Skocz do zawartości

Znalezione na Allegro, Ebay itp ...


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jakiś Solberg jeszcze w Łodzi stoi chyba:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11022794

 

Cena wysoka, ale .... hmmm Solberg to Solberg.

 

Pozdro

goory

 

Szukam STI 2003-05 od jaiegoś czasu i oglądałem ostanio chyba wszystkie jakie były do sprzedania. Ogólnie ceny za te autka mimo tego że były wystawiane po kosmicznych cenach i tak sprzedawały się od 50k do 57k również Solbergi (Solberg z Krk ten z Herbewa poszedl chyba za 55k, ten STi od Freya za 53k, ten z Tomaszowa ala Solberg miałem go brać za 55k i gosc był skory ale spóźniłem się 1 dzień z kasą).

 

Więc cena za tego jest z kosmosu.

 

To za ile ktoś wystawia auto to jego sprawa a za ile się sprzedaję to zupełnie inna historia.

 

Z samochodów, które wymieniłeś jest tylko 1 Solberg i tylko jeden z DCCD (z tego co pamiętam). Poszedł/przyszedł za więcej niż 55k lecz i tak była to atrakcyjna cena.

 

pozdro

goory

Nie wiem za ile twój kolega go kupił ale był do sprzedania za 55k dlatego też tyle napisałem bo za tyle go "pan prezes" był gotów oddać ;) (czy twój kolega przepłacił to nie wiem). Jeżeli chodzi o tego Solberga twojego znajomego za 75k to cena kosmiczna ponieważ jak to sam właściciel powiedział nic przy aucie nie robił tzn. przyszłego nabywcę czeka sprzęgło ok 4k + komplet hamulców ok 3k (DBA + EBC red) + rozrząd ok 2k i amory tył zapewne, co daje ponad 10k na wstępie wydatku. Za ponad 85k to hmm co nie można kupic. Pozostałe egzemplarze np. STI od Frey'a, które kupił dealer z Katowic była dla mnie gotowe za równe 50k od samego właściciela pana Grzegorza K. z oponami zimowymi i kilkoma kompletami opon do upalania autko było z nowymi hamulcami DBA + EBC red + nowe amory + rozrząd. Komancz ma DCCD do spylenia za 10k więc sam widzisz. Nie powiem ile jest wart Solberg twojego znajomego ale na pewno nie jest wart 75k. Pozdro z Kraka. ;)

 

Tego z Krakowa kupiłem Ja. Za 55 nie był do oddania, lecz wiem że ktoś tyle dawał. Poszedł za 57 na FV. 2 komplety kół i sporo faktur z ASO.

Ten, który podlinkowałem nie jest samochodem mojego znajomego a po prostu oryginalnym Solbergiem. Wkleiłem, bo ktoś pisał, że szuka.

pozdro

goory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakiś Solberg jeszcze w Łodzi stoi chyba:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11022794

 

Cena wysoka, ale .... hmmm Solberg to Solberg.

 

Pozdro

goory

 

Szukam STI 2003-05 od jaiegoś czasu i oglądałem ostanio chyba wszystkie jakie były do sprzedania. Ogólnie ceny za te autka mimo tego że były wystawiane po kosmicznych cenach i tak sprzedawały się od 50k do 57k również Solbergi (Solberg z Krk ten z Herbewa poszedl chyba za 55k, ten STi od Freya za 53k, ten z Tomaszowa ala Solberg miałem go brać za 55k i gosc był skory ale spóźniłem się 1 dzień z kasą).

 

Więc cena za tego jest z kosmosu.

 

To za ile ktoś wystawia auto to jego sprawa a za ile się sprzedaję to zupełnie inna historia.

 

Z samochodów, które wymieniłeś jest tylko 1 Solberg i tylko jeden z DCCD (z tego co pamiętam). Poszedł/przyszedł za więcej niż 55k lecz i tak była to atrakcyjna cena.

 

pozdro

goory

Nie wiem za ile twój kolega go kupił ale był do sprzedania za 55k dlatego też tyle napisałem bo za tyle go "pan prezes" był gotów oddać ;) (czy twój kolega przepłacił to nie wiem). Jeżeli chodzi o tego Solberga twojego znajomego za 75k to cena kosmiczna ponieważ jak to sam właściciel powiedział nic przy aucie nie robił tzn. przyszłego nabywcę czeka sprzęgło ok 4k + komplet hamulców ok 3k (DBA + EBC red) + rozrząd ok 2k i amory tył zapewne, co daje ponad 10k na wstępie wydatku. Za ponad 85k to hmm co nie można kupic. Pozostałe egzemplarze np. STI od Frey'a, które kupił dealer z Katowic była dla mnie gotowe za równe 50k od samego właściciela pana Grzegorza K. z oponami zimowymi i kilkoma kompletami opon do upalania autko było z nowymi hamulcami DBA + EBC red + nowe amory + rozrząd. Komancz ma DCCD do spylenia za 10k więc sam widzisz. Nie powiem ile jest wart Solberg twojego znajomego ale na pewno nie jest wart 75k. Pozdro z Kraka. ;)

 

Tego z Krakowa kupiłem Ja. Za 55 nie był do oddania, lecz wiem że ktoś tyle dawał. Poszedł za 57 na FV. 2 komplety kół i sporo faktur z ASO.

Ten, który podlinkowałem nie jest samochodem mojego znajomego a po prostu oryginalnym Solbergiem. Wkleiłem, bo ktoś pisał, że szuka.

pozdro

goory

 

Ja tyle dawałem i za tyle był do oddania bo te "pomarańczowe" koła, które pan Prezes dorzucał zupełnie mnie nie interesowały.

 

Tak czy siak. gratuluje zakupu bo naprawdę fajne autko kupiłeś. Podro i do zobaczenia na jakimś spocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goory Ten Twój Solberg to "seryjny" Solberg? Pytam, bo w ubiegłym tygodniu kolega opowiadał, że jego kolega, który miał okazję pojeździc tym samochodem twierdził, że to auto miało 350KM :roll:

 

P.S. Sam widzisz, że nie trzeba płacić ze STI MY04 75 000. :wink: :mrgreen: Nawet jak ma tabliczkę z numerkiem i DCCD. Jeszcze rok, półtora temu wyznawcy kultu GC twierdzili, że za zdrowego GTka trzeba dać powyżej 50 000, tym samym sztucznie windowali ceny. 10-cio letnie auta już nie tracą (nie powinny) tak na wartości, a tu nagle ceny spadły o kilkadziesiąt procent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem nasz tajemniczy engine forum zaopatrzył się w automat zmieniający kreskę w kropkę w linku do "konkurencji" ;-) .

(wyświetlana jest kreska - jak została wstawiona - jednak w URLu przedstawianym przeglądarce zamieniana jest na kropkę - tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś się pomylił... :twisted: )

 

Żartujesz, tak? :roll:

Tak jest już od dłuższego czasu :???: :lol:

 

kreska to ZŁY ZNAK :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

goory Ten Twój Solberg to "seryjny" Solberg? Pytam, bo w ubiegłym tygodniu kolega opowiadał, że jego kolega, który miał okazję pojeździc tym samochodem twierdził, że to auto miało 350KM :roll:

 

No właśnie dłubnięty jest.... /lżejsze koło zamachowe, dolot perrin, downpipe, uppipe, jakies kolanko GP Moto na dolocie, BOV i agresywna mapa/. Na razie założyłem zwężkę żeby nie przekraczać 1,25 w peaku i będę obserwował co się dzieje. Nowe oleje, świeczki, pompa, przepływka już są. Wygląda na to, że samochód nie jest zakatowany mimo bardzo agresywnej mapy. Poprzedni właściciel zdecydowanie nie upalał. Jak będzie wszystko gites, to wracam do poprzedniej specyfikacji. Na razie staram się ogarnąć tak :-)

 

Jazda z DCCD przychodzi mocno z pomocą przy tej ciężkiej krowie... (piszę z punktu widzenia kierowcy GT)

kopiujiwklej;www.youtube.com/watch?v=IM1iNp0mfGE

 

pozdro

goory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX napisał/a:

goory Ten Twój Solberg to "seryjny" Solberg? Pytam, bo w ubiegłym tygodniu kolega opowiadał, że jego kolega, który miał okazję pojeździc tym samochodem twierdził, że to auto miało 350KM

 

 

 

No właśnie dłubnięty jest.... /lżejsze koło zamachowe, dolot perrin, downpipe, uppipe, jakies kolanko GP Moto na dolocie, BOV i agresywna mapa/. Na razie założyłem zwężkę żeby nie przekraczać 1,25 w peaku i będę obserwował co się dzieje. Nowe oleje, świeczki, pompa, przepływka już są. Wygląda na to, że samochód nie jest zakatowany mimo bardzo agresywnej mapy. Poprzedni właściciel zdecydowanie nie upalał. Jak będzie wszystko gites, to wracam do poprzedniej specyfikacji. Na razie staram się ogarnąć tak

 

Nic tylko pogratulować zakupu :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe STi prawie jak Viper :lol: :roll:

 

http://www.allegro.pl/item869472092_sub ... _nowe.html

 

Były też takie żółte, widziałem i uwierz - wymiata! :cool:

 

Dokładnie. Generalnie, już przyzwyczaiłem się do Lanosa, ale niebieski czy czarny, nie robi wielkiego wrażenia.

A czerwony czy żółty - owszem, jest grubo :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe STi prawie jak Viper :lol: :roll:

 

http://www.allegro.pl/item869472092_sub ... _nowe.html

 

Były też takie żółte, widziałem i uwierz - wymiata! :cool:

 

Dokładnie. Generalnie, już przyzwyczaiłem się do Lanosa, ale niebieski czy czarny, nie robi wielkiego wrażenia.

A czerwony czy żółty - owszem, jest grubo :twisted:

Owszem, owszem, jest grubo. Obok jechał Seat Leon Cupra też żółty i wyglądał 100x lepiej... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...