Skocz do zawartości

Co szybszego kupić za trzy lata?


Niedźwiedź

Rekomendowane odpowiedzi

A Insignia OPC Sports Tourer? 4x4 - jakieś tam jest, turbo - jest, 325 KM - jest. Tyle, że to plebejski Opel... ale jeździć może przyzwoicie (jak na dupowóz oczywiście). Cena gołego w PL - 200 kpln.

 

to nawet to samo co ten Saab tyle ze u mne tego nie sprzedaja.Jak mam na wlasna reke sprowadzac to juz wolal bym EVO :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT, mam wrażenie, że Audi już nie chcesz - czemu? Dyszla chcesz na coś nowszego wymienić czy STi?

 

[ Dodano: Wto Lut 09, 2010 7:07 pm ]

Jachu93 napisał/a:

AWD

 

jaj sobie nie rób

 

 

nie no tak zle nie jest po prostu wyleczylem sie z dyszla , i chcial bym cos co jako tako jedzie , ma duzo przestrzen bagazowa i od czasu do czasu da troche frajdy ( na drodze niekoniecznie na torze )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

nie no tak zle nie jest po prostu wyleczylem sie z dyszla

 

Podasz powody?

 

Powody sa proste po pierwsze robie zdecydowanie mniejsze przebiegi niz myslalem , wiec czy mi auto pali srednio 9 litrow , tak jak teraz czy 11 , 12 nie zrobi az takiej roznicy.Dwa wypowiadajac slowo diesel , kolejnym ktore ma sie na mysli to slowo oszczedzanie ......... tyle ze w przypadku VW/Audi ma to nie wiele wspolnego , bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl.Kulture pracy silnika juz pomine.Tak wiec czekam do konca roku az skonczy sie gwarancja , i mowie dziekuje.

 

 

I Audi nic nie ma takiego?

No ma , wspomniane 2,0 TFSI , jezdzilem bardzo fajne , ale chcial bym zobaczyc tez cos innego dlatego bardzo czekam na ta 6 MPS.No w ostatecznosci ale to juz skrajnej 330d Xdrive.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powody sa proste po pierwsze robie zdecydowanie mniejsze przebiegi niz myslalem , wiec czy mi auto pali srednio 9 litrow , tak jak teraz czy 11 , 12 nie zrobi az takiej roznicy.Dwa wypowiadajac slowo diesel , kolejnym ktore ma sie na mysli to slowo oszczedzanie ......... tyle ze w przypadku VW/Audi ma to nie wiele wspolnego , bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl.Kulture pracy silnika juz pomine.Tak wiec czekam do konca roku az skonczy sie gwarancja , i mowie dziekuje.

:shock:

A jak quattro się sprawuje w porównaniu do S-AWD?

bardzo czekam na ta 6 MPS

Tam jest 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wypowiadajac slowo diesel , kolejnym ktore ma sie na mysli to slowo oszczedzanie ......... tyle ze w przypadku VW/Audi ma to nie wiele wspolnego , bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl.

 

hehe, w Fordzie to samo. Diesle są drogie w eksploatacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak quattro się sprawuje w porównaniu do S-AWD?

 

bardzo fajnie , troszke pluje przodem ale to z racji polzenia silnika , tak jak w imprezie , ale te najnowsze A4 prowadza sie juz rewelacyjnie na sliskim dzieki temu ze rozdzial napedu przypada 40/60 i silnik jest troszke cofniety do tylu.

Tam jest 4x4?

 

tak tam jest haldex , i tego sie wlasnie boje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w audi zamiast 2.0 TFsi rozwazales 3.2 Fsi (260KM, ok 6.5sek do 100km/h) bardzo fajny motor, tyle ze nie tuningowalny.

 

nawet nie bralem pod uwage bo duzo pali i slabo jedzie zreszta ja sie juz wyleczylem z N/A i raczej nie chce.te 2.0 bardzo ladnie ponoc reaguja na program ( pod 270-280 KM ) i zaczyna to juz nawet jezdzic.Zaleta jest tez spalanie , o wiele mniejsze niz konkurencyjnego poweidzmy WRXa kombi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są tylko STi. 2.0 nie ma są tylko 2,5

 

 

Niedźwiedź,

 

To nie do końca prawda... Lanos STI 2.0 (280KM JDM, turbo twin scroll) to rzadkie auto (to znaczy łatwiej chyba trafić w totka, niż coś takiego naleźć w dobrym stanie w Polsce), ale zdarzają się :wink: I to jest chyba TO, czego trzeba szukać. Dla mnie brzmi to, jak najlepsza seryjna wersja imprezy wyprodukowana do tej pory. Był nawet taki ostatnio do wzięcia po profi przekładce... Nawet wiem, kto sprzedawał... Cena około 120kPLN, ale za trzy lata może coś takiego już będzie bardziej przystępne cenowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo wychodzi na to ze utrzymanie takiego EVO czy STI to kaszka z mleczkiem-problem z wtryskami wyskakujesz z 8K ( w 2.0 TDI , w 3,0 kwoty sa juz 5 cyfrowe ) , dwumasik 4K , zaworki, EGRki pierdoly i tak jak nic do subaru nie kosztuje 100 zl tak do diesla audi 1000 zl...

 

turdziGT, a piszesz to z własnego doświadczenia? Miałeś już jakieś większe problemy z tym 2.0TDi? Bo na papierze ten samochodzik wygląda bardzo fajnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT, a piszesz to z własnego doświadczenia? Miałeś już jakieś większe problemy z tym 2.0TDi? Bo na papierze ten samochodzik wygląda bardzo fajnie...

 

na przestrzeni 1,5 roku mialem juz dwie A4 2.0 TDI jedna 140KM i obecna 170KM.Pierwsza to wogole porazka , przy 36 tys. ASO wymienialo silnik na gwarancji - wada fabryczna , obecna ma przebieg 60 tys i tez daleka jest od idealu jesli chodzi o silnik.Tak to bardzo fajne auto , ale to co jest pod maska przycmilo jednak zalety :roll: ( no chybe ze ja jestem zbyt wymagajacy i za duzo wymagam od auta ktore nowe kosztowalo prawie 200K )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Twoim mniejscu wzial bym BMW Kombi 330 xi. BMW ma moim zdaniem najlepsze materialy i wykonczenie w Audi ja osobiscie czje sie taki "osaczony" a nowe A4 ... coz waglada pospolicie (u nas jest tego zatrzesienie) w BMW natomiast czulem sie dobrze, jaest to na pewno bardzo dobre auto tylko dala mnie za drogie. Nie mam zamiaru placic o 20 t€ wiecej za sama nazwe i mieksze plastiki .

 

[ Dodano: Czw Lut 11, 2010 11:51 am ]

na Twoim mniejscu wzial bym BMW Kombi 330 xi. BMW ma moim zdaniem najlepsze materialy i wykonczenie w Audi ja osobiscie czje sie taki "osaczony" a nowe A4 ... coz waglada pospolicie (u nas jest tego zatrzesienie) w BMW natomiast czulem sie dobrze, jaest to na pewno bardzo dobre auto tylko dala mnie za drogie. Nie mam zamiaru placic o 20 t€ wiecej za sama nazwe i mieksze plastiki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ja mam paska 2.0tdi 140km i przebieg 220tys i jak narazie (odpukać) silnik spoko nawet działa i akurat na to narzekać nie mogę

 

jak miałbym $$$ to ostatnio wlaśnie o audi S3 2.0T słyszalem że dobrze jeździ to może S4 też by się nadało, ewentualnie to bmw też pewnie fajne choć wolałbym 5, w sumie zamiast A4 wolalbym A6 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...