Jump to content

Subaru vs BMW M3


Lacky

Recommended Posts

Wczoraj tj. 12.06.2005 wracajac z Rajdu Polski gierkowka z wawy napotkalem po drodze BMW M3 obnizana 2 tlumiki z tyly bez napisow, na szybach mial identyfikatory, chyba z 1/4, w kazdym badz razie wyprzedzilem go jadac jakies 140-150 km/h. Dojechalem do swiatel, bylo czerwone wiec stoje, widze w lusterku BMW sie zbliza zapala sie zielone, wiec mysle depne odjade na prawy pas, zeby BMW nie musialo hamowac, jak depnalem on zrobil to samo i tak do 180 szlismy rowno, jednak powyzej, chyba uzyl jakiegos bajeru przy tej predkosci wygladalo jakbym stal w miejscu, pojechalem powyzej 200 i go powoli doganialem, ale dzwiek tego silnika byl super. Po tym starcie zwolnilismy znowu do tych 140-150, jednak zla mnie niemilosiernie :)

 

Chcialem nadmienic, ze jezdze SI GT okolo 250 KM i nic to nie dalo :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Po tym starcie zwolnilismy znowu do tych 140-150, jednak zla mnie niemilosiernie :)

 

Chcialem nadmienic, ze jezdze SI GT okolo 250 KM i nic to nie dalo :)

 

Co w tym dziwnego? M3 jest szybsze bo ma mniejsze straty w napędzie, jest przeznaczone na długie proste, ma znacznie więcej kucy pod maską :) Jest też znacznie droższe :)

Link to comment
Share on other sites

Chcialem nadmienic, ze jezdze SI GT okolo 250 KM i nic to nie dalo :)

 

widze ze niedlugo bedzie trzeba zalozyc nowa grupe "Kills: road&street" jak na streetracing.pl :-)

 

b.

Link to comment
Share on other sites

Chcialem nadmienic, ze jezdze SI GT okolo 250 KM i nic to nie dalo :)

 

widze ze niedlugo bedzie trzeba zalozyc nowa grupe "Kills: road&street" jak na streetracing.pl :-)

 

b.

Raczej nie, ja tak nie jezdze, malo z tym, jezdze w miare wolno jak na mozliwosci furki. Jezdzac na trasy w szegolnosci jak jest 1-pasmowa z poboczem to czasem chce byc cywilna policja i klepac mandaty tym co sie pakuja niejednokrotnie na 4.

Link to comment
Share on other sites

widze ze niedlugo bedzie trzeba zalozyc nowa grupe "Kills: road&street" jak na streetracing.pl :-)

 

Nie trzeba - ten kill już jest pewnie tam opisany :twisted:

 

PS. Co za pomysł ścigać się na gierkówce... Przecież to co najmniej mandat, w gorszych sytuacjach ciężki wypadek, a najczęściej i jedno i drugie... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Po tym starcie zwolnilismy znowu do tych 140-150, jednak zla mnie niemilosiernie :)

 

Chcialem nadmienic, ze jezdze SI GT okolo 250 KM i nic to nie dalo :)

 

Co w tym dziwnego? M3 jest szybsze bo ma mniejsze straty w napędzie, jest przeznaczone na długie proste, ma znacznie więcej kucy pod maską :) Jest też znacznie droższe :)

 

M3 na długie proste :lol::lol:, a rozumiem że Impreza na krótkie i dlatego jest lepsza? M3 jest duuuużo mocniejsza niż STI i jest w porządku, tylko kosztuje chore pieniądze i nie ma 4x4, ale tylny napęd też jest fajowy.

M3, jeśli świeża, to ma po dwa wydechy z każdej strony.

Link to comment
Share on other sites

Lacky, użył tricku - wcisnął gaz do dechy :wink: To że przez moment szliście równo wynikało najwyraźniej z tego, że gość się z Tobą bawił...

 

Niestety M3 to inna klasa samochodu aniżeli GT... :(

 

ps. To bylo e46?

Link to comment
Share on other sites

a rozumiem że Impreza na krótkie i dlatego jest lepsza?

 

impreza - jak każdy (prawdziwy) samochód czterołapny poradzi sobie lepiej w zakrętach i przy trudnych warunkach, typu deszcz, a już najchętniej śnieg...

 

M3 jest duuuużo mocniejsza niż STI i jest w porządku, tylko kosztuje chore pieniądze

 

oj to prawda - obecne M3 ma około 80 koni więcej, niż impreza, ale też kosztuje około 80k PLN więcej 8)

Link to comment
Share on other sites

NIe mam pojecia jaki mial motor, kolor zielony metalik, blachy zaczynaly sie na SH... natomiast wiem, ze "proste sa dla samochodow, a zakrety dla kierowcow " :) i raczej po waskich kretych drogach, nawet na aswalcie powiedzmy troche dziurawym Pan z BMW nie mialby szans :). O deszczu to juz nie pisze, bo chba koles balby sie cokolwiek zrobic, a zima chyba nie wyjezdza. :)

Link to comment
Share on other sites

impreza - jak każdy (prawdziwy) samochód czterołapny poradzi sobie lepiej w zakrętach i przy trudnych warunkach, typu deszcz, a już najchętniej śnieg...

 

 

Mój jest prawdziwym czterołapem a po śniegu prowadzi się wyjątkowo paskudnie. ;-)

Link to comment
Share on other sites

IMHO, dobry kierowca w tym BMW zjadłby GT na suchym asfalcie bezproblemowo... Na mokrym byłoby pewnie gorzej, ale i tutaj nie wiem czy GT dałby radę :wink:

 

Problem jest tylko taki, że RWD trzeba potrafić jeździć...

Link to comment
Share on other sites

Wyścigi na prostej tożadne porównanie aut, ale na zamkniętej drodze lub torze w prawie każdych warunkach BMW jest konkurentem dla STI (i to też ledwo ledwo) nie dla GTeka jakim fajnym samochodem by on nie był.

Link to comment
Share on other sites

Na gierkowce mona jechac 200 (nie jednego widzialem ktory tak sunie),a nawet wiecej, jednak faktem jest, ze mozemy zatrzymac sie nie koniecznie z naszej checi :)

Poza tym 200 km/h to nie jest znowu az tak zawrotna predkosc.

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jakie BMW, na odcinkach specjalnych nia ma najmniejszych szans. Jechac po wazkich drogach nie jednokrotnie po 190 km/h na zawieszeniu szutrowym. Nie wiem co by trzeba by wlozy do BMW zeby dotrzymac kroku zwyklemu GT z malymi przerobkami.

Link to comment
Share on other sites

M3 na długie proste :lol::lol:, a rozumiem że Impreza na krótkie i dlatego jest lepsza?

 

Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, chodziło mi o to, że impreza średnio nadaje się na jazdę autostradą z wysoką prędkością przez długi okres czasu :)

 

M3 jest duuuużo mocniejsza niż STI i jest w porządku, tylko kosztuje chore pieniądze i nie ma 4x4, ale tylny napęd też jest fajowy.

 

Wydawało mi się, że akurat napisałem to wcześniej :)

Link to comment
Share on other sites

Lacky, 200 km/h można pojechać na prawie każdym dłuższym odcinku prostej drogi, mając odpowiedni samochód oczywiście ;) Problemy się zaczynają jak musisz się zatrzymać, skręcić albo ominąć kogoś kto się nie spodziewa, że Ty będziesz pruł dwie paki...

Link to comment
Share on other sites

Nie wiem co by trzeba by wlozy do BMW zeby dotrzymac kroku zwyklemu GT z malymi przerobkami.

 

Nic nie trzeba wkładać pod warunkiem, że ścigacie się na asfaltach...

Link to comment
Share on other sites

Na gierkowce mona jechac 200 (nie jednego widzialem ktory tak sunie),a nawet wiecej, jednak faktem jest, ze mozemy zatrzymac sie nie koniecznie z naszej checi :)

Poza tym 200 km/h to nie jest znowu az tak zawrotna predkosc.

 

Bądźmy precyzyjni:

 

1) Na gierkówce nie można jechać 200km/h, maksymalnie można 120km/h. Inna sprawa ile da się jechać - wtedy może faktycznie 200km/h się pojawić na liczniku.

 

EDIT

 

Zapomniałem, ze na gierkówce jest też kilka kilometrów autostrady :) tak więc maks jest 130km/h :)

 

2) 200km/h nie jest zawrotną prędkością - pytanie tylko w odniesieniu do czego? W porównaniu do startującego/lądującego samolotu rzeczywiście nie imponuje, do bolidu F1 poruszającego się po torze też nie. natomiast w odniesieniu do pieszego przechodzącego przez przjeście (jakich na gierkówce jest trochę) jak i w porównaniu do zwykle poruszających się tam aut, czy też ciężarówek właśnie rozpoczynających manewr niesamowicie dynamicznego wyprzedzania pod górę 80km/h vs 81,5km/h taka prędkośc może już zrobić wrażenie - czasem bardzo bolesne :/

Link to comment
Share on other sites

aflinta - dlatego znacnzie ciekawsza od A4 jest dorga z Wysowej do Krakowa, prawda? ;-)

 

Zdecydowanie :) Naprawdę doskonale się wtedy bawiłem i nawet nie zdawałem sobie sprawy, ze tyle frajdy będę miał ze wspólnego powrotu :)

Link to comment
Share on other sites

Zdecydowanie Naprawdę doskonale się wtedy bawiłem i nawet nie zdawałem sobie sprawy, ze tyle frajdy będę miał ze wspólnego powrotu

 

 

Jeszcze fajniej byś się bawił gdybym się z Sub-fanem na auta zamienił ;-) :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Mój jest prawdziwym czterołapem a po śniegu prowadzi się wyjątkowo paskudnie. ;-)

ale Ty masz chyba jakoś inaczej tam dzielenie zrobione na kołach nie? 33%/66% czy jakoś tak, prawda? to wtedy nic dziwnego ;).

 

pzdr

 

//edit

aaa no i nie zapominajmy o tym jednym procencie, który tam został, przekazywanym na zapasowe :lol:.

Link to comment
Share on other sites

Jeszcze fajniej byś się bawił gdybym się z Sub-fanem na auta zamienił

 

...... nieeeeee, wystarczyłoby żeby hans miał zawieszenie sprawne 8) .......

 

matt

Link to comment
Share on other sites

natomiast w odniesieniu do pieszego przechodzącego przez przjeście (jakich na gierkówce jest trochę) jak i w porównaniu do zwykle poruszających się tam aut, czy też ciężarówek właśnie rozpoczynających manewr niesamowicie dynamicznego wyprzedzania pod górę 80km/h vs 81,5km/h taka prędkośc może już zrobić wrażenie - czasem bardzo bolesne :/

 

Bingo... Parę lat temu byłem ofiarą takiego przykrego zdarzenia. Do dziś widzę tyły obu ciężarówek, zastawiające oba pasy - tej wyprzedzającej, jadącej może 60km/h i tej wyprzedzanej, jadącej 40 km/h. I do tego moje 190...

 

Z samochodu wiele nie zostało, ze mnie - na szczęście - tak, a nauczkę mam do dziś: prędkości powyżej 150-160 km/h to tylko na autostradach / torach...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...