-=nikon=- Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Co do rezerwacji z tego co wiem to musimy termin wybrać by tor był dostępny dla ludzi i gotowe Terminy. Co do spanie sprawdzałem w okolicy toru jest sporo obiektów z różnymi cenami. Kwestii transportu samochodów nie poruszę bo się nie znam Proponuje wybrać jedną osobę jako organizatora będzie najwygodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wstępnie ja mogę ogarnąć temat z racji tego ze mieszkałem w Niemczech 10 lat. Z komunikatywnoscia nie mam chyba problemów... Jedynie jak ktoś ma znajomego z logo to było by git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianbyczek Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Z tego co przeczytałem na stronie to musimy od czegoś zacząć.Panowie 95 Euro kosztują cztery okrażenia .Jedno 20,8 km to daje ponad 90 km.I ztego co czytałem na forach to wystarczajaco.Proponuję wybrac termin sierpniowy .Wybierzmy jeden termin ponieważ za dużo będzie rozdrabniania i rozpisywania się.Mamy ponad trzy miesiące na przygotowania więc każdy powinien się dopasować .I jak widać na stronie http://www.nuerburgring.de/en/angebote/ ... leife.html mamy do dyspozycji na tygodniu 2-3 godziny jazdy z wyjątkiem poniedziałków gdzie tor jest otwarty dłużej.Proponuje termin: Lista: 08.08.2012 1.damianbyczek - Subaru GT Kolega Kameleon z racji znajomości jezyka dowie się czy możemy kupić bilety grupowo czy każdy prywatnie.Jezeli bedziemy mieli już te informacje i zebraną grupę to załatwiamy hotel i lore na auta i lecimy panowie uważam temat za rozpoczety i czekam na sugestie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 8.8 mi pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianbyczek Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Wpisuj się na listę .Wpadłem jeszcze na taki pomysł żeby spać na Campingu poniewaqż jest na torze .Spałem dwa razy tak jak byłem na F1 na Wegrzech i była super atmosfera.Na Nurburgringu to zaledwie 22 euro za dwie noce od głowy.Musimy to rozważyc ale to tylko propozycja jestem ugodowy i się dopasuję do reszty. Kameleon dowiesz się jak z tymi biletami Oczywiście po świetach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Coś Wam może doradzę może nie. 1. Kemping sobie wybijcie z głowy jak chcecie JEŹDZIĆ bo tam nie ma spania. A jak sądzę większość nie ma 20lat żeby to nie miało znaczenia. Poza tym przy tych kosztach 22E na kempingu vs 60E ze śniadaniami w zacisznym pensjonacie raczej nie ma znaczenia. 2. 3godziny otwartego toru to jest dobre dla kogoś kto jedzie na tor 1h a nie 10h. Wystarczy jedna "stłuczka" nie mówiąc już o wypadku na torze i zrobisz przez ten czas może 1 okrążenie. Wybierzcie sobie dzień w którym jest otwarte od 8 do 19. A w dzień przyjazdu popołudniu bo zawsze można zrobić jedno, dwa okrążenia z "wieczora" 3. 4 okrążenia to MAŁO choć faktycznie, jak się ma kiepski samochód, nie zna toru a do tego nie ma przygotowania fizycznego + jest tłok, to może starczyć (tak jak mi za pierwszym razem np). W przeciwnym razie 10 to optymalne minimum. Miłej wycieczki, może się spotkamy. Pozdrawiam miś od Kasi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Witam Panowie mi by wstepnie pasowaly terminy od 11.06 do koncowych dni czerwca a pozniej 25.08-02.09. 08.08 niestety nie da rady... choc bym bardzo chcial. Szukalem dlugo chetnych wsrod znajomych na taki wypad a tu BACH :!: ... na forum Subaru jest taki temat na pierwszym miejscu :wink: . W sumie tutaj powinienem zaczac poszukiwania... tylko te napiete terminy... :/ No i pomysl lawety bardzo mi sie spodobal. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Termin w tygodniu: 1. Nikon (foto video) 2.damianbyczek - Impreza GT 3. Kameleon - STI 4. Trolololo - Cojones 5. niebieski708 - Impreza GT termin coś koło 08.08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 coś sie klei good, good ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Coraz ciekawsza ekipa się zbiera widzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 http://rentracecar.de/german/preise/index.html tu. 1,5 klocka Euro, min 30 lat, tylko z instruktorem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Coś Wam może doradzę może nie. 1. Kemping sobie wybijcie z głowy jak chcecie JEŹDZIĆ bo tam nie ma spania. A jak sądzę większość nie ma 20lat żeby to nie miało znaczenia. Poza tym przy tych kosztach 22E na kempingu vs 60E ze śniadaniami w zacisznym pensjonacie raczej nie ma znaczenia. 2. 3godziny otwartego toru to jest dobre dla kogoś kto jedzie na tor 1h a nie 10h. Wystarczy jedna "stłuczka" nie mówiąc już o wypadku na torze i zrobisz przez ten czas może 1 okrążenie. Wybierzcie sobie dzień w którym jest otwarte od 8 do 19. A w dzień przyjazdu popołudniu bo zawsze można zrobić jedno, dwa okrążenia z "wieczora" 3. 4 okrążenia to MAŁO choć faktycznie, jak się ma kiepski samochód, nie zna toru a do tego nie ma przygotowania fizycznego + jest tłok, to może starczyć (tak jak mi za pierwszym razem np). W przeciwnym razie 10 to optymalne minimum. Miłej wycieczki, może się spotkamy. Pozdrawiam miś od Kasi potwierdzam! Dodam, ze najlepiej jest wybrac dzien, w ktorym nie tylko jest otwarte od rana do wieczora, ale takze jest to srodek tygodnia i nie zadne swieto oraz z dala od wazniejszych eventow sportowych w kalendarzu (np 24h wyscig zawsze przyciaga mnostwo kibicow do jazdy po torze przed i po wyscigu). W ciagu dnia najlepsze godziny to tuz po otwarciu oraz godzine przed zamknieciem toru. Wtedy jest najmniejszy ruch i mozna sie w pelni skupic na wlasnej jezdzie. Ja lubie celowac wlasnie w te godziny, a w miedzyczasie jezdzic w rozne zakatki toru i patrzec jak ludzie jezdza. Bo gdy ruch jest duzy, to ciagle uwazanie na innych sprawia, ze cala zabawa robi sie jeszcze bardziej meczaca. Jak ktos jedzie po raz pierwszy to na dzien dobry zdecydowanie wystarcza dwa-trzy okrazenia. Poziom koncentracji i adrenalina sprawia, ze bedziecie mieli dosc. Nastepnego dnia - jesli planujecie zostac wiecej niz jeden dzien - juz bedziecie mieli troszke lepiej poznany tor i mniejszy stres. Jak ja sie wybieram, to robie po 8 kolek w ciagu dnia (to wciaz 160 km :!: czyli tyle co dobry dzien w RSMP!) I nie moge przestac podkreslac, ze nalezy jechac na 70% swoich i samochodu mozliwosci - inaczej konczy sie to tak :-? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Newbee Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ała, ale barierki nie zniszczył..!! No tak, do tego toru to z dużym szacunkiem trzeba podchodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 no dobra to jutro/pojutrze temat będę ogarniał z Niemcami... Dam znak w wątku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 I nie moge przestac podkreslac, ze nalezy jechac na 70% swoich i samochodu mozliwosci - inaczej konczy sie to tak :-? Mam nieodparte wrażenie, że winę, że skończyło się tak, a nie inaczej ponoszą dzieciaki za barierką. Inaczej pisząc, jakby mnie postawiło bokiem, to gdyby nie dzieci - próbowałbym lekko kontrować, żeby wyprowadzić, a jeśli bym stwierdził, że się nie uda, to wcisnął hamulec i się zatrzymał na torze, ew. lekko uderzył w tą barierkę z dzieciakami. A widok wielkiej gromadki dzieci mógł spowodować nadmierne zwiększenie kontry "żeby tylko nie w dzieci" i skończyło się jak się skończyło. Edit: 5 razy wysłałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 3. 4 okrążenia to MAŁO choć faktycznie, jak się ma kiepski samochód, nie zna toru a do tego nie ma przygotowania fizycznego + jest tłok, to może starczyć (tak jak mi za pierwszym razem np). W przeciwnym razie 10 to optymalne minimum. potwierdzam! A ja nie potwierdzam . Zrobienie 10 okrążeń jednego dnia to według mnie prawdziwy wyczyn. 6-8 to w zupełności wystarczy, żeby się odechciało. Jak ktos jedzie po raz pierwszy to na dzien dobry zdecydowanie wystarcza dwa-trzy okrazenia. Poziom koncentracji i adrenalina sprawia, ze bedziecie mieli dosc. Nastepnego dnia - jesli planujecie zostac wiecej niz jeden dzien - juz bedziecie mieli troszke lepiej poznany tor i mniejszy stres. Jak ja sie wybieram, to robie po 8 kolek w ciagu dnia (to wciaz 160 km :!: czyli tyle co dobry dzien w RSMP!) To już bardziej potwierdzam . W ciagu dnia najlepsze godziny to tuz po otwarciu oraz godzine przed zamknieciem toru. Potwierdzam w 100%. O 15.00 robi się luźno, o 17.00 pusto. Idealne warunki do jazdy. Generalnie jeszcze jedna uwaga: polecam lorę. Tor jest, trzeba pamiętać, w górach. Deszcz, wilgoć, są tam na porządku dziennym. A Ring+deszcz=duże prawdopodobieństwo problemu. Do tego dochodzi fakt, że po trasie z Polski człowiek wolałby odpocząć, a nie na nowo wsiadać za kółko. I jeszcze wrócić trzeba. A tak to cyk samolot, dwa dni ostrej jazdy na torze, cyk samolot z powrotem i z głowy 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Jeśli masz polskie AC i assistance, to wystarczy. Formalnie rzecz biorąc Ring jest publiczną płatną drogą szybkiego ruchu (jedyną taką w Niemczech), o czym świadczą stosowne znaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Niebo, Przemeq, pisząc o AC w kontekście odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną osobie trzeciej w związku z ruchem pojazdu macie na myśli OC. Zniszczenie barierek toru i jego zamknięcie to szkoda wyrządzona temu, kto "jest właścicielem" toru (w uproszczeniu) i AC nic tu nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 A ja nie potwierdzam . Zrobienie 10 okrążeń jednego dnia to według mnie prawdziwy wyczyn. 6-8 to w zupełności wystarczy, żeby się odechciało. Oczywiscie! Jakos ten punkt umknal mojej uwadze i tez uwazam, ze 10 to juz bardzo duzo Do zrobienia moze jak jest na prawde pusto i mozna sie skupic calkowicie na sobie. Jakby nie bylo jest to 210km w ultra-skupieniu Mam nieodparte wrażenie, że winę, że skończyło się tak, a nie inaczej ponoszą dzieciaki za barierką. Z tego co wyczytalem w necie, to raczej nie tak. Gosciu tym CRV-em juz wczesniej ostro przeginal, ewidentnie uwazajac sie za takiego co potrafi - ale mylac sie w tym wzgledzie mocno. To bylo w trakcie "Carfreitag", czyli eventu organizowanego co roku w Wielki Piatek. Wtedy zawsze zjezdzaja sie najwieksze głąby :roll: Wystarczy wpisac na tubie "carfreitag", zeby zobaczyc co sie tam dzieje... Chcialem tylko pokazac, ze tam drobny blad najczesciej konczy sie fatalnie, bo nie ma gdzie sie ratowac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Jakby nie bylo jest to 210km w ultra-skupieniu Dokładnie tak. Mi po 5-6 okrążeniach było tak naprawdę wszystko jedno i jedyne, o czym myślałem, to o zimnym weizenie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 no i po rozmowie z miłą Panią... Koszt jednego okrążenia 26 ojro czterech okrążen 95 ojro Na tą chwile to jest pusty i nie ma rezerwacji aczkolwiek w sierpniu podobno dużo się może dziać i trzeba będzie dzwonić przed wyjazdem czy np. ktoś całego toru nie zarezerwował (wiadomo o tym przynajmniej 2 tygodnie wcześniej). Można bilety teraz kupić ale również będąc na miejscu... Także działamy!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Kameleon, to teraz jakiś nocleg i można myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się