Jump to content

WRX STI


junasz

Recommended Posts

a mi by taki układ odpowiadał. Zostaną "zwykłe" imprezy i poza nimi jako odrebny model Sti. Coś ala GT-R w nissanie . IMHO dobry zabieg.

 

Pamiętam jak pomstowalismy na FHI że nie zostawili imprezy jako odrębnego modelu, jako klasycznego sedana, przy wprowadzaniu Lanosa. Teraz może właśnie jest szansa że to będa różne auta różne targety i każdy pójdzie w swoją stronę.

Link to comment
Share on other sites

a mi by taki układ odpowiadał. Zostaną "zwykłe" imprezy i poza nimi jako odrebny model Sti. Coś ala GT-R w nissanie . IMHO dobry zabieg.

 

Pamiętam jak pomstowalismy na FHI że nie zostawili imprezy jako odrębnego modelu, jako klasycznego sedana, przy wprowadzaniu Lanosa. Teraz może właśnie jest szansa że to będa różne auta różne targety i każdy pójdzie w swoją stronę.

A moim zdaniem, jak już tak kombinują spece od marketingu to powinno być odwrotnie. Impreza powinna być tylko STI ewentualnie WRX, a te wszystkie "zwykłe" powinny mieć inną nazwę, np. Leone. :)

Link to comment
Share on other sites

A moim zdaniem, jak już tak kombinują spece od marketingu to powinno być odwrotnie. Impreza powinna być tylko STI ewentualnie WRX, a te wszystkie "zwykłe" powinny mieć inną nazwę, np. Leone.

 

tak byłoby idealnie, ale dobrze ze wogóle chcą rozgraniczyc Sti od reszty. Zobaczywy czy tylko nazwę czy cos szerzej

Link to comment
Share on other sites

 

 

Zmiana nazwy to nic w porównaniu z komentarzami pod artykułem. Onet żondzi 8) A swoją drogą to ci golfiarze mają jakieś straszne kompleksy. Oto próbka:

 

"NIE MAM RESPEKTU DO TEGO PLASTYKOWEGO AUTKA, Mam Golfa tróje '94 z legendarnym TDI AFN, seria 130KM ale po zrobieniu wydechu, dolotu, sportowych kablach WN, filtrze, świecach, wywaleniu katalizatora i włożeniu resistor-chipa robi 235KM i 480 niutków, tak rwał asfald, że trzeba było go zeszperować z przodu bo inaczej ściągał od tej mocy i momentu. Przyśpieszenie 5,4s mierzone na profesjonalnym g-shock, max na autobanie do Berlina 274,8km/h, poszedł by więcej ale mi SLS AMG blokował drogę. W trasie przy 180km/h pali 4,85l a w mieście 5,9l jak są korki." :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

a mi by taki układ odpowiadał. Zostaną "zwykłe" imprezy i poza nimi jako odrebny model Sti.

 

Z jednej strony popieram, bo trudno czuć związek pomiędzy 300-konnym STI i 1.5 FWD. Natomiast z drugiej fundamentalny błąd polegał na tym, że hatcha 1.5 FWD, czy diesla nie nazwano inaczej (np. subaru quasimodo :mrgreen:), tylko impreza... :roll:

Link to comment
Share on other sites

W zasadzie zmiana zgodna z potocznie używanym nazewnictwem. Ja nie używam członu Impreza tylko od razu WRX - wiadomo o co chodzi. Poza tym wydaje mi się to przygotowaniem do rozróżnienia modeli "zwykłych" od tych z zacięciem sportowym i tymi normami spalania - zwłaszcza emisji CO2. W zasadzie mi tam wszystko jedno jak się nazywa byle było Subaru z silnikiem benzynowym typu boxer z turbodoładowaniem :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Ale Subaru Imprezą stoi :roll:

To właśnie ten model zbudował to co zbudował, jak dla mnie rezygnacja z tej nazwy jest cokolwiek dziwna i nie do końca się z tym zgadzam... :|

 

Pytanie 'czym jeździsz?' gdy odpowiada się 'imprezą' zawsze pociąga za sobą drugie 'a jaką?', a to z kolei zbliża nas do chwili prawdy :mrgreen: 'a takim tam sti' :twisted: i wtedy jedyne co słychać to huk opadającej kopary :mrgreen:

A tak zostanie tylko 'no sti', drętwo... :lol: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...