junasz Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Hmmm... http://moto.onet.pl/1627947,1,subaru-wr ... tml?node=2 :roll: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTe Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Bez sensu. Czekamy jak nazwe Forester zmienią na Diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Chyba tylko na rynku brytyjskim.... Chyba... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Czyli teraz Impreza będzie zupełnie nudna i zwyczajna. I pewnie na całym swiecie, bo w koncu Outback nie ma juz "Legacy" w nazwie na calym swiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 może to tylko kaczki dzennikarskie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 a mi by taki układ odpowiadał. Zostaną "zwykłe" imprezy i poza nimi jako odrebny model Sti. Coś ala GT-R w nissanie . IMHO dobry zabieg. Pamiętam jak pomstowalismy na FHI że nie zostawili imprezy jako odrębnego modelu, jako klasycznego sedana, przy wprowadzaniu Lanosa. Teraz może właśnie jest szansa że to będa różne auta różne targety i każdy pójdzie w swoją stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 a mi by taki układ odpowiadał. Zostaną "zwykłe" imprezy i poza nimi jako odrebny model Sti. Coś ala GT-R w nissanie . IMHO dobry zabieg. Pamiętam jak pomstowalismy na FHI że nie zostawili imprezy jako odrębnego modelu, jako klasycznego sedana, przy wprowadzaniu Lanosa. Teraz może właśnie jest szansa że to będa różne auta różne targety i każdy pójdzie w swoją stronę. A moim zdaniem, jak już tak kombinują spece od marketingu to powinno być odwrotnie. Impreza powinna być tylko STI ewentualnie WRX, a te wszystkie "zwykłe" powinny mieć inną nazwę, np. Leone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 w PL jest przeciez IMPREZA na klapie więc jest to impreza wrx sti co ciekawe na MYSZY jest tylko STI nie ma wrx. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Herrkam, do 2006 roku topową wersją było 'WRX STi', a od 2006 'STI'. Czyli wynika z tego, że spowrotem dorzucą do nazwy człon 'WRX', z kolei wyrzucając 'Impreza'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 w JDM'ach STi nie ma na klapie plakietki "impreza", tylko sama nalepka STI + ew. Type RA, s203 itp itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 A moim zdaniem, jak już tak kombinują spece od marketingu to powinno być odwrotnie. Impreza powinna być tylko STI ewentualnie WRX, a te wszystkie "zwykłe" powinny mieć inną nazwę, np. Leone. tak byłoby idealnie, ale dobrze ze wogóle chcą rozgraniczyc Sti od reszty. Zobaczywy czy tylko nazwę czy cos szerzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Hmmm...http://moto.onet.pl/1627947,1,subaru-wr ... tml?node=2 :roll: :?: Zmiana nazwy to nic w porównaniu z komentarzami pod artykułem. Onet żondzi 8) A swoją drogą to ci golfiarze mają jakieś straszne kompleksy. Oto próbka: "NIE MAM RESPEKTU DO TEGO PLASTYKOWEGO AUTKA, Mam Golfa tróje '94 z legendarnym TDI AFN, seria 130KM ale po zrobieniu wydechu, dolotu, sportowych kablach WN, filtrze, świecach, wywaleniu katalizatora i włożeniu resistor-chipa robi 235KM i 480 niutków, tak rwał asfald, że trzeba było go zeszperować z przodu bo inaczej ściągał od tej mocy i momentu. Przyśpieszenie 5,4s mierzone na profesjonalnym g-shock, max na autobanie do Berlina 274,8km/h, poszedł by więcej ale mi SLS AMG blokował drogę. W trasie przy 180km/h pali 4,85l a w mieście 5,9l jak są korki." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 dzwonię zaraz do 4T żeby mi tez jakiegoś rezistor czipa wpakowali, bo czuje trwogę przed golfami 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 viewtopic.php?f=1&t=100830&view=unread#unread tu już jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 dzwonię zaraz do 4T żeby mi tez jakiegoś rezistor czipa wpakowali, bo czuje trwogę przed golfami 8) golfy strasznie mocne na śniegu są :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 profesjonalnym g-shock Od kiedy zegarki mają wbudowany akcelerometr ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 a mi by taki układ odpowiadał. Zostaną "zwykłe" imprezy i poza nimi jako odrebny model Sti. Z jednej strony popieram, bo trudno czuć związek pomiędzy 300-konnym STI i 1.5 FWD. Natomiast z drugiej fundamentalny błąd polegał na tym, że hatcha 1.5 FWD, czy diesla nie nazwano inaczej (np. subaru quasimodo ), tylko impreza... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Przemeq dokładnie tak myślę, nawet z quasimodo trafiłeś , ale łatwiej teraz uciąc część nazwy na niszowym modelu niż ją zmienić na całej lini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 W zasadzie zmiana zgodna z potocznie używanym nazewnictwem. Ja nie używam członu Impreza tylko od razu WRX - wiadomo o co chodzi. Poza tym wydaje mi się to przygotowaniem do rozróżnienia modeli "zwykłych" od tych z zacięciem sportowym i tymi normami spalania - zwłaszcza emisji CO2. W zasadzie mi tam wszystko jedno jak się nazywa byle było Subaru z silnikiem benzynowym typu boxer z turbodoładowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Ale Subaru Imprezą stoi :roll: To właśnie ten model zbudował to co zbudował, jak dla mnie rezygnacja z tej nazwy jest cokolwiek dziwna i nie do końca się z tym zgadzam... :| Pytanie 'czym jeździsz?' gdy odpowiada się 'imprezą' zawsze pociąga za sobą drugie 'a jaką?', a to z kolei zbliża nas do chwili prawdy 'a takim tam sti' i wtedy jedyne co słychać to huk opadającej kopary A tak zostanie tylko 'no sti', drętwo... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się