Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2011


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

30kg

Zapewniam Cie że to nie jest mała różnca :roll: na 1km moze to być 0,2s. przelicz to razy powiedzmy 20 km oes-owych to masz ok 4sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale w Rajdzie Japonii w tym roku Subaru WRC jeździło więc ten przepis dot. dopuszczenia tylko rzędówek jeszcze nie wszedł

 

te przepisy dotyczą nowej generacji WRCów. A ponieważ już w zeszłym roku było wiadomo o tym, to w obliczu braku wyników i z perspektywą wykluczenia Subaru przepisami w 2011, SWRT się już wtedy wycofało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimalna waga to 1230kg 8)

 

Wg. tego artykułu i kilku innych zagranicznych ds3 wrc ma ważyć 1200kg z kierowcą zgodnie z regulaminem, jeśli dobrze to sobie tłumaczę. 8)

http://www.rallybuzz.com/citroen-ds3-wrc-unveiled/

 

Tak masz racje nowy wurc jest lzejszy o 30kg :D 1230 kg dotyczyła obecnych wurców

Przy nowym jest napisane o 1200kg z kierowcą, a mi sie wydaje że obecne mają limit 1230, ale bez kierowcy. Więc róznica chyba będzie większa niż 30 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
tymczsem Kubica znow szaleje .....

 

http://www.rallyonline.pl/index.php?1&m ... s&&s=30150

 

turdziGT, fajnie, tym bardziej ze objezdza s2000, wurce i inne s1600 ale...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...w tym watku sa dyskusje rajdowe 2011 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WuRC to WuRC:

silnik 1600 cm BMW Motorsport, bezpośredni wtrysk paliwa, turbosprężarka Garrett max 2,5 bara, sucha miska olejowa, system zarządzania silnikiem - Cosworth, moc około 300 KM

kierowca fabryczny Kris Meeke wystartuje w co najmniej 6 rundach mistrzostw świata 2011. Pierwszy samochód w docelowej specyfikacji ma wyjechać na prawdziwe oesy w marcu 2011.

 

Uważam że sezon rajdowy 2011 będzie ciekawszy i bardziej emocjonujący od kilku ostatnich sezonów. Oczywiście najlepsze lata WRC to już historia i "to se nevrati" ale będzie się działo.

Taką mam nadzieję i tej wersji bedę się trzymał :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brzydal :D najwazniejsze ze cos sie dzieje , moze wroci Toyota........., jak dla mnie to FIA powinna zrobic przetarg na dostawe silnika 1,6 T tak aby wszystkie WRC mialy to samo serce co jeszcze obnizylo by koszty i przyciagnelo wiecej producentow.

Tak czy siak wazne ze cos sie zaczyna dziac bo ostanie 5 sezonow wynudzilo mnie oblednie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem, że jest raczej dwóch innych kandydatów, ale cóż ja mogę wiedzieć :lol:

 

czyli co :?: z Kajtkiem koniec :?: ale barbórkę pewnie jeszcze pojedzie w SPRT :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież tego nikt nie powiedział :shock:

 

No chyba, że Kajto ma zamiar wystartować np. w MŚ, gdzie z natury rzeczy SPRT niebardzo jest w stanie pomóc ;) I bądź co bądź, ale życzę mu jak najszybszego awansu na międzynarodowe OSy, bo polskie podwórko to za mało :!:

 

 

Co nie zmienia faktu, że - szczególnie po osiągnięciu tytułu w tym sezonie - zgłoszeń do SPRT jest sporo, i to nawet z zagranicy 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgłoszeń do SPRT jest sporo, i to nawet z zagranicy 8)

 

z takim zapleczem finansowym i z takim poparciem ojca Dyrektora , to ja sie naprawde nie dziwie :roll:

Szkoda tylko że inne zespoły fabryczne, czy inni importerzy nie widzą w tym sporcie tyle co Dyrekcja. Taki np. importer Forda na Polske , majac doskonały produkt typu fiesta s2000 , nie daje złotówki, i ma to wszystko głeboko w d.

Skoda wbrew opiniom tez chojna nie jest, ech szkoda gadać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko że inne zespoły fabryczne, czy inni importerzy nie widzą w tym sporcie tyle co Dyrekcja. Taki np. importer Forda na Polske , majac doskonały produkt typu fiesta s2000 , nie daje złotówki, i ma to wszystko głeboko w d.

 

oj szkoda :( nie ma wódy i fajek i nie ma kasy a importerzy robią jak piszesz

 

ale dzięki Dyrekcji Subaru ma MP 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MARKO RALLY dawno Cię nie widziałem w rajdowym wątku 8)

Ponieważ byłem w rajdowym światku :wink: :mrgreen: robiłem "wisłę" i takie tam :wink: :mrgreen:

A tak ogólnie to musiałem trochę odpocząć od tego forum. Nie wszystko mnie się tu podoba.

Ale rajdy i Subaru mam w sercu na zawsze, tak więc będę tu zaglądał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale rajdy i Subaru mam w sercu na zawsze, tak więc będę tu zaglądał.

 

 

to wpadaj częściej ,wątek rajdowy często jest pusty :( i nie mam z kim pisać o wynikach i newsach :idea:

 

 

Ponieważ byłem w rajdowym światku

 

 

się zna się ma 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hola Panowie, mówienie, że tylko Subaru się angażuje jest niesprawiedliwe! Przecież Peugeot Polska też od kilku lat ma własny team, który jakby nie było kilka tytułów mistrzowskich zdobył...

 

Skoda byc moze nie daje zbyt duzych pieniedzy (jesli jest tak jak mowi Carfit), ale wazne, ze wspiera. Jak juz jest trzech producentow oficjalnie będacych w mistrzostwach krajowych, to uwazam, ze to jest bardzo dobry wynik! I miejmy nadzieje, ze to zacheci rowniez innych przedstawicieli do zainteresowania sie ta dyscyplina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...