Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2011


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No slabo to uniego niestety wyglada.Kurcze to nie ejst latwy sport bo obok tego ze musisz umiec jezdzic to musisz przytaszczyc ze soba solidnego sponsora aby dostac sie do fabryki :roll: szkoda..........

 

Ja na miejsc FIA to bym wymyslil jakis system dotacji zeby sie cos dzialo bo dzieki Peterowi to by pierwszy od 5 lat sezon kiedy sie cos dzialo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek Boruta startuje w Cieszynce jako 0, w Twingo R1. Zapowiada w ten sposób nowy puchar. Ciekawe, czy jest szansa, że znajdzie się paru(nastu) driverów, którzy wsiądą w takie większe Seicenta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ptaszki ćwierkają, że w sezonie 2011 zrealizują się moje przypuszczenia, którym dałem wyraz po pierwszym dniu tegorocznego Rajdu Lotos - czyli, że w przyszłym roku będziemy mieli znacznie więcej Imprez na polskich OSach :mrgreen:

 

Bo nasi zawodnicy tak trochę jak flagi na wietrze: Mistrzostwo zdobywa Peugeot S2000 - wszyscy się przesiadają na 207; tytuł zdobywa Subaru - wszyscy się rzucają na Subaru :lol:

 

 

Cóż, dla Subaru z punktu widzenia konstruktorów tylko dobrze :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytuł zdobywa Subaru - wszyscy się rzucają na Subaru

Zaletą Subaru N14/15 jest koszt , zarówno zakupu ponad polowe taniej - nowy :idea: jak i utrzymanie.....1/3 kosztow S2000 :mrgreen:

W przyszłym tygodniu maja byc podane konkretne dopuszczone zmiany (R4) ktore byc moze spowoduja , ze Subaru bedzie konkurencyjne zarowno na asfaltach jak i szutrach.......a nawet w pewnych rekach 8) lepsze od S2000 , nie tylko w Polsce.....Stąd te ukierukowanie zawodnikow ktorzy byc moze stracili wsparcie/dofinansowanie do S2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Andrzeju, słuszna uwaga :idea: Mi chodzi jedynie o to, że widzę iż jest pewna garstka zawodników, która wierzy, że kluczem do sukcesu jest szybkie auto... albo inaczej: kluczem do klęski jest wolne auto. A przecież nie od dziś wiadomo, że najbardziej istotnym elementem jest ta "wkładka mięsna" ;-)

 

 

A na konkrety odnośnie R4 czekam z niecierpliwością :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytuł zdobywa Subaru - wszyscy się rzucają na Subaru

Zaletą Subaru N14/15 jest koszt , zarówno zakupu ponad polowe taniej - nowy :idea: jak i utrzymanie.....1/3 kosztow S2000 :mrgreen:

W przyszłym tygodniu maja byc podane konkretne dopuszczone zmiany (R4) ktore byc moze spowoduja , ze Subaru bedzie konkurencyjne zarowno na asfaltach jak i szutrach.......a nawet w pewnych rekach 8) lepsze od S2000 , nie tylko w Polsce.....Stąd te ukierukowanie zawodnikow ktorzy byc moze stracili wsparcie/dofinansowanie do S2000

 

Trochę szkoda bo znów nasze auta zostaną z tyłu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o w mordę znowu zostałem sam

i co dalej Panie Andrzeju? z kim ja się będę ścigał na Lotosie?

Nie jest tak zle , cos tam kombinuję... 8) Na zimowy Lotos to chyba amfibie trzeba załatwic :mrgreen: bo snieg na tym błocie da w sumie piekny przeprawowy rajd..terenowy :roll: ...Chyba , ze bedzie stale -10 stopni....w co nie wierzę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.Chyba , ze bedzie stale -10 stopni....w co nie wierzę....
Zeszłej zimy było zimno, bardzo zimno.

-10 to czasami było jak słoneczko dłużej przygrzało :mrgreen::mrgreen:

tempu.jpg:mrgreen:

 

Andrzej Koper, to tylko Forestera oklatkować!

Po odśnieżonych odcinkach rajdu lotos w lutym to jeżdżą takie pojazdy :twisted::mrgreen:

zal2zq.jpg

Zdjęcie z połowy lutego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak Mini wypadnie. Mam nadzieje, ze forma Forda podskoczy do poziomu Citroena, bo na asfaltach - szczegolnie pierwszysch w sezonie - to Ford nie mial nic do gadania :P

Ale z nowa Fiesta, to moze sie zmienic, bo takie sprawiaja wrazenie, ze cala moc Forda idzie teraz w Fieste, zeby dokopac Citroenowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faldżip, takie samo odniosłem wrażenie czytająć newsy i plotki w internecie. Zresztą skoro już Fiesta S2000 była bardzo szybkim samochodem, to niewątpliwie WRC też będzie miało duży potencjał. Niemniej, jak pokazywała historia, Citroen tez nigdy nie próżnował w kwestii przygotowania nowego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak Mini wypadnie. Mam nadzieje, ze forma Forda podskoczy do poziomu Citroena, bo na asfaltach - szczegolnie pierwszysch w sezonie - to Ford nie mial nic do gadania :P

Ale z nowa Fiesta, to moze sie zmienic, bo takie sprawiaja wrazenie, ze cala moc Forda idzie teraz w Fieste, zeby dokopac Citroenowi :)

Prodrive da radę, tylko Kris Meeke może nie dać rady. Mini nastawia się na ten sezon raczej testowo, a w następnym sezonie chcą zdobyć mistrzostwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...