Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

lepsze są poprzeczki whispbar - niesłyszalne podczas jazdy i mają fajne mocowanie-

wsuwa się w poprzeczkę cztery specjalne śruby( 2 na poprzeczkę) a w boxie wystarczy mieć cztery otwory. Przykręcamy w środku i gotowe.

http://www.whispbar.pl/bagażniki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze są poprzeczki whispbar - niesłyszalne podczas jazdy i mają fajne mocowanie-

wsuwa się w poprzeczkę cztery specjalne śruby( 2 na poprzeczkę) a w boxie wystarczy mieć cztery otwory. Przykręcamy w środku i gotowe.

http://www.whispbar.pl/bagażniki

 

 

poprzeczki są praktycznie identyczne jak ori/mont blanck.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze są poprzeczki whispbar - niesłyszalne podczas jazdy i mają fajne mocowanie-

wsuwa się w poprzeczkę cztery specjalne śruby( 2 na poprzeczkę) a w boxie wystarczy mieć cztery otwory. Przykręcamy w środku i gotowe.

http://www.whispbar.pl/bagażniki

poprzeczki są praktycznie identyczne jak ori/mont blanck.

Mont Blanc świszczą, szumią...a jak w aucie jest okno dachowe, to można podczas podróży wyraźnie całą symfonię wysłuchać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mont Blanc świszczą, szumią...a jak w aucie jest okno dachowe, to można podczas podróży wyraźnie całą symfonię wysłuchać ;)

nie jest aż tak źle :wink: trzeba tylko dobrze nakleić te nakładki aerodynamiczne :wink:

ja mam ori od Mont Blanc i są całkiem spoko

 

 

wrócę na chwilę do zużycia paliwa....

sprawdziłem zużycie przed zmianą softu w obu autach (OBK i Forek) i zdecydowanie się zwiększyło na nowym sofcie - różnica na OBK wynosi ok. 0,8 l / 100 km, natomiast na Forku dochodzi nawet do 1,5 l / 100 km :cry:

wg mnie nie ma to nic wspólnego z temperaturą zewnętrzną, bo np. Forek palił praktycznie tyle samo przy +15 st. C, jak i przy - 6 st. C :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można stalowe założyć wtedy mamy pisk kota zamiast "symfonii". :mrgreen:

To zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego :mrgreen:

Mont Blanc świszczą, szumią...a jak w aucie jest okno dachowe, to można podczas podróży wyraźnie całą symfonię wysłuchać ;)

nie jest aż tak źle :wink: trzeba tylko dobrze nakleić te nakładki aerodynamiczne :wink:

Może ja czegoś nie mam :roll: :?: Xanadu, o czym myślałeś pisząc nakładki aerodynamiczne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie czarne plastiki wkładane w rowek w poprzeczkach. można je dokupić oddzielnie.

Adam, nie chodzi o uszczelkę, chodzi o takie srebrne elementy z tworzywa o długości ok. 10 cm naklejane na spód belki

 

-- 20 sty 2012, o 14:43 --

 

0.8l to zakres akceptowalny ze względu na zmienne warunki jazdy itd. ale 1.5l to prawie 25%.....

no tak, ale ja właśnie zwracam uwagę, że NIE MA różnicy w zużyciu paliwa na nowym sofcie przy + 15 st. C i przy - 6 st. C, co daje razem różnicę aż ponad 20 st. C, więc w zużyciu to powinno być teoretycznie zauważalne...

mamy to w obu autach i wg mnie to kwestia nowego softu :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OT I NIESPODZIANKA !

JUTRO WYJAZD NA NARTY,KUPIŁEM ORYGINALNE RELINGI POPRZECZNE SUBARU.

MAM BOX "THULE" A TU DUPA POPRZECZKI SĄ ZA SZEROKIE LUB JAK KTO WOLI,UCHWYTY OD THULE ZA WĄSKIE :oops:

TEMAT PROSTY (DOROBIĆ UCHWYTY I NOWE OTWORY W BOXIE)

JEST TYLKO JEDEN PROBLEM,JUŻ NIE MAM CZASU. :D

pzdr.

 

Nie wiem jak z Outbackiem, bo są nieco inne mocowania do dachu, ale belki są pewnie takie same (zakładam że aluminiowe). Ja kupiłem box MontBlanca i tam jest mocowanie na szynie - w tą szparę w belce wsuwasz adaptery i zapinasz w środku w boxie. Takie adaptery kupiłem osobno do uchwytów rowerowych. W każdym sklepie z bagażnikami powinieneś je dostać.

Ja mam belki MontBlanc (czyli takie jak Subaru, ale z innym napisem), a uchwyty rowerowe Thule. Rozmiar szpary w bagażniku jest standardowy, pasują adaptery Thula.

Spróbuj czegoś takiego:

http://hossa.pl/product/show/cat/21/url ... uminiowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narty do pokrowca i po skosie za przednie fotele (ledwo),(auto z kratą).Dobrze,że jedziemy we dwoje.

T.

 

-- 20 sty 2012, o 16:34 --

 

OT I NIESPODZIANKA !

JUTRO WYJAZD NA NARTY,KUPIŁEM ORYGINALNE RELINGI POPRZECZNE SUBARU.

MAM BOX "THULE" A TU DUPA POPRZECZKI SĄ ZA SZEROKIE LUB JAK KTO WOLI,UCHWYTY OD THULE ZA WĄSKIE :oops:

TEMAT PROSTY (DOROBIĆ UCHWYTY I NOWE OTWORY W BOXIE)

JEST TYLKO JEDEN PROBLEM,JUŻ NIE MAM CZASU. :D

pzdr.

 

Nie wiem jak z Outbackiem, bo są nieco inne mocowania do dachu, ale belki są pewnie takie same (zakładam że aluminiowe). Ja kupiłem box MontBlanca i tam jest mocowanie na szynie - w tą szparę w belce wsuwasz adaptery i zapinasz w środku w boxie. Takie adaptery kupiłem osobno do uchwytów rowerowych. W każdym sklepie z bagażnikami powinieneś je dostać.

Ja mam belki MontBlanc (czyli takie jak Subaru, ale z innym napisem), a uchwyty rowerowe Thule. Rozmiar szpary w bagażniku jest standardowy, pasują adaptery Thula.

Spróbuj czegoś takiego:

http://hossa.pl/product/show/cat/21/url ... uminiowych

 

wygląda ok,dzięki (jutro rano jadę na narty :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepsze są poprzeczki whispbar - niesłyszalne podczas jazdy i mają fajne mocowanie-

wsuwa się w poprzeczkę cztery specjalne śruby( 2 na poprzeczkę) a w boxie wystarczy mieć cztery otwory. Przykręcamy w środku i gotowe.

http://www.whispbar.pl/bagażniki

 

Mam, potwierdzam są naprawdę zajebiste.Same poprzeczki są praktycznie niesłyszalne, mają super profil(jak skrzydło tupolewa) i nie wystają poza reling.Jak dla mnie rewelacja, na poprzednim samochodzie miałem thule-zupełnie nie ta liga jeśli idzie o głośność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narty do pokrowca i po skosie za przednie fotele (ledwo),(auto z kratą).Dobrze,że jedziemy we dwoje.

T.

 

-- 20 sty 2012, o 16:34 --

 

OT I NIESPODZIANKA !

JUTRO WYJAZD NA NARTY,KUPIŁEM ORYGINALNE RELINGI POPRZECZNE SUBARU.

MAM BOX "THULE" A TU DUPA POPRZECZKI SĄ ZA SZEROKIE LUB JAK KTO WOLI,UCHWYTY OD THULE ZA WĄSKIE :oops:

TEMAT PROSTY (DOROBIĆ UCHWYTY I NOWE OTWORY W BOXIE)

JEST TYLKO JEDEN PROBLEM,JUŻ NIE MAM CZASU. :D

pzdr.

 

Nie wiem jak z Outbackiem, bo są nieco inne mocowania do dachu, ale belki są pewnie takie same (zakładam że aluminiowe). Ja kupiłem box MontBlanca i tam jest mocowanie na szynie - w tą szparę w belce wsuwasz adaptery i zapinasz w środku w boxie. Takie adaptery kupiłem osobno do uchwytów rowerowych. W każdym sklepie z bagażnikami powinieneś je dostać.

Ja mam belki MontBlanc (czyli takie jak Subaru, ale z innym napisem), a uchwyty rowerowe Thule. Rozmiar szpary w bagażniku jest standardowy, pasują adaptery Thula.

Spróbuj czegoś takiego:

http://hossa.pl/product/show/cat/21/url ... uminiowych

 

wygląda ok,dzięki (jutro rano jadę na narty :D )

 

Co do tych adapterów(śrub), to kupiłem 4 nierdzewne śruby wraz z nakrętkami w sklepie żeglarskim a fachowiec dospawał mi nierdzewną, prostokątną blaszkę do każdej o odpowiednim rozmiarze i zmieściłem się w 40 zł ( a nie 145) - po co przepłacać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych adapterów(śrub), to kupiłem 4 nierdzewne śruby wraz z nakrętkami w sklepie żeglarskim a fachowiec dospawał mi nierdzewną, prostokątną blaszkę do każdej o odpowiednim rozmiarze i zmieściłem się w 40 zł ( a nie 145) - po co przepłacać.

 

Oczywiście też dorobię, części pełno do kupienia w tak zwanym "sklepie żelaznym" :D

145 ale za sztukę (tam ni się wydaje)

Mój BOX THULE zakładałem do VW,FIATA,TOYOTY,MERCEDESA. Do SUBARU nie pasuje :(

DLATEGO SUBARU JEST WYJĄTKOWYM AUTEM !!! :D

T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym spalaniem to prawda ja po zmianie nie moge zejsc ponizej 7.0 a na starym sofcie zeszlej zimy nie malem problemu zejsc na 6.4 wg. BC oczywiscie.

u mnie skoczyło z 6,8 na blisko 7,6 - 7,8, a żonie w Forku z 5,8 na 7,2 :cry:

 

a ja sie zawzialem i teraz jezdze do pracy spokojnie bez zrywow ale predkosc 100-130 czyli nie wloke sie specjalnie i popatrz spalanie spadlo do 6,0 wg BC oczywiscie.

Mi wydaje sie, ze po przesiadkach z Passata do Legacy troche za kozacko jezdzilem po tych nudach w tym krazowniku.

Przy takiej samej jezdzie w obu autach Legacy spala dokladnie o 0,5 L wiecej niz Passat a przy maxie dochodzi do 1 L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brembo HP nacinane lub z dziurkami kosztuja troche u nas 348 € klocki standart.

 

 

Jeżeli mają 296mm nic to nie da. Lepiej kupić ori komplet od OBK H6 od MY09 lub od Legacy GT MY09/MY10. Tarcza 316mm jest znacznie grubsza i zdecydowanie lepiej oprowadza ciepło. O powierzchni ciernej nie wspominając. Do tego dobre klocki. Całość wchodzi w seryjne 17stki. Zacisk również pasuje seryjny.

Ewentualnie poszukać takich zamienników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brembo HP nacinane lub z dziurkami kosztuja troche u nas 348 € klocki standart.

 

 

Jeżeli mają 296mm nic to nie da. Lepiej kupić ori komplet od OBK H6 od MY09 lub od Legacy GT MY09/MY10. Tarcza 316mm jest znacznie grubsza i zdecydowanie lepiej oprowadza ciepło. O powierzchni ciernej nie wspominając. Do tego dobre klocki. Całość wchodzi w seryjne 17stki. Zacisk również pasuje seryjny.

Ewentualnie poszukać takich zamienników.

 

 

Outback mial zawsze 296 !! rowniez H6 tylko Legacy mialo 316 :) Spytaj Juniora on to przerabial :!:

 

mialem na poprzednim OBK Brmbo i duzo dalo nigdy mi sie nie zagrzaly. Wiem z autopsji. pewnie do sciganie to sie nie nadaja .

Podobno wada byly zle klocki (za twarde) W obecnym Legacy nie mam w ogole problemow a jezdze dosyc szybko (jak mozna). Wymiary tarczy sa takie same (296mm) jak w poprzednim modelu.

na 316 pasuja seryjne zaciski bez adaptacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jednak się przegrzały po 15k km.....

Przymierzałem do mojego OBK tarcze od Legacy GT ( podobo OBK H6 w obecnej wersji maja takie same ) i wchodziły bez problemów. Przy nich seryjne wyglądały jak od resoraka. Odnośnie zacisków to trzeba dokładnie sprawdzić/przymierzyć bo mogą być różnice miedzy Legacy/OBK MY08 a MY10. Ponad to felgi są inne w MY08......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jednak się przegrzały po 15k km.....

Przymierzałem do mojego OBK tarcze od Legacy GT ( podobo OBK H6 w obecnej wersji maja takie same ) i wchodziły bez problemów. Przy nich seryjne wyglądały jak od resoraka. Odnośnie zacisków to trzeba dokładnie sprawdzić/przymierzyć bo mogą być różnice miedzy Legacy/OBK MY08 a MY10. Ponad to felgi są inne w MY08......

Jak to sie przegrzaly po 15k?

Nie rozumiem korelacji pomiedzy przebiegiem a przegrzaniem.

 

PS. wieksza tarcza = gorsze przyspieszenie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...