Jakublad Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Witam Wszystkich! Dziś dowiedziałem się, że w moim GT sprężarka zakończyła żywot. Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż auto od początku było poprawnie i dość delikatnie użytkowane (rozgrzewanie, studzenie), a przebieg to 120000 km. Nic nie zmienia jednak faktu, że sprężarka nie żyje i trzeba coś z tym zrobić. Są 3 możliwości: 1. Regeneracja (nie wiem czy ma sens i kto to dobrze zrobi); 2. Wymiana (boli ilość wyłożonych pieniędzy); 3. Sprzedaż auta w stanie obecnym (boli jeszcze bardziej). Dwie ostatnie możliwości nie są zbyt skomplikowane i wiem jak to zrobić. ;-) Jeśli natomiast ktoś ma informacje gdzie dobrze, tanio i skutecznie zregenerować sprężarkę - będę wdzięczny jeśli się nimi podzieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 robią zwykle dobrze :wink: http://www.motoarena.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Zależy co ci sie stało, jak to samo co w znajomym mi Eclipsie- łopatki "wyfruneły", to wymienić,( ale myślę, żę byś sie zorientował ) Można też uszczelnić, zregenerować. Jak ja pytałem, kiedy sprzedawałem turbo spreżarkę z innego auta, to koszt regeneracji wynsił od 200zł do 800zł. Ale sprzedalem bez regeneracji. Sprawdz ceny uzywanych turbo spręzarek do subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 naprawic, ew. wymienic. sprzedaz auta z takiego powodu... to jakis absurd. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 robią zwykle dobrze :wink: http://www.motoarena.pl/ dobrze ze bylo to :wink: na koncu Klient wyslal swoja turbawke, zregenerowali, wszystko bylo pieknie, ale dalej strasznie glosno gwizdala(bloowalo klapy ze zmiennej geometrii) pojechala ponownie do naprawy(Katowice wysylaja do Ilawy) juz wrocila-jutro ja montujemy i sie okaze... samochod to żepot 807 2.2 HDI. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 120 tys. i amen? :| Czyżby jakiś feler fabryczny? Cusik za szybko ducha wyzioneła jak na mnie Pzdr Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 Kup malo uzywana z ameryki ~200$ +wysylka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 [...] żepot 807 2.2 HDI [...]. Musze tak opisac czesci do sprzedaży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 z tego co mi wiadomo to Kuba (Azrael) ma dużą wiedze na temat turbosprężarek i ich ew. wymiany/naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2005 z tego co mi wiadomo to Kuba (Azrael) ma dużą wiedze na temat turbosprężarek i ich ew. wymiany/naprawy. W końcu chyba z 5 razy naprawiiałem swoją. Ja w ciemno bym uderzał do motoareny. Nawet jak coś sie nie uda to mają super system reklamacji. Naprawiali moją 3 razy ale nei dopłaciłem ani grosza a w okńcu wymienili całą turbiną poza obudową strony zimnej na nową. I jest jak nowa. Jakublad uderzaj do ich - przy odrobinie szczęścia będą mieli od razu drugą na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 Ja polecam swoich chłopaków REAM-POLAND Sp. z o.o. 20-442 LUBLIN ul. Abramowicka 5 tel.(0-81) 751-81-42, 751-81-43 fax (0-81) 751-81-44 www.reampoland.pl dział handlowy info@reampoland.pl dział serwisu serwis@reampoland.pl księgowość księgowosc@reampoland.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 a może dodatkowa opcja: 4. wyjąć turbinę i zamienić auto w spec.GT? . pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 1 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2005 a moim zdaniem dobry moment żeby zapodać nową i wydajniejszą chociarzby IHI VF 23,22.24 gdyż jak pamietam naprawa seryjnej to ok.1800zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Teraz kolejna ciekawostka. Sprężarka została wymieniona na nową w serwisie, zrobiłem 200 kilometrów i padła. Znów huczy i to bardziej niż poprzednia. Wnioskuję więc, że sprężarka nie padła sama z siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Takie rzeczy sie dzieja jak sie nie zaleje sprezarki olejem przed pierwszym uruchomieniem silnika. Co to za servis? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 22 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Takie rzeczy sie dzieja jak sie nie zaleje sprezarki olejem przed pierwszym uruchomieniem silnika. Co to za servis? Dokładnie to samo mówią wszyscy wokół, ale w serwisie byli bardzo zdziwieni niedomaganiami nowej sprężarki. Do wiadomości - serwis autoryzowany. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 Teraz kolejna ciekawostka. Sprężarka została wymieniona na nową w serwisie, zrobiłem 200 kilometrów i padła. Znów huczy i to bardziej niż poprzednia. Wnioskuję więc, że sprężarka nie padła sama z siebie. Przypomina mi to sytuacje jaką widziałem w Kocar Poznań. Naprawiali po jakimś krakowskich tunerach Audi RS6, zanim do nich klient trafił to zajechał 6 sprężarek :!: :!: :!: Audi ma BiTurbo Znaleźli przyczynę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się