Niedźwiedź Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Hej, gdyby chcieć za trzy lata kupić używane szybsze auto w stylu WRXa wyprodukowane powiedzmy w roku bieżącym - 2010 - co byście polecili? WRXów już nie ma , są tylko STi. 2.0 nie ma są tylko 2,5 (czy ten obecny silnik 2,5 nadal ma te same bolączki co dotychczasowe?). Dla niej sprawa prosta - coś dużego - OBK, Forek, Tribeca. A dla mnie - problem. Jak z awaryjnością Evo? Jaki jest odpowiednik WRXa w przypadku Mitsu? Chodzi o żwawe 4x4 do "zwykłej" jazdy, bez upalania, bez modów. Podoba mi się Legaś GT, ale to 2,5... To może 3.0 spec b? Czy jeśli ktoś raz zrobił porządnie 2,5 to jest szansa , że to będzie jeździć bez typowych dla 2,5 problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Są WRXy ;] Ten nowy 2.5 podobno nadal wypada zakuć Odpowiednikiem WRX u Mitsu jest obecnie Lancer RalliArt - ja bym tego pod żadnym pozorem nie kupował, za dopłatą ~25tys. zł już można pozwolić sobie na podstawowe evo. W Evo X podobno piętą achillesową są napędy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Focus RS? ;-) Nie jest co prawda 4x4, ale ponoć daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Ponoć, ponoć... Moim zdaniem bezsens trochę, bo dalej jest to tylko zwykły Ford, nie wiadomo czy łatwo uzyskać przyrost mocy. ...No i ceny na rynku wtórnym wyższe niż w salonach, paranoja Za 3 lata może będzie lepsza sytuacja do zakupu tego auta, może boom na nie opadnie i utrata wartości da się we znaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Moim zdaniem bezsens trochę, bo dalej jest to tylko zwykły Ford "Zwykły" ford, który w kilku testach na suchym torze "doklepal" fabrycznemu STI'ajowi... nie wiadomo czy łatwo uzyskać przyrost mocy Taaa... Przy jego nędznych fabrycznych 305 koniach to może być poważny problem. "Niemieckie auto o potrafi osiągnąć pierwszą „setkę” po 5,9 sekundy i rozpędzić się do 263 km/h" może boom na nie opadnie i utrata wartości da się we znaki. Biorąc pod uwagę ceny osiągane przez Escorty Cosworth bardzo bym na to nie liczył. IMO świetne autko, podobno całkiem użyteczne w codziennych jazdach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Są WRXy ;] W ofercie tylko STi widziałem :roll: RS odpada. To nie ma być ścigacz (300km nie wykorzystam) tylko sprawne 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 nie wiadomo czy łatwo uzyskać przyrost mocy Taaa... Przy jego nędznych fabrycznych 305 koniach to może być poważny problem. "Niemieckie auto o potrafi osiągnąć pierwszą „setkę” po 5,9 sekundy i rozpędzić się do 263 km/h" Idąc Twoim tokiem myślenia, to powinniśmy nie wychodzić ze zdumienia, po co spora część posiadaczy STi czy evo bawi się w remapy, większe pompy paliwa, czy czasem nieraz wymiany turbiny...Bo po co ? Auto i tak ma już 280hp? Człowiek się przyzwyczaja i po czasie niemal zawsze wymaga się czegoś więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Są WRXy ;] W ofercie tylko STi widziałem :roll: www.subaru.pl -> modele -> Impreza widnieje Impreza Lanos WRX 230KM. W salonie parę tygodni temu widziałem nową (MY10 ?) Imprezę WRX Liftback?! 265 KM. Całkiem fajna z zewnątrz, tyle że naleśnik mi się nie podobał :-/ a w środku na skórach się ślizgałem... :-/ i plastiki wciąż słabe, subarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Idąc Twoim tokiem myślenia, to powinniśmy nie wychodzić ze zdumienia, po co spora część posiadaczy STi czy evo bawi się w remapy, większe pompy paliwa, czy czasem nieraz wymiany turbiny... Bo po co ? Auto i tak ma już 280hp? Człowiek się przyzwyczaja i po czasie niemal zawsze wymaga się czegoś więcej... Roberto555, 305 koni napędzających (przednią) ośkę! Jeszcze kilka lat temu większość koncernów twierdziła, że to technicznie niemożliwe. Widziałem (i czułem) jak wymiata Dyziowy WRX dłubnięty pod podobną moc i nie wyobrażam sobie potrzeby rasowania tego RS'a. Gdyby miał napęd na 4, jak auta o których piszesz, albo chociaż na tył, można by się zastanowić. Poza tym baza do dłubania jest podobna, jak w STI - 2,5l+turbo. W Essim wystarczyło podłubać przy doładowaniu, żeby z 220 osiągnąć ~240-260 koni, bez utraty żywotności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 www.subaru.pl -> modele -> Imprezawidnieje Impreza Lanos 230KM. ok, faktycznie jest (tylko dlaczego 2,5 ). STi jest traktowane jako osobny model. tzd, a tutaj też znajdziesz? -> http://www.subaru.de/fileadmin/download ... reza08.pdf A tak przy okazji, czy ktoś z wymiataczy jest w stanie "docenić", "odczuć" symetryczność AWD w subaru np w porównaniu do niesymetryczności innych aut AWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 tzd, a tutaj też znajdziesz? -> http://www.subaru.de/fileadmin/download ... reza08.pdf W Niemcowie widocznie nie bawią się w półśrodki... albo NA albo STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Qba25, gdzieś widziałem już jakiś gotowy kit do FRS'a :wink: Poza tym, apetyt rośnie w miarę jedzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Poza tym, apetyt rośnie w miarę jedzenia! W miarę jeżdżenia... [ Dodano: Pon Lut 08, 2010 10:54 pm ] Qba25, gdzieś widziałem już jakiś gotowy kit do FRS'a Nowego, czy starego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Ja bym kupil WRX'a 265, jest szybszy od obecnego STi: http://www.caranddriver.com/features/09 ... 6.6_page_4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja bym kupil WRX'a 265, jest szybszy od obecnego STi: i wywalił 10k na remont silnika w tak świeżym aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ja bym kupil WRX'a 265, jest szybszy od obecnego STi: i wywalił 10k na remont silnika w tak świeżym aucie? Może to być bardziej opłacalne, niż np dopłacić np 30-40-50k do STi, które też może by trzeba było remontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ten watek nie prowadzi do niczego. Kazdy tutaj rzepke skrobie. A autor watku i tak kupi to co bedzie chcial. za te trzy lata i tak mu sie odmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Ten watek nie prowadzi do niczego.Kazdy tutaj rzepke skrobie. A autor watku i tak kupi to co bedzie chcial. za te trzy lata i tak mu sie odmieni Wątek prowadzi do zidentyfikowania ewentualnych obiektów zainteresowania - plusów i minusów konkretnych rozwiązań. Na rynku pozostał silnik 2,5, który wymaga opieki. Dlatego dopytuję o alternatywę, czy jest, jaka, jeśli nie ma to dlaczego i co w tym przypadku zrobić, a może ten nowy 2,5 jest mniej awaryjny od starego? Dodatkowo w nowszych subarakach pojawiają się podobno problemy z dyframi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 i wywalił 10k na remont silnika w tak świeżym aucie? Silnik jest ten sam tylko mniej wysilony, wiec teoretycznie powinien byc mniej podatny na awarie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 a może OOOO S4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Jak z awaryjnością Evo? Jaki jest odpowiednik WRXa w przypadku Mitsu? Chodzi o żwawe 4x4 do "zwykłej" jazdy, bez upalania, bez modów. Podoba mi się Legaś GT, ale to 2,5... To może 3.0 spec b? Czy jeśli ktoś raz zrobił porządnie 2,5 to jest szansa , że to będzie jeździć bez typowych dla 2,5 problemów? widzisz ja mam ten sam problem , i to juz w przyszlym roku :roll: Chce zmienic dupowoz na cos szybszego i benzynowego z turbo.Auto ma byc nowe , do 200k najlepiej kombi , tylko 4x4 i mocowo miedzy 200 a 300 KM.I co zrobilem rozeznanie i wyszlo ze nie ma co kupic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 no to wychodzi tylko Legacy 2,5 GT nie widze alternatywy u nas mozna za 37 t€ dostac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 no to wychodzi tylko Legacy 2,5 GT nie widze alternatywy u nas mozna za 37 t€ dostac no wlasnie nie bardzo bo ja nie wsiade do auta ktore tak wyglada........ , i chyba jedyne co zostaje to A4 2.0 TFSI Quattro , no ale znow to Audi......jesli juz zlo konieczne to chyba jeszcze tylko EVO X ( tyle ze u mnie oficjalnie togo nie sprzedaja ) lub Mazda 6 MPS ale tej jeszcze nie ma na rynku.STI zamknelo sobie drzwi na dzien dobry wielkoscia :???: a BMW nie robi zadnego fajnego doladowanego silnika benzynowego (za wyjatkiem 335i ) ale to juz liga S4 wiec za wysokie progi.Zostaje jeszcze Saab 9-3 Turbo X i w sumie fajne auto ale jakos nie moge sobie wypobrazic posiadania auta ktorego marka juz nie istnieje.Pachnie mi to finansowa wtopa :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 no wlasnie nie bardzo bo ja nie wsiade do auta ktore tak wyglada........ , i chyba jedyne co zostaje to A4 2.0 TFSI Quattro , no ale znow to Audi......jesli juz zlo konieczne to chyba jeszcze tylko EVO X ( tyle ze u mnie oficjalnie togo nie sprzedaja ) lub Mazda 6 MPS ale tej jeszcze nie ma na rynku.STI zamknelo sobie drzwi na dzien dobry wielkoscia :???: a BMW nie robi zadnego fajnego doladowanego silnika benzynowego (za wyjatkiem 335i ) ale to juz liga S4 wiec za wysokie progi.Zostaje jeszcze Saab 9-3 Turbo X i w sumie fajne auto ale jakos nie moge sobie wypobrazic posiadania auta ktorego marka juz nie istnieje.Pachnie mi to finansowa wtopa :roll: A Insignia OPC Sports Tourer? 4x4 - jakieś tam jest, turbo - jest, 325 KM - jest. Tyle, że to plebejski Opel... ale jeździć może przyzwoicie (jak na dupowóz oczywiście). Cena gołego w PL - 200 kpln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Zostaje jeszcze Saab 9-3 Turbo X i w sumie fajne auto ale jakos nie moge sobie wypobrazic posiadania auta ktorego marka juz nie istnieje.Pachnie mi to finansowa wtopa Słyszałem, że jednak Spyker uratował, nawet na forum o tym pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się