turdziGT Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 A Insignia OPC Sports Tourer? 4x4 - jakieś tam jest, turbo - jest, 325 KM - jest. Tyle, że to plebejski Opel... ale jeździć może przyzwoicie (jak na dupowóz oczywiście). Cena gołego w PL - 200 kpln. to nawet to samo co ten Saab tyle ze u mne tego nie sprzedaja.Jak mam na wlasna reke sprowadzac to juz wolal bym EVO :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 A może Volkswagena Golfa R32?? Mocny silnik, AWD (4 motion znaczy się )... tylko, że volkswagen :mad: A może Abarth Grande Punto?? hehe nie no żarcik :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 turdziGT, mam wrażenie, że Audi już nie chcesz - czemu? Dyszla chcesz na coś nowszego wymienić czy STi? [ Dodano: Wto Lut 09, 2010 7:07 pm ] AWD jaj sobie nie rób :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 turdziGT, mam wrażenie, że Audi już nie chcesz - czemu? Dyszla chcesz na coś nowszego wymienić czy STi? [ Dodano: Wto Lut 09, 2010 7:07 pm ] Jachu93 napisał/a: AWD jaj sobie nie rób nie no tak zle nie jest po prostu wyleczylem sie z dyszla , i chcial bym cos co jako tako jedzie , ma duzo przestrzen bagazowa i od czasu do czasu da troche frajdy ( na drodze niekoniecznie na torze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 nie no tak zle nie jest po prostu wyleczylem sie z dyszla Podasz powody? chcial bym cos co jako tako jedzie , ma duzo przestrzen bagazowa i od czasu do czasu da troche frajdy ( na drodze niekoniecznie na torze ) I Audi nic nie ma takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Cytat:nie no tak zle nie jest po prostu wyleczylem sie z dyszla Podasz powody? Powody sa proste po pierwsze robie zdecydowanie mniejsze przebiegi niz myslalem , wiec czy mi auto pali srednio 9 litrow , tak jak teraz czy 11 , 12 nie zrobi az takiej roznicy.Dwa wypowiadajac slowo diesel , kolejnym ktore ma sie na mysli to slowo oszczedzanie ......... tyle ze w przypadku VW/Audi ma to nie wiele wspolnego , bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl.Kulture pracy silnika juz pomine.Tak wiec czekam do konca roku az skonczy sie gwarancja , i mowie dziekuje. I Audi nic nie ma takiego? No ma , wspomniane 2,0 TFSI , jezdzilem bardzo fajne , ale chcial bym zobaczyc tez cos innego dlatego bardzo czekam na ta 6 MPS.No w ostatecznosci ale to juz skrajnej 330d Xdrive. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Powody sa proste po pierwsze robie zdecydowanie mniejsze przebiegi niz myslalem , wiec czy mi auto pali srednio 9 litrow , tak jak teraz czy 11 , 12 nie zrobi az takiej roznicy.Dwa wypowiadajac slowo diesel , kolejnym ktore ma sie na mysli to slowo oszczedzanie ......... tyle ze w przypadku VW/Audi ma to nie wiele wspolnego , bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl.Kulture pracy silnika juz pomine.Tak wiec czekam do konca roku az skonczy sie gwarancja , i mowie dziekuje. :shock: A jak quattro się sprawuje w porównaniu do S-AWD? bardzo czekam na ta 6 MPS Tam jest 4x4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 a wypowiadajac slowo diesel , kolejnym ktore ma sie na mysli to slowo oszczedzanie ......... tyle ze w przypadku VW/Audi ma to nie wiele wspolnego , bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl. hehe, w Fordzie to samo. Diesle są drogie w eksploatacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A jak quattro się sprawuje w porównaniu do S-AWD? bardzo fajnie , troszke pluje przodem ale to z racji polzenia silnika , tak jak w imprezie , ale te najnowsze A4 prowadza sie juz rewelacyjnie na sliskim dzieki temu ze rozdzial napedu przypada 40/60 i silnik jest troszke cofniety do tylu. Tam jest 4x4? tak tam jest haldex , i tego sie wlasnie boje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A w audi zamiast 2.0 TFsi rozwazales 3.2 Fsi (260KM, ok 6.5sek do 100km/h) bardzo fajny motor, tyle ze nie tuningowalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A w audi zamiast 2.0 TFsi rozwazales 3.2 Fsi (260KM, ok 6.5sek do 100km/h) bardzo fajny motor, tyle ze nie tuningowalny. nawet nie bralem pod uwage bo duzo pali i slabo jedzie zreszta ja sie juz wyleczylem z N/A i raczej nie chce.te 2.0 bardzo ladnie ponoc reaguja na program ( pod 270-280 KM ) i zaczyna to juz nawet jezdzic.Zaleta jest tez spalanie , o wiele mniejsze niz konkurencyjnego poweidzmy WRXa kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 są tylko STi. 2.0 nie ma są tylko 2,5 Niedźwiedź, To nie do końca prawda... Lanos STI 2.0 (280KM JDM, turbo twin scroll) to rzadkie auto (to znaczy łatwiej chyba trafić w totka, niż coś takiego naleźć w dobrym stanie w Polsce), ale zdarzają się :wink: I to jest chyba TO, czego trzeba szukać. Dla mnie brzmi to, jak najlepsza seryjna wersja imprezy wyprodukowana do tej pory. Był nawet taki ostatnio do wzięcia po profi przekładce... Nawet wiem, kto sprzedawał... Cena około 120kPLN, ale za trzy lata może coś takiego już będzie bardziej przystępne cenowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuja Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 ...bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl... turdziGT, a piszesz to z własnego doświadczenia? Miałeś już jakieś większe problemy z tym 2.0TDi? Bo na papierze ten samochodzik wygląda bardzo fajnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 turdziGT, a piszesz to z własnego doświadczenia? Miałeś już jakieś większe problemy z tym 2.0TDi? Bo na papierze ten samochodzik wygląda bardzo fajnie... na przestrzeni 1,5 roku mialem juz dwie A4 2.0 TDI jedna 140KM i obecna 170KM.Pierwsza to wogole porazka , przy 36 tys. ASO wymienialo silnik na gwarancji - wada fabryczna , obecna ma przebieg 60 tys i tez daleka jest od idealu jesli chodzi o silnik.Tak to bardzo fajne auto , ale to co jest pod maska przycmilo jednak zalety :roll: ( no chybe ze ja jestem zbyt wymagajacy i za duzo wymagam od auta ktore nowe kosztowalo prawie 200K ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 na Twoim mniejscu wzial bym BMW Kombi 330 xi. BMW ma moim zdaniem najlepsze materialy i wykonczenie w Audi ja osobiscie czje sie taki "osaczony" a nowe A4 ... coz waglada pospolicie (u nas jest tego zatrzesienie) w BMW natomiast czulem sie dobrze, jaest to na pewno bardzo dobre auto tylko dala mnie za drogie. Nie mam zamiaru placic o 20 t€ wiecej za sama nazwe i mieksze plastiki . [ Dodano: Czw Lut 11, 2010 11:51 am ] na Twoim mniejscu wzial bym BMW Kombi 330 xi. BMW ma moim zdaniem najlepsze materialy i wykonczenie w Audi ja osobiscie czje sie taki "osaczony" a nowe A4 ... coz waglada pospolicie (u nas jest tego zatrzesienie) w BMW natomiast czulem sie dobrze, jaest to na pewno bardzo dobre auto tylko dala mnie za drogie. Nie mam zamiaru placic o 20 t€ wiecej za sama nazwe i mieksze plastiki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlMastar Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 hmmm ja mam paska 2.0tdi 140km i przebieg 220tys i jak narazie (odpukać) silnik spoko nawet działa i akurat na to narzekać nie mogę jak miałbym $$$ to ostatnio wlaśnie o audi S3 2.0T słyszalem że dobrze jeździ to może S4 też by się nadało, ewentualnie to bmw też pewnie fajne choć wolałbym 5, w sumie zamiast A4 wolalbym A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się