Adam12 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 TS830P 215/65/17 sprawują się idealnie. Jeśli są do kupienia to polecam. Jedyny minus to indeks prędkości do 190km/h. Ja nabyłem tutaj ale kosztowały 544 a nie 830 pln http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=Wi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tata Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ja niedawno kupiłem ContiCrossContact Winter 225/60 R17 w tej sieci www.partneropony.pl wyprodukowane chyba miesiąc wcześniej - może jeszcze mają Drogie (ponad 700zł) ale w moim przypadku powinny 5 lat się pokulać. Opony zdążyłem z grubsza przetestować na różnych nawierzchniach. Dość duże opory toczenia ale doskonała przyczepność na suchym, mokrym i śniegu. Guma wydaje się być twardsza w porównaniu do innych zimówek, nie są głośniejsze od G95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 TS830P 215/65/17 sprawują się idealnie. Jeśli są do kupienia to polecam. Jedyny minus to indeks prędkości do 190km/h. Ja nabyłem tutaj ale kosztowały 544 a nie 830 pln http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?d ... sowigan=Wi No niestety jak ktoś ma jeszcze jakieś resztki to cene wywala kosmiczną, np. jest jedna holenderska hurtownia która ma jeszcze kilkadziesiąt sztuk 225/60R17 Hankooka, ale cena jest zaporowa 830zł netto :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Areo Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Koledzy , jak Wy potraficie człowieka skutecznie zdołować. Macie powiedzieć gdzie są jeszcze opony, bo to że jest z problem z dostępnością to sprawa oczywista a takie wywody nie rozwiązują problemu więc oczekuję konkretów. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
master Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Z najbliższych zamienników czyli 215/65 i 235/55 te wszystko praktycznie wymiecione. To chyba lepiej 245/55 r17 mniejsza roznica w promieniu...nie wiem natomiast czy nie za szerokie -- Cz gru 02, 2010 10:40 pm -- Koledzy , jak Wy potraficie człowieka skutecznie zdołować. Macie powiedzieć gdzie są jeszcze opony, bo to że jest z problem z dostępnością to sprawa oczywista a takie wywody nie rozwiązują problemu więc oczekuję konkretów.Dzięki wszystkim za odpowiedzi. ja kupile na allegro - lezaki magazynowe - koledzy z forum wysmiali ale jest super no i w portfelu zostalo 1300 pln na komplecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 od razu wyśmiali. poddano pod wątpliwość 5 letnie składowanie ale faktycznie nie ma z tym stresu. Są nawet oficjalne oświadczenia producentów w tej kwestii. Areo - nie denerwuj się robimy co możemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anthrax Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Polecam DUNLOP SP Winter Sport 3D 235/55/R17 99H. Wczoraj przetestowałem w najgorszych możliwych warunkach na trasie i w polu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosomak Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Zmieniłem Geolandery na zimówki pewnie jako ostatni, bo dopiero dwa dni temu :shock: , więc mam pewne doświadczenie jak wielosezonowe opony zakładane przez fabrykę sprawują się w warunkach polskiej zimy. Generalnie na suchym, mokrym i błocie pośniegowym było raczej ok, czyli tak samo jak latem, a może nawet lepiej, bo bez pisków przy ostrym hamowaniu, na które nie pozwalały temperatura lub abs. Nieco gorzej Yokohamom jechało się na naprawdę śliskiej nawierzchni. Uważać trzeba było przy wychodzeniu z zakrętów (dobra szkoła jazdy 4x4 ) i przy ostrzejszym hamowaniu. Nawet dostało mi się od żony, że... niepotrzebnie wydawałem pieniądze na drugi komplet opon, ale jej reakcja jest zrozumiała, zważywszy że poprzedniej zimy jeździliśmy autem przednionapędowym. Reasumując Geolandery ogarniają jeśli zimą jeździmy po mieście bez szaleństw i uważając na śliskim i na zakrętach. Zimówki założyć jednak należało, co też uczyniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjub Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Bridgestone Blizzak LM-50 RFT (Studless Ice & Snow) - 123USD Bridgestone Blizzak WS70 (Studless Ice & Snow) - 108USD Michelin X-Ice Xi2 (Studless Ice & Snow) - 131USD Firestone Winterforce (Studdable Winter/Snow) - 85USD Dunlop Grandtrek SJ6 (Light Truck/SUV Studless Ice & Snow) - 110USD Które z tych opon byście polecali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Bridgestone Blizzak LM-50 RFT (Studless Ice & Snow) - 123USDBridgestone Blizzak WS70 (Studless Ice & Snow) - 108USD Michelin X-Ice Xi2 (Studless Ice & Snow) - 131USD Firestone Winterforce (Studdable Winter/Snow) - 85USD Dunlop Grandtrek SJ6 (Light Truck/SUV Studless Ice & Snow) - 110USD Które z tych opon byście polecali gdzie chcesz jeździć ? wszystkie mają bardzo "agresywny" i na autostradach może być głośno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjub Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 generalnie miasto, czasami wypad na polowanie w teren. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Areo Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Ja mam w swoim Outbacku miałem Geolandery G95 (fabrycznie nowe). Jazda na tych oponach w warunkach zimowych obarczona jest wysokim prawdopodobieństwem wpadnięcia w poślizg czego sam doświadczyłem. Hamowanie na śniegu to jak jazda na sankach - praktycznie brak kontroli. To samo w przypadku skręcania na śniegu. Uślizg na nich nie do opanowania. Miałem problem z kupnem nowych opon w rozm. 225/60R17 i kupiłem używane ale po jednym sezonie opony Dunlop Grandtrek SJ6. To opony typowo zimowe, z dużym bieżnikiem i w końcu wiem jak bardzo ryzykowałem jeżdżąc na geolanderach. Teraz to jazda stała się łatwiejsza i pewniejsza a po śniegu to idą niczym czołg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się