Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

Ubezpieczał ktoś ostatnio OBK ? Uniqa przysłała mi polisę i koszt OC/AC to 5.86% wartości auta. Rok temu było to 3,8. Naciągają mnie czy wydarzyło się coś w naszym kraju o czym nie wiem i polisy podrożały o ponad 50% ?

Ciekawie wyceniają wartość auta. Według Uniqa dwuletni OBK kosztuje - 43% ceny nominalnej :idea:

Sprawdzałeś Generali? Ubezpieczałem tam pół roku temu i było przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubezpieczał ktoś ostatnio OBK ? Uniqa przysłała mi polisę i koszt OC/AC to 5.86% wartości auta. Rok temu było to 3,8. Naciągają mnie czy wydarzyło się coś w naszym kraju o czym nie wiem i polisy podrożały o ponad 50% ?

jeżeli masz auto na firmę to niestety koszty są znacznie wyższe niż ubezpieczenia prywatne :(

mnie Raiffeisen Leasing przysłał propozycję za ok. 6 kzł, sam znalazłem za jakieś 4,8, a prywatnie nie byłoby więcej niż 3,5 - 4,0...

 

-- 24 cze 2012, o 13:01 --

 

Bo gdyby nie było to powiedział byś że takie jakieś Renault Megane ma taką funkcję a Subaru nie :lol:

no to muszę zacząć narzekać, bo Forek mojej żony nie ma tej użytecznej funkcji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xanadu a kto cokolwiek planuje w oparciu o wskazania tak "głupich" urządzeń ? :mrgreen:

nie chodzi o samo planowanie, tylko po cholerę pakować do auta coś, co nie działa i nie jest absolutnie przydatne :?:

Xanadu, przypuszczam, że niedługo po skasowaniu licznika włączyło się wypalanie filtra cząstek stałych, stąd nagły wzrost chwilowego zużycia paliwa i aproksymowany zasięg spadł.

 

Kiedyż pisałeś o zwiększonym zużyciu paliwa na nowym oprogramowaniu. Po 9 miesiącach jazdy z nowym oprogramowaniem i porównaniu danych z poprzednimi, muszę przyznać Ci rację. Spalanie wzrosło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xanadu, przypuszczam, że niedługo po skasowaniu licznika włączyło się wypalanie filtra cząstek stałych, stąd nagły wzrost chwilowego zużycia paliwa i aproksymowany zasięg spadł.

historia była nieco dłuższa, bo od paru dni zawziąłem się z jeżdżeniem zgodnie z przepisami, żeby zobaczyć, jak nisko potrafię zejść w zużyciu paliwa :wink:

na zbiorniku przejechałem ok. 900 km, a średnie zużycie wyniosło 6,0 l, czyli całkiem spoko :wink:

kiedy miałem najechane ok. 700 km, to wtedy właśnie komputer pokazywał możliwość przejechania jeszcze 420 km, a po przejechaniu ok. 60 km ta wartość spadła do 240 km...

 

-- 24 cze 2012, o 14:11 --

 

Kiedyż pisałeś o zwiększonym zużyciu paliwa na nowym oprogramowaniu. Po 9 miesiącach jazdy z nowym oprogramowaniem i porównaniu danych z poprzednimi, muszę przyznać Ci rację. Spalanie wzrosło.

u nas zużywa więcej w obu Subkach i nie jest to związane z wiatrem, albo niską temperaturą...

 

teraz najbardziej martwi mnie to poranne szarpanie podczas ruszania... dzisiaj było ciepło i sucho, więc nie szarpał, ale po deszczowej nocy potrafi szarpać, jakby dwumasa się rozpadła :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PZU dla OBK2010 2.0D Activ 40kkm wartość katalogowa 77tyś netto. Pełne ubezpieczenie z szybami, samochodem zast. na poziomie 3,32%, co daje 2788zł. W przypadku rezygnacji z monitoringu +200zł. Abonament monitoringu 327nt/rok. Wycena ubezpieczenia dla firmy.

 

 

Podziwiam Wasze osiągi, dotyczące spalania. U mnie średnie (obliczane podczas tankowania pod korek) waha się miedzy 7 a 8l w lecie i 8-9 zimą.

 

A komputer po prostu pokazuje co mu się podoba. W końcu wypada mieć taki gadżet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PZU dla OBK2010 2.0D Activ 40kkm wartość katalogowa 77tyś netto. Pełne ubezpieczenie z szybami, samochodem zast. na poziomie 3,32%, co daje 2788zł. W przypadku rezygnacji z monitoringu +200zł. Abonament monitoringu 327nt/rok. Wycena ubezpieczenia dla firmy.

 

 

Podziwiam Wasze osiągi, dotyczące spalania. U mnie średnie (obliczane podczas tankowania pod korek) waha się miedzy 7 a 8l w lecie i 8-9 zimą.

 

A komputer po prostu pokazuje co mu się podoba. W końcu wypada mieć taki gadżet :)

 

 

Wielkie dzięki za informacje.

Bardzo dobra oferta. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam :!:

Gratuluję zakupu i moim zdaniem tankuj się na wszystkich firmowych ze wskazaniem na w miarę nowe stacje(czystsze zbiorniki) :idea: Niektórzy twierdzą że paliwa u naszych zachodnich sąsiadów są niby lepsze ale ja niestety tego nie doświadczyłem i traktuje to jako stereotyp :wink:

 

-- Wt cze 19, 2012 1:42 pm --

 

Otwierałem w mom OBK-u schowek z przodu przed pasażerem...coś lekko zblokowało i trzasnęło :? Po oględzinach widzę że oberwał się zaczep tego ustrojstwa co powoduje że klapka od schowka powoli opada. Generalnie widzę że to strasznie delikatny patent .Czy u kogoś z Was coś podobnego się stało :?:

 

Ad1 - WHO cos tam sobie znowu "ubrdalo"

Ad2 - zero problemow z "przedzialem na rekawiczki" :)

 

-- Pn cze 25, 2012 6:22 pm --

 

U mnie też. Najbardziej pracuje przy prędkościach autostradowych i przeciwnym porywistym wietrze.

 

I nie boisz sie ze odfrunie?

 

Moze warto by podkrecic gumowe odboje?

 

-- Pn cze 25, 2012 6:38 pm --

 

wczoraj mocno się oszukałem na komputerze pokazującym możliwą ilość kilometrów do kolejnego tankowania - kiedy startowałem komputer pokazywał 420 km, a po przejechaniu ok. 60 - 70 km ta wielkość spadła aż do 240 km... jak można się aż trzykrotnie pomylić :?: jak można cokolwiek zaplanować w oparciu o tak bezsensowne pomiary i dane :?:

 

 

Jak mozna az tak slepo wierzyc we wskazania tego typu instrumentow? :shock:

Jak mozna nie wiedziec ze ropa "sie pieni" co powoduje powazne przeklamania.

 

Kiedys, dawno temu na promie zauwazylem goscia wsadzajacego listwe pomiarowa do zbiornika....

Pytam, czy nie maja systemu automatycznego pomiaru....

Odpowiedzial, ze maja, ale od czasu jak jednej jednostce skonczylo sie paliwo w polowie drogi na Bowen Island maja obowiazek raz dziennie sprawdzac "recznie".

 

-- Pn cze 25, 2012 6:45 pm --

 

W PZU dla OBK2010 2.0D Activ 40kkm wartość katalogowa 77tyś netto. Pełne ubezpieczenie z szybami, samochodem zast. na poziomie 3,32%, co daje 2788zł. W przypadku rezygnacji z monitoringu +200zł. Abonament monitoringu 327nt/rok. Wycena ubezpieczenia dla firmy.

 

 

Tez bym chcial placic takie grosze za ubezpieczenie...... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mozna az tak slepo wierzyc we wskazania tego typu instrumentow? :shock:

Jak mozna nie wiedziec ze ropa "sie pieni" co powoduje powazne przeklamania.

a ja głupi ponownie zaufałem w moc inżynierów z FHI...

dla nich błąd w granicach 300% to norma....

obiecuję, że już więcej tego nie zrobię :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie też. Najbardziej pracuje przy prędkościach autostradowych i przeciwnym porywistym wietrze.

 

I nie boisz sie ze odfrunie?

 

 

Mam doświadczenie z maską w foresterze xt, więc się się nie boję.

 

W OBK maska nie pracuje na zamku i odbojch, tylko w części pomiędzy kórnikiem a podszybiem. Wyraźnie blacha jest za słabo usztywniona w tym miejscu. Osobiście mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie też. Najbardziej pracuje przy prędkościach autostradowych i przeciwnym porywistym wietrze.

 

I nie boisz sie ze odfrunie?

 

 

Mam doświadczenie z maską w foresterze xt, więc się się nie boję.

 

W OBK maska nie pracuje na zamku i odbojch, tylko w części pomiędzy kórnikiem a podszybiem. Wyraźnie blacha jest za słabo usztywniona w tym miejscu. Osobiście mi to nie przeszkadza.

Ani w forestrze zony ani w moim outbacku nie ma takich sensacji.

Pytalem tez kilku znajomych..... zero.

No i szczerze jakos sobie nie wyobrazam by maska mogla byc tak wiotka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PZU dla OBK2010 2.0D Activ 40kkm wartość katalogowa 77tyś netto. Pełne ubezpieczenie z szybami, samochodem zast. na poziomie 3,32%, co daje 2788zł. W przypadku rezygnacji z monitoringu +200zł. Abonament monitoringu 327nt/rok. Wycena ubezpieczenia dla firmy.

 

 

Podziwiam Wasze osiągi, dotyczące spalania. U mnie średnie (obliczane podczas tankowania pod korek) waha się miedzy 7 a 8l w lecie i 8-9 zimą.

 

A komputer po prostu pokazuje co mu się podoba. W końcu wypada mieć taki gadżet :)

 

 

Wielkie dzięki za informacje.

Bardzo dobra oferta. :)

 

 

AXAdirect - od wartości 96 tys. OC + AC( bez udziału wł) 1773 zł OBK 2010 2,0 D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1773pln AC i OC do 96k pln wartości? Kalkulator cenowy AXA pokazuje całkiem coś innego. Dokładnie: wartość 101k pln ( wersja comfort Navi )i okolice 4800 z udziałem własnym 15% min. 600pln. Bez udziału ok. 6000 pln. Uwzględniony rabat 25%. Samo OC od 2.0l okolice 800 pln......

 

Zawsze byłem ciekaw skąd biorą się tak duże różnice......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...