Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [GV] (MY11=>MY14)


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc reasumując od strony wizualnej KUPA TOTALNA.

Ciężko to napisać, ale Lanos wyglądał chociaż spójnie, a to wygląda jak sedan złożony z hatcha bardzo niskiej klasy średniej

 

Jeśli porównywać z Evo, to naprawdę widać, że się Subaru wzięło do tego od d*** strony

 

zdecydowanie ! wyglada jak z jakiegos wiejskiego zlotu tjuningowego :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli wraca do korzeni wazne ze kierunek jest właściwy - sedan wrócił, skrzydło wróciło resztę się poprawi we własnym zakresie

 

masz racje , przynajmniej znow jest jakas opcja :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się podoba, odzyskuję wiarę, że za kilka lat będzie się dało jeszcze kupić jakieś fajne używane STi. Do hatchbacka też się trochę przekonałem ostatnio :) Wiele zależy od felg i koloru. Ale hatch podoba mi się tylko STi, głównie za sprawą poszerzeń.

 

Jedyna dobra wiadomosc to ze WRX lanos ma szerokie blotniki i juz nie ma powodu by wydawac ekstra $10k na STi.

Faktycznie, to miła wiadomość :) Dzięki tym poszerzeniom ten samochód wygląda znośnie. "Wychudzonego" N/A czy diesla bym nie kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna dobra wiadomosc to ze WRX lanos ma szerokie blotniki i juz nie ma powodu by wydawac ekstra $10k na STi.

Chyba trochę naciągana ta teoria :???: , bo zostaje jeszcze:

-moc silnika,

-zawieszenie,

-skrzynia 6,

-dodatkowa szpera + DCCD

-itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna dobra wiadomosc to ze WRX lanos ma szerokie blotniki i juz nie ma powodu by wydawac ekstra $10k na STi.

Chyba trochę naciągana ta teoria :???: , bo zostaje jeszcze:

-moc silnika,

-zawieszenie,

-skrzynia 6,

-dodatkowa szpera + DCCD

-itp.

Z kolei za WRX'em przemawia:

-lepsze przyspieszenie na prostej

-lepsze czasy na torze

-$10k tanszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem teraz parametrów. W filmiku ktoś mówił, że dostał więcej mocy, a napis, jak zauważył Przemeq, "The fastest STI ever!" też daje do myślenia.

 

Wizualnie mi się podoba - jest dokładnie tak wieśniacki jak powinien być :mrgreen:

 

Z kolei za WRX'em przemawia:

-lepsze przyspieszenie na prostej

-lepsze czasy na torze

 

Zobaczymy, czy w MY11 się to powtórzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak wchodziła Impra lanos, wszyscy utyskiwali, że paskudztwo, że krok wstecz i takie tam, po części racja, ale potem wszedł WRX i STi i choć na zdjęciach wyglądał tak sobie, to jak razu pewnego zobaczyłem STi w Poznaniu to zmieniłem zdanie i stwierdziłem, że jest świetny - na prawdę byłem mile zaskoczony i mile rozczarowany. Dawno się już przekonałem, że auto, jakie by nie było, trzeba na żywca zobaczyć, a WRX/STi sedan wyglądają obiecująco i póki co to jestem za i mam nadzieję, że nie sprawdzi się stare powiedzenie, że im bliższe poznanie tym większe rozczarowanie :razz:

BTW o parametry bym się nie martwił, myślę że będą wystarczające :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal jest brzydki, ale cieszę się że wreszcie wrócił bagażnik i skrzydło :cool: kolejnym pocieszeniem może być to, że już nie będzie się tak bardzo kojarzył z Lanosem :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

a po co Ci ten bagaznik i skrzydlo :?: teraz bedzie sie kojarzyl z lacetti w sedanie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duża galeria: http://kmh24.pl/kmh24_galeriaWiecej_105 ... X_STI.html

 

U mnie, najpierw było "WOW!", po chwili trochę się na tego Lanosa pogapiłem i teraz zgadzam się z ukiman'em

 

I tak i nie. Rzeczywiście, koncepcja przypomina wschodnioeuropejsko-tureckie sedany robione z małych hatchy, ale pamiętajmy o jednym: na żywo lanos wyglądał super, a na zdjęciu - marnie; jeśli "thalia" na zdjęciu wygląda nieźle, to znaczy, że na żywo będzie git malina :twisted:.

 

ale potem wszedł WRX i STi i choć na zdjęciach wyglądał tak sobie, to jak razu pewnego zobaczyłem STi w Poznaniu to zmieniłem zdanie i stwierdziłem, że jest świetny

 

O to to.

 

Szkoda tylko, że zobaczyłeś w Poznaniu - gdybyś zobaczył w W-wie, wrażenie byłoby jeszcze bardziej pozytywne :mrgreen:.

 

"The fastest STI ever!" też daje do myślenia

 

Jestem ciekaw, co się za tym kryje. Ma mieć - w US - 305 KM w serii, ale doszło chyba ze 30 kg masy :roll:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zywo wyglada jeszcze gorzej. WRX'a sedan mozna kupic w stanach od kad pojawil sie nowy model, ale na szczescie nikt tego nie kupuje i nie musze za czesto to ogladac na ulicy. W ciagu ostatnich dwuch lat to moze widzialem z piec sztuk na ulicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gracowy, ten Hyundai to nie sedan. Nawet jeśli na zdjęciu nie widać całej sylwetki, to na tablicy rejestracyjnej widać jak byk :mrgreen:

Wreszcie STI w prawidłowej budzie. Może nie tak ładnej jak klasyk, ale sedan, to sedan. No i w końcu z chrześcijańskim skrzydłem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...