Jump to content

Jakublad

Użytkownik
  • Content Count

    333
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Jakublad

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 08/28/1982

Profile Information

  • Skąd
    Sieradz
  • Auto
    Volkswagen Golf R

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.arsen.pl

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wersji 2.0 nie było mi dane używać, ale miałem okazję jeździć zarówno Legacy H6 3.0 jak i Spec. B. Ta druga jest świetna, a jeśli chodzi o spalanie, to kształtuje się od 11 do 14 L. Wszystko zależy do czego się to auto odniesie. Biorąc pod uwagę Megane 110 KM, to wersja 2.0 zapewni wystarczające osiągi. Moim zdaniem jeśli lubisz szybko jeździć i mieć zapas mocy - bierz 3.0, jeśli auto służy do najprostszego przemieszczania się w komfortowych warunkach - 2.0 sprawdzi się w tej roli świetnie.
  2. Wrzucę zdjęcia swojego GT i Legacy 3.0 mojego ojca - nie powinien mieć nic przeciwko. :-) Te drugie muszę jednak zrobić, więc na spokojnie będą wkrótce.
  3. Jest szansa, że mógłbym zaoferować usługi mojego GT-ka, ale nie ma pewności czy do kwietnia jeszcze będę go miał, bo się małe zmiany zapowiadają. ;-)
  4. Witam! Moje GT jest praktycznie bezawaryjne. Jedyna większa naprawa jaka miała miejsce to wymiana turbiny po ponad 100 tysiącach z niewiadomych dla mnie powodów. Auto było rozgrzewane i studzone, więc jest to trochę niewytłumaczalne. Poza tym żadnych problemów. Dodatkowo jak to auta japońskie jest dość słabo zabezpieczone antykorozyjnie.
  5. Zgodzę się w 100%. Zdecydowanie wolę vana i poprawione hamulce, niż brak vana, a hamulce w np. Legacy takie jak obecnie. ;-)
  6. Witam Wszystkich, Po ponad miesięcznych naprawach znów mam przyjemność jeździć moim GT. Wymieniona sprężarka, zrobionych kilka innych dupereli i jazda autem znów sprawia przyjemność. :-) Cała sytuacja pomogła mi jednak dojść do wniosku, że z serwisami koniec. Nie oddam już swojego auta do żadnej autoryzowanej stacji. Niesłusznie obrywa się może tym sensownym, ale ta w której ja naprawiałem auto woła o pomstę do nieba. Dobrze, że znalazł się mechanik mający pojęcie o autach, bo po odebraniu samochodu z serwisu nie wyglądał on za ciekawie. Wymieniona sprężarka, auto miało moc, ale dymiło się sp
  7. Witam, Bardzo mnie ciekawi jak skończyła się sprawa. Tak się składa, że mój tata również ma H6 i auto wcale nie jest bezawaryjne. :-(
  8. W tym tygodniu i tak już nic nie wymyślę bo wyjeżdżam, ale we wtorek jak mi się nie określą w ASO, to zabieram auto i trzeba będzie szukać szczęścia gdzieś dalej. :-)
  9. Tylko jakim? Jeśli ktoś zna takowy blisko Łodzi - będę wdzięczny.
  10. Powiem szczerze, że nie wiem co i jak założyli. Z nowym turbo jest tak samo jak ze starym i dalej buczy. Generalnie trochę nie mam czasu sie tym interesować, ale drażni mnie, że auto stoi już nie wiadomo ile czasu w ASO i nikt nic nie wie, a co gorsze, nie zanosi się, że będzie wiedział.
  11. W Imprezie GT z 2000 roku jest pewien dziwny objaw. W momencie przyspieszania wraz z załączeniem sprężarki auto zaczyna wydawać dziwne dźwięki (gwizd, szum). Sprężarka jest bankowo sprawna, a serwis trzyma auto już ponad 2 tygodnie i nic nie wiedzą. Czekam na jakiś ratunek.
  12. Dokładnie to samo mówią wszyscy wokół, ale w serwisie byli bardzo zdziwieni niedomaganiami nowej sprężarki. Do wiadomości - serwis autoryzowany. ;-)
  13. Teraz kolejna ciekawostka. Sprężarka została wymieniona na nową w serwisie, zrobiłem 200 kilometrów i padła. Znów huczy i to bardziej niż poprzednia. Wnioskuję więc, że sprężarka nie padła sama z siebie.
  14. Zdecydowanie najbrzydsze auto to Renault Thalia. :-)
  15. Witam Wszystkich! Dziś dowiedziałem się, że w moim GT sprężarka zakończyła żywot. Bardzo mnie to zdziwiło, gdyż auto od początku było poprawnie i dość delikatnie użytkowane (rozgrzewanie, studzenie), a przebieg to 120000 km. Nic nie zmienia jednak faktu, że sprężarka nie żyje i trzeba coś z tym zrobić. Są 3 możliwości: 1. Regeneracja (nie wiem czy ma sens i kto to dobrze zrobi); 2. Wymiana (boli ilość wyłożonych pieniędzy); 3. Sprzedaż auta w stanie obecnym (boli jeszcze bardziej). Dwie ostatnie możliwości nie są zbyt skomplikowane i wiem jak to zrobić. ;-) Jeśli natomiast ktoś ma i
×
×
  • Create New...