Skocz do zawartości

Grupowe zamówienie - kolektor wydechowy ze starego legacy


adaś

Jaki kolektor robimy?  

42 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 228
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wszystko ładnie pięknie, ale czy ten kolektor pasowałby do hawkeye'a 2.0 EU-spec? Poza tym może, tak jak mówi grzywaczewski, da się połączyć bulgot i poprawę osiągów...

Kolektor do N/A oferuje również H&S, ale cena zabija... Ciekawe jak z brzmieniem :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli uda mi sie jutro rano wstac to postaram sie pokazac te w/w kolektory w jednym zakladzie i zapytam o ceny. Dowiem sie tez ile by wyszla przerobka seryjnego kolektora na wzor tego z legacy 2.2. Generalnie mi kat nie jest potrzebny, wywalenie przynosi tylko pozytywne efekty bo przerabialem to w imprezie 1.6 spalanie spadlo o 0,3L polepszyla sie reakcja na gaz i nie bylo glosniej przy pozostalym seryjnym wydechu.

Mysle ze musimy sie zastanowic i niech kazdy wpisze czy zalezy mu na dzwieku i cenie (tak jak mi) czy na potencjalnym wzroscie mocy bo w tym wypadku lepiej bylo by skopiowac cos ala BORLA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli uda mi sie jutro rano wstac

mogę Cię obudzić, o 8 jestem w Kr.

:wink:

oooo nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :!:

najwczesniej o 10 :razz:

moge taki kolektor Borla na wzor sciagnac z USA ale bylby kolo 20 lutego 2010 dopiero

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Borla-17 ... 5ad52a0d5d

ale cena 378$ ok 1050 zl jest spora nie wiem czy to ma sens?? przy zamowieniu na 10 kazdy musialby dorzucic ok 100zl za wzor, poza tym nie wiadomo czy pasuje on do nowszych boxerow po 2000r??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://cgi.ebay.co.uk/97-05-Subaru-Impr ... 2211wt_939

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 2%26ps%3D6

z antyka mamy tańszy wzór ... :wink:

a jak kupimy Borla - to komuś się trafi "oryginał" a reszta dostanie kopie ....

 

Jak dobrze rozumiem - jeden i drugi da poprawę dźwięku, a Borla dodatkowo nie zabierze KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlansie wracam z zakladu, opcja pasztetowa czyli ta ktora kochamy najbardziej kosztuje 160zl i zawiera przerobke seryjnego kolektora na taki jak w Legacy 2.2 ze zwyklej stali :cool:

Czy ta puszka jest konieczna aby bulogotalo??

Pozostale ceny bede znal w tygoniu, wyslalem zapytania ofertowe wraz ze zdjeciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge sie kopsnąc do El-Tec'u, albo do SSG w celu rozeznania ceny (te firmy mam sprawdzone). Ale przed rozmową muszę wiedziec jaki kolektor i w jakiej, przybliżonej ilości.

Cieszy mnie zainteresowanie kopiami Borla. Popytaj sie Elmo, pls. Dla mnie el-tec to dobra opcja bo maja jedna z najlepszych gietarek do rur i profi spawaja. Kolektor chyba najbardziej dostaje w kosc, wiec im z mniejszej liczby kawalkow spawany tym lepiej. Mnie tez osobiscie lokalizacja pasuje, podjechalbym do nich na jeden dzien i zalozyl ten kolektor plus srodkowy odcinek, z metalowym katalizatorem i przelotowym tlumikiem :twisted:

 

Co do ilosci, zapytaj o 10 sztuk max. Tego nie spawa robot, wiec powyzej 10 to juz wiele nie ugrasz... a wyjdzie slabo jak wynegocjujemy kilkadziesiat sztuk a zamowimy osiem :roll: A to ze polowa z weglowki a polowa z nierdzewki to chyba im nie zrobi roznicy... a przy koszcie pracy ten z weglowki nie bedzie dramatycznie tanszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dodam że w moim przypadku cena GRA ROLĘ :neutral:

za chwilę z Grafem będziemy ustalać co i jak :)

Mogę też zapytać kolegi z pracy, który kilka lat był spawaczem w fabryce maszyn, pewnie by podołał zadaniu, bo to chyba wielką filozofią nie jest zrobić coś z rurek żeby wyglądało tak jak na zdjęciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie, pasowało by żeby temu kto będzie robił dostarczyć końcówki (mocowania do silnika i do dalszej części wydechu) - będzie taniej.

Może ktoś (elek? :mrgreen: ) poodcinałby z tych pognitych kolektorów, tak żeby na produkcji nie wykręcać swoich oryginalnych, bo przeciez jeździć trzeba, a to 5 minut nie potrwa. :roll:

 

albo robić po kolei, kto otrzyma nowy kolektor oddaje stary, żeby mocowania poszły dla następnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzywaczewski, SSG wiem, że jest tańsze, ale oni nie maja profi giętarki. Z drugiej strony robią piękne "barany" pod turbo. A co do materiału to uważam, że nierdzewka byłaby najlepsza. Taki ze zwykłej stali długo nie pojeździ. A ja nie lubię robic czegos dwa razy, bo mnie na to nie stac.

Moja propozycja to kopia H&S:

nonturbo_manifold.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaś, ja tez nie s... pieniedzmi, wrecz rozgladam sie za lepsza praca zeby na rajdowanie starczylo (a dzialka lezy odlogiem). Chodzi mi o to, ze to jest dosyc newralgiczny kawalek wydechu i bedzie duza roznica w trwalosci pomiedzy jedna dluga powyginana rura, a zestawem prostych i kolanek, nawet pieknie obspawanych.

 

W trzech sluzbowych Imprezach 2008 po roku uzytkowania rozlecial sie wydech w miejscu przejscia kolektorow w katalizator. Huk, smrod w kabinie, marchewy pod autem, auta wypadly z eksploatacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...