baltazar Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam Po burzliwej dyskusji na forum, czy istnieje możliwość złego użytkowania mocowań siedzeń przednich.Co doprowadza do wystapienia rdzy na nichi długich rozmów nawet o mojej wadze ....... . Uzyskałem zgode na wymianę w ramach gwarancji - za co bardzo dziękuje ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ...u mnie też to rdzewieje w diabły, myślałem że to jakiś dziwny symptom ale widzę, że nie. wpienia mnie to strasznie, bo psuje mi procedurę wesołego zasiadania w fotelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ...u mnie też to rdzewieje w diabły, myślałem że to jakiś dziwny symptom ale widzę, że nie. wpienia mnie to strasznie, bo psuje mi procedurę wesołego zasiadania w fotelu... dziwne to by było jakby nie rdzewiały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 o czyli to jakiś typowy objaw, bo przynajmniej w foresterze też mi rdzewieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 U mnie w wrx my07 tez rdzewialy. Dodam, ze nie obcierałem ich codziennie butami Wiec nie wiem w zasadzie z jakiego powodu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 ...a więc składam oficjalne wezwanie do wezwania o wymianę całego fotela.... najlepiej na konkretny model Sparco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 od razu z pasami 5 punktowymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Czy akcja serwisowa "Sparco" obejmuje także US-spece ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 wymianę całego fotela... Może nie koniecznie wymiana :?: Ale uważam, że coś trzeba by zrobić z tymi rdzewiejącymi mocowaniami foteli W moim przypadku problem dotyczy fotela kierowcy w foresterze MY'06. Nie jest to na pewno skutek użytkowania tylko zwyczajna wada fabryczna. W ASO próbowali to czymś smarować ale bez efektu. Dobrze by było jakby SIP przeprowadził jakąś drobną akcję, bo w przyszłości problem może okazać się trudniejszy (kosztowniejszy) do rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 wymianę całego fotela... Może nie koniecznie wymiana :?: Ale uważam, że coś trzeba by zrobić z tymi rdzewiejącymi mocowaniami foteli W moim przypadku problem dotyczy fotela kierowcy w foresterze MY'06. Nie jest to na pewno skutek użytkowania tylko zwyczajna wada fabryczna. W ASO próbowali to czymś smarować ale bez efektu. Dobrze by było jakby SIP przeprowadził jakąś drobną akcję, bo w przyszłości problem może okazać się trudniejszy (kosztowniejszy) do rozwiązania. poza wpływem na stan zadowolenia właściciela pojazdu nie ma to przecież żadnego praktycznego znaczenia :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 wymianę całego fotela... Może nie koniecznie wymiana :?: Ale uważam, że coś trzeba by zrobić z tymi rdzewiejącymi mocowaniami foteli W moim przypadku problem dotyczy fotela kierowcy w foresterze MY'06. Nie jest to na pewno skutek użytkowania tylko zwyczajna wada fabryczna. W ASO próbowali to czymś smarować ale bez efektu. Dobrze by było jakby SIP przeprowadził jakąś drobną akcję, bo w przyszłości problem może okazać się trudniejszy (kosztowniejszy) do rozwiązania. ale co Wam konkretnie rdzewieje? mocowania czy fotel? jak mocowania na styku z podłogą - to standard, nie tylko w Subaru... :roll: Rzecz jest do ogarnięcia w 10 min. i po wygląda jak nóweczka. -- 17 lis 2010, o 10:45 -- Nie jest to na pewno skutek użytkowania tylko zwyczajna wada fabryczna. to nie jest żadna wada fabryczna, TTTM - wpływ soli i śniegu, który wnosisz na butach w zimie, panów z myjni, którzy Ci wsadzą nie do końca suche dywaniki... -- 17 lis 2010, o 10:46 -- W ASO próbowali to czymś smarować ale bez efektu. gamonie... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Moim zdaniem rdzewienie jest wynikiem rosy na śrubach . Śruby są wkręcone w podłogę a ta w zimne dni przenosi temperaturę na śruby a te pokrywają się rosą i są ciągle mokre . Ponieważ rosa jest bardzo " agresywna " to i rdzewieją . Dotknijcie je podczas mrozów i po przejechaniu kilku kilometrów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Rzecz jest do ogarnięcia w 10 min. i po wygląda jak nóweczka A wiecej szczegółów :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 nie jest żadna wada fabryczna, TTTM - wpływ soli i śniegu... Podwozie samochodu też poddane jest wpływowi soli i wody i to w dużo większym stopniu, ale jakoś nie rdzewieje :shock: Nie ma więc co opowiadać bajek :wink: Moim zdaniem jest to efekt słabej powłoki lakierniczej mocowania i/lub uszkodzenie jej w trakcie montażu fotela Moim zdaniem rdzewienie jest wynikiem rosy na śrubach To jest bardzo prawdopodobne, gdyż rdza wychodzi właśnie spod podkładki śruby mocującej fotel. Rzecz jest do ogarnięcia w 10 min. i po wygląda jak nóweczka. To świetnie, miło by zatem było gdyby SIP to ogarnął i przekazał ASO stosowne wytyczne w ramach akcji "fotel" :wink: Koszt niewielki, a radość użytkownika ogromna co wynika jednoznacznie z tytułu niniejszego wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 To jest bardzo prawdopodobne, gdyż rdza wychodzi właśnie spod podkładki śruby mocującej fotel. To całe miejsce rdzewieje . Rdzą pokrywa się śruba , podkładka i stopka fotela . Od podłogi robi się zimne , a gdy w aucie krąży ciepłe powietrze , to osiada na zimnych elementach . To tak samo jak wejście w okularach do ciepłego pomieszczenia - powoduje natychmiastowe zaparowanie . Różnica jest taka że po chwili okulary się zagrzeją i rosa zniknie , a śruba jest zimna podczas całej jazdy . Wyjściem jest pokrycie tych miejsc grubą taśmą , albo farbą , która stworzy warstwę izolacyjną . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ja u siebie zauważyłem pierwsze oznaki rudej właśnie na rancie szyny - na styku z podłogą :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 A wiecej szczegółów Potrzebne Ci będą: 1. szczotka druciana, najlepiej taka którą można wkręcić zamiast wiertła w wiertarce 2. klucz do odkręcenia śrub z przodu mocowania fotela i poluzowania z tyłu - nie trzeba odkręcać całkowicie fotela ani wypinać kabli 3. czarny lakier w sprayu najlepiej taki do bębnów hamuclowych, bo nie wymaga podkładu (matowy lub błyszczący - wedle uznania :wink: ) 4. ew. podkład pod lakier plus pędzelek DIY: 1. odkręcamy śruby z przodu mocowania fotela 2. luzujemy śruby z tyłu 3. ostrożnie kładziemy fotel na tylną kanapę, tak żeby nie uszkodzić albo nie wyrwać kabli pod fotelem 4. czyścimy z rdzy mocowania wokół śruby, ranty i koniecznie z drugiej strony :!: 5. lakierujemy na czarno, czekamy aż wyschnie (lepiej dłużej niż krócej) 6. warto zajrzeć pod dywan, gdyż tam też może być trochę rdzy - jeśli tak to: a) czyścimy, dajemy cienką warstwę podkładu 7. po wyschnięcu skręcamy that's it! 2 lata temu wykonałem taka operację przy butelce Heinekena. Od tej pory nic mi nie rdzewieje a mocowania wyglądają jak nowe. Moim zdaniem jest to efekt słabej powłoki lakierniczej mocowania i/lub uszkodzenie jej w trakcie montażu fotela To świetnie' date=' miło by zatem było gdyby SIP to ogarnął i przekazał ASO stosowne wytyczne w ramach akcji "fotel"[/quote'] z pewnością tak zrobią - Urabus, gratuluję dobrego samopoczucia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Thanks :!: Masz pomuka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 z pewnością tak zrobią Z pewnością :!: Pójdzie gładko jak z tłumikami 8) gratuluję dobrego samopoczucia A dziękuję, dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ja tam te mocowania trzasnalem czarnym Hammeritem prosta na rdze i na sruby:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 TTTM - wpływ soli i śniegu, który wnosisz na butach w zimie, panów z myjni, którzy Ci wsadzą nie do końca suche dywaniki mi panowie w myjnie nie tykają dywaników, a już na pewno nie mają kontaktu z wodą Ja też sobie to tłumaczę choćby solą którą wnoszę na butach zimą, choć zdziwiony jestem że w poprzednim foresterze nawet po dłuższym czasie nic nie rdzewiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 No proszę a ja myślałem że tylko u mnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 A stelaż klapki bagaznika oraz wlewu paliwa tez rdzewieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 w poprzednim foresterze nawet po dłuższym czasie nic nie rdzewiało. Spadła jak jechał do góry kołami, rdza też chciała popodziwiać asfalt przez okno w dachu Ah - stare dobre czasy forumowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się