GREGG Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 widzieli już coś takiego w także w nowych samochodach, dostarczonych przez producenta to dowodziłoby, że jednak szkodzi najbardziej sól morska podczas transportu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 to dowodziłoby, że jednak szkodzi najbardziej sól morska podczas transportu.. Myślisz że są holowane za statkiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Myślisz że są holowane za statkiem ? tak, płyną stadami w towarzystwie wielorybów :smile: teorie o tej soli osiadającej na blachach wydechu, ktora "napoczyna" blache slyszalem kiedys w jednym aso i nie za bardzo w to wierzylem, ale skoro w innym ASO twierdza, ze rdza jest na fabrycznie nowych samochodach, co moze jednak cos jest na rzeczy?? bo jak to inaczej wytłumaczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Myślisz że są holowane za statkiem ? tak, płyną stadami w towarzystwie wielorybów :smile: teorie o tej soli osiadającej na blachach wydechu, ktora "napoczyna" blache slyszalem kiedys w jednym aso i nie za bardzo w to wierzylem, ale skoro w innym ASO twierdza, ze rdza jest na fabrycznie nowych samochodach, co moze jednak cos jest na rzeczy?? bo jak to inaczej wytłumaczyć? A jak mieszkasz nad morzem i oceanem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robgas44 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A gdyby tak drogą powietrzną, znaczy samolotami, je transportować, to czy coś może im zaszkodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A gdyby tak drogą powietrzną, znaczy samolotami, je transportować, to czy coś może im zaszkodzić? Oczywiście, że tak mogą takiego forestera porwać kosmici. Zmienią mu program na 400 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Tylko czemu mazdy nie rdzewieją - czyżby transportowali innym szlakiem wodnym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Tylko czemu mazdy nie rdzewieją - czyżby transportowali innym szlakiem wodnym ? pewnie szybki przerzut promem z japonii na kontynent i potem transport śródlądowy rzekami - słodka woda nie szkodzi a w temacie, pewnie wine ponosi za słaba blacha, z jakiej subaru robi wydech (gorsza jakosc czy za malo zabezpieczen). bo jak wyjasnic, jakim cudem nowy samochod po paru tygodniach ma pordzewialy wydech? robia go fabrycznie jako antyka? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Za GREGGiem "...wine ponosi za słaba blacha, z jakiej subaru robi wydech (gorsza jakosc czy za malo zabezpieczen)..." = samo sedno Typuję bankructwo FHI za 2 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Typuję bankructwo FHI za 2 lataNie da rady - za dużo nawiedzonych jeszcze na świecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 A gdyby tak drogą powietrzną, znaczy samolotami, je transportować, to czy coś może im zaszkodzić? Może. Na cenę....... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harpie Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 mój, niby MY10 po przejechaniu pierwszych 5tys km wygląda tak samo słabo. Przy okazji w ub tyg. jechałem 15o letnią Toyotą przez płyciznę po odpływie na Morzu Czerownym, właściciel nie miał oporów przed wjechaniem w morską wodę, w oryginalnym tłumiku można było się przeglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 dzisiaj jechalem za skoda favorit miala jeszcze czarne blachy, a pan kapelusz na glowie musze powiedziec ze wydech wygladal o niebo lepiej, niz ten na zdjeciach :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Iii tam przesadzacie Może ja mam wam pokazać jak wygląda mój wydech od lutego 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 A propos farby - Service bulletin TSB 09-46-07: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 A właśnie w temacie, jak kupowałem baranka na spód to mieli cynk + aluminium na wydechy. Ponoć niezłe, nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Wszyscy tłumikarze mają podobne wynalazki na wydechy . Przecież muszą czymś odpornym na temp. zabezpieczyć po spawaniu . Po co się zastanawiać , jak można podjechać do takiego fachowca i w kilka minut zrobi to na kanale albo podnośniku . Pewnie cena też będzie za pasztet i czołgać się pod autem nie trzeba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 najwyraźniej coś nie poszło z jakością materiału na układ wydechowy. w moim byłym Justy z 1997r wymieniłem oryginalny wydech przy przebiegu około 150.000km i to nie z powodu rdzy a ze względu na jego wypalenie się od środka. ścianki rur były grubości konserwy i pękały od drgań na spawach pojazd niejedną zimę miał za sobą i z zewnątrz na układzie były zaledwie ślady rdzy... a auto nie było nawet z Japonii a z Węgier... czyli jednak można zrobić trwały wydech odporny na Polskie zimy? PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Znalezione na forum w US - wygląda na to, że w USA mają wydech ze stali nierdzewnej :shock: (Exhaust w zakładce Powertrain) o ile wierzyć tej stronce: http://www.carsdirect.com/research/specs?cat=all&make=SU&modelid=223&acode=USB90SUS041A0&year=2009 :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej:) Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 a ja wymieniałem tłumik w OBK MY 02 i po zimie wyglądał paskudnie, jakby miał z 5 lat - cały pordzewiały....zdziwiłem się mocno, auta jednakowoż już nie mam i nie wiem czy jeszcze żyje..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 W piątek byłem w ASO, panowie dokonali oględzin i porobili zdjęcia. Pod brzuchem nie jest nawet tak strasznie źle. Przy okazji miałem przyjemność pooglądać sobie wydech innego Forestera III w trakcie przeglądu i jednego stojącego przed warsztatem. W porównaniu z nimi mój jest super! Ponadto panowie powiedzieli mi, że fakt, wygląda to źle, ale nie ma to wpływu na trwałość wydechu. Najprawdopodobniej TTTM (albo STM). W każdym razie ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 oczywiscie licze na to ze dasz znac jak to sie skonczyło bo mam to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 A propos farby - Service bulletin TSB 09-46-07: "for cosmetic purposes only" I wszystko jasne - srebrzanka rulez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 No i doczekałem się. Wygląda to teraz tak, jak na zdjęciach (można je sobie powiększyć, żeby zobaczyć szczegóły). Naprawę wykonano w ramach gwarancji. Jako że naloty nie mają wpływu na trwałość układu wydechowego i mają znaczenie jedynie wizualne pomalowano tylko widoczne elementy. Nakładki nie wchodziły w zakres naprawy (przy okazji dowiedziałem się, że kosztują owszem, 200 zł, ale za 1 sztukę! ). Jako że jestem z natury wnikliwy, parę dni temu zaglądnąłem "pod spódniczkę" wypasionej Audicy znajomego, młodszej o 3 miesiące od naszego Foresia. Pozbyłem się kompleksów. Jedyna różnica polega na tym, że Audica ma te elementy wstydliwie ukryte, a w Foresterze są dobrze widoczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RTQLAS Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Tydzień temu byłem na przegłądzie w ITS Michalczewski RADOM - bardzo miła i fachowa obsługa. Moje problemy zapisali i usununeli z uśmiechem na twarzy W załączniku ich rezultat: wyczyszczone pomalowane. Zobaczymy czy zda egzamin zimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się