE hamowałam. 3 kontry dały tyle że za 4 razem mnie obróciło już całkiem w przeciwnym kierunku niż jechałam i że wystraszyłam 10 samochodów jadących za mną i przede mną... Autko dziwnie reaguje na skręt kierownicy. Hamowałam dopiero po 3 kontrze jak już wiedziałam że albo stanie, albo przypier...niczę w barierkę. Stanęła normalnie, szybko, pięknie i nawet w krawężnik nie przywaliłam kołami... I teraz jest tak: - na każdym (bez znaczenia w prawo czy w lewo) zakręcie wynosi mnie na zewnętrzną jeżeli mam zapięty napęd, miałam problem żeby wjechać przez bramę na osiedle... - jak na prostej dodam więcej gazu, tak że turbina zacznie pompować to tył zrywa przyczepność i próbuje wyprzedzać przód. Co to mnie się dzieje? Dyfer padł? Niech mnie kto mundry podpowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Bym pomógł... Ale nie jestem w temacie Chłopaki pomóżcie koleżance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Dyfer padł? Wygląda na to że w centralnym padło wisko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dp340 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 A moze Kolezanka ma limitowana tylnonapedowa wersje SUBARAKA??? Zartuje tak dla rozluznienia!! Gdybym mogl to pomoglby, ale jak Kolega nie potrafie ... Zycze powodzenia, cierpliwosci i ... bankomatu obok serwisu PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 tak dla uzupełnienia informacji (do tego co mi AMI napisał na PW :wink: ) tylne hamulce nie stanęły - były stanęły ostatnio i świeżo zrobione - stąd się wziął pomysł na wymianę przewodów przy okazji. dopiero co ją w tydzień temu z warsztatu odebrałam... mówiłam żeby sprawdzili most, bo mi coś nie grało... ale jak znam życie to zapomnieli i teraz masz babo placek...... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wywolany niejako do tablicy - powiem tylko po prostu, ze nie wiem Byc moze faktycznie z dyfrem jakies problemy ktoryms? Ciezko wrozyc chyba tak w ciemno przez ten caly internat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 A moze Kolezanka ma limitowana tylnonapedowa wersje SUBARAKA??? limitowana jest - nardi by Morgiana Zycze powodzenia, cierpliwosci i ... bankomatu obok serwisu do bankomatu z warsztatu całe 760 metrów jest... poza tym z reguły płacę przelewem :wink: a tak na poważnie to POMOCY!!!!!!!!!!!!!! zanim ich pozabijam to wolę wiedzieć za co... tak z przyzwoitości :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Morgiana, Prawdopodobnie przód stracił napęd. Na jakimś placu spróbuj przyspieszyć dość żywo na wstecznym.Jeśli auto wtedy stabilne to potwierdzisz to.(Bo rozumiem ,że na jedynce miota tyłem).A jeszcze lepiej na podnośnik i "jedziesz".Gdy przyspieszysz w powietrzu -w przypadku usterki powinna byc widoczna różnica w prędkościach przodu i tyłu. Jeśli tak to do roboty centralny dyfer (w skrzyni).pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 jak na prostej dodam więcej gazu, tak że turbina zacznie pompować to tył zrywa przyczepność i próbuje wyprzedzać przód. Wygląda na to że w centralnym padło wisko. tak wyglada....ale tak szybko , bez wstepnych objawów.... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dp340 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 zanim ich pozabijam to wolę wiedzieć za co... tak z przyzwoitości :wink: Jak juz sie Ciebie spytaja za co ich pozabijalas , to pokaz im faktury i powiedz sedziemu: A COS PAN QRWA MYSLAL, ZE DLA PRZYKLADU POWODZONKA Trzymam kciuki i napisz jak cos bedziesz wiedziec , tzn, najlepiej przed zamknieciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 a może śnieg spadł? :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 tak wyglada....ale tak szybko , bez wstepnych objawów.... :?: no właśnie coś mnie buczało, dlatego dziecko grzecznie i powoli jechało... ale myślało że to znowu te hamulce z tyłu, bo może źle zrobili...? no powiedzmy sobie szczerze - śnieg spadł, kusiło. ale coś mnie ten tył chciał bardziej prowadzić niż przód już na prostej to żem odpuściła... i jadąc spokojnie i tak swoje ten tył pokazał... a żebym ja jeszcze wiedziała jakie są wstępne objawy to bym powiedziała czy były :wink: -- 27 lis 2010, o 23:03 -- a może śnieg spadł? :roll: :wink: HA... HA... HA... bardzo kurczę śmieszne... -- 27 lis 2010, o 23:04 -- Wywolany niejako do tablicy - powiem tylko po prostu, ze nie wiem nie martw się i tak jesteś moim ulubionym drugim ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 a żebym ja jeszcze wiedziała jakie są wstępne objawy to bym powiedziała czy były nic przy jakis manewrach parkingowych / skręcaniu nie przeskakiwało/pukalo.... :?: .....wstepnie... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 a żebym ja jeszcze wiedziała jakie są wstępne objawy to bym powiedziała czy były nic przy jakis manewrach parkingowych / skręcaniu nie przeskakiwało/pukalo.... :?: .....wstepnie... . układ kierowniczy naprawiony jakoś w połowie października. Wymiwnione tylne poduszki przednich wahaczy i mocowanie magla. Nic nie stukało ani nie pukało. Trochę głośniej było po wybojach, ale wyszłam z założenia że to po wymianie poduszek wahaczy... błędne założenie>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Morgiana, jak ogarniesz temat u mechaników, to wpisz we wątku co się stało.... :? Szkoda Subaraka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 układ kierowniczy naprawiony jakoś w połowie października. Wymiwnione tylne poduszki przednich wahaczy i mocowanie magla.Nic nie stukało ani nie pukało. Trochę głośniej było po wybojach, ale wyszłam z założenia że to po wymianie poduszek wahaczy... błędne założenie>? To nie ma zwiazku .......trzeba do serwisu podjechać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 To nie ma zwiazku .......trzeba do serwisu podjechać . jak już pisałam jutro sie turlam do warsztatu. na ten moment jedyny pomysł na dojechanie na miejsce to każdy zakręt na luzie... znaczy bez napędu. będzie problem bo ja nauczona zawsze na zapiętym napędzie jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polunho Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 hmmmm... u mnie w GT jak depne na prostej na sniegu to tyl ucieka na boki... odpuszcze gaz i się prostuje... w zakrecie jak depne zaczyna isc bokiem i z kontrą jak trzymam gaz to prostuje... Tak to już jest z Subaru... mnie obrocilo 3 dnia po zakupie jak tylko śnieg spadł... Przyczyna?? Przed Zimową Szkołą Jazdy byłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Też mam 97 i wcale tak nie jest, ani na poprzedniej skrzyni, ani na obecnej. Nie ma szans żebym dodał na prostej gaz (nawet na lodzie) i żeby mnie tył zaczął wyprzedzać. Tak samo w zakręcie, no sam nie wyskoczy, muszę naprawdę mocno przygazować i szarpnąć kierownicą żeby mi tył wyskoczył, a jak już wyskoczy to skontrowanie i powrót na tor jest w miarę proste. Coś musi być walnięte, impreza tak nie ma to nie RWD. Chyba że ktoś wam dyfer w nocy podmienił na taki z innym przełożeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polunho Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 nie mówię o wyprzedzaniu tylko raczej o chodzeniu na boki tyłem... jak rasowa klaczka trzeba będzie zweryfikować te nasze GTki na jakiejś pojeżdżawce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 to nie jest nasza pierwsza wspólna zima, więc wiem że moje autko wcześniej tak nie robiło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polunho Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 hihi to teraz sie naprawiło i postanowiło dać Ci prawdziwe emocje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 hihi to teraz sie naprawiło i postanowiło dać Ci prawdziwe emocje szczerze mówiąc wybrała sobie najgorszy możliwy moment... Ten samochód na500-600% jest kobietą... uwagi się domaga... bo w czwartek ma urodziny... -- 29 lis 2010, o 10:53 -- czym dłużej się nad tym zastanawiam, tym mniej prawdopodobne wydaje mi się to że padł centralny dyfer i mam teraz RWD... Gdybym nie miała napędu na przedniej osi, to nie wynosiłoby mnie chyba na zakrętach? Może ja źle kombinuję, ale dla mnie to wygląda jakby jakimś cudem oba tylne koła kręciły się z taką samą prędkością... i dlatego wewnętrzne wypycha mnie z zakrętu, a na prostej wystarczy że jedno z kół złapie ciut więcej przyczepnej nawierzchni i dlatego mi tańczy...? Ale może ja źle kombinuję... Nic to... Co ma być to będzie. Odstawiona do warsztatu. Jak się zwolni podnośnik to będą badać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 ciekawe co to :? oby szybko babcia wróciła na drogi 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Morgiana, Zblokowany tylny dyfer nie dawałby Ci sensacji w jeździe na wprost przynajmniej na jednorodnej nawierzchni,a u Ciebie -jak piszesz-właśnie tak było.To łatwo sprawdzić-jedź na warsztat. Raczej centralny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się