SLIWA Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 no to kup evo Evo na drzewo Jak sobie wyobrażę tą A- grupę w GC8 to przyznam że ciarki mi chodzą po plecach. Czytałem o projekcie xbike'a i innych fajnych Subaru lecz chyba klasyczna A- grupa przemawia do mnie najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Poczekaj jak zrobimy moje RA to ci dopiero ciary bedą przechodzić.... Ma być seria A grupa 555 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 9 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Premo, Super :!: Chętnie zobaczę to cudo w akcji. Dużo więcej wychodzi niż za przeszczep wszystkiego z new age? Tak ogólnie orientacyjnie pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 A tak na poważnie może zamknięty blok z natryskiem oleju na denko to dopiero można nadmuchać ale przy wyzszych mocach ma problem z chlodzeniem, przeplyw juz nie ten co w polzamknietym bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Troszkę odświeżę wątek bo pojawił się kolejny "szalony" pomysł. Czy jest możliwe zrobienie takiego czegoś na zasadzie p&p Zamknięty blok 2.2 litra (ten słynny) a cała reszta (głowice, kolektory, turbo itd. itd.) z mojego EJ20K? Wiem że może to na pierwszy rzut oka dziwnie wyglądać (o i le się da) lecz od razu jakiegoś potwora to nie mogę zrobić (budżet), jednak krok po kroku dałbym radę. Najpierw wypasiony blok, potem z czasem dochodziłyby kolejne elementy układanki i za jakiś czas byłby prawdziwy potwór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Powinno podejsc o ile wiem - kupujesz po prostu short block - albo po prostu sam blok i wkladasz do niego co tam chcesz, na to Twoje glowice i reszte no i oczywiscie remap. bloki na styku z glowicami chyba sie nie roznia raczej w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 inna średnica na styku, ale to da się ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Komancz teoria?? Praktyka 2,2 czy 2,35 nie ma absolutnie problemu z grzaniem , dużo mniej od 2,5. Po prostu musi byc dobry, sprawny układ chłodniczy. Closed deck block to jedyna słuszna opcja gdy szuka się wysokiego Mo i mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Komancz teoria?? Praktyka 2,2 czy 2,35 nie ma absolutnie problemu z grzaniem , dużo mniej od 2,5. Po prostu musi byc dobry, sprawny układ chłodniczy. Closed deck block to jedyna słuszna opcja gdy szuka się wysokiego Mo i mocy. ja nie sprawdzalem, ale szlyszalem ze mocnych zamknietych silnikach jest taki problem (UK) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 a takie pytanie jakie sa roznice techniczne miedzy ej20k a standardowym silnikiem GT?? Ze to sti to wiem ale chodzi mi o bloki tuleje głowice,komp to oczywiste. Parametry mam technologicznie czym sie rozni .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się