Skocz do zawartości

Grupowe zamówienie - kolektor wydechowy ze starego legacy


adaś

Jaki kolektor robimy?  

42 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Witku, H&S proponuje jeszcze takie cos, przy czym ja bym osobiście z tego katalizatora zrezygnował:

hpim1405.jpg

 

No i teraz pytanie, który lepiej założyc, aby poprawic moment w niskim i środkowym zakresie obrotów. A co do konieczności posiadania oryginału, to moim zdaniem na podatwie zdjęcia, znając wymiary flanszy i konstrukcje samochodu można spokojnie cos takiego wykonac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 228
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witku, H&S proponuje jeszcze takie cos, przy czym ja bym osobiście z tego katalizatora zrezygnował:

Obrazek

 

No i teraz pytanie, który lepiej założyc, aby poprawic moment w niskim i środkowym zakresie obrotów. A co do konieczności posiadania oryginału, to moim zdaniem na podatwie zdjęcia, znając wymiary flanszy i konstrukcje samochodu można spokojnie cos takiego wykonac.

 

ten jest jak ten z antyka, tylko z podwójnymi rurkami.

Też ciekawa opcja do rozważenia.

Ciekawe czy zadziałało by takie coś, żeby zamiast podwójnych rur dać jedną grubszą, przedzieloną jakimś płaskownikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do flansz mocujących nie widzę problemu w wycięciu laserem, program w razie w mogę napisać, można tez kupić uszczelkę i od niej odrysować:) ale ja chce borla replikę przynajmniej będzie bez przeróbek:P i jeszcze żeby było całe nowe a nie klepane z legacy bo będzie trzeba znów biegać za kolektorem od legaca. Ma być P&P :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te sa w bardzo dobrej cenie

ten 1wszy za 129$ jest w super cenie to wychodzi ok 476zl w Polsce taniej sie tego chyba nie zrobi? Nie wiem jak z jego jakoscia bo na 100% to Chinol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki, w zla strone idziemy. Rynek tuningu N/A jest chyba tylko w US. Trzeba przeszukac tamtejsze fora, ktore kolektory sie sprawdzaja a ktore nie. Kolektor to nie jest jakas tam platanina rurek ktore Pan Zenek pospawa. Nawet jesli pospawa je zgodnie ze sztuka - co nie jest latwe, ale mamy w kraju swietnych spawaczy - to nie policzy tego kolektora. Trzeba zrobic kopie takiego ktory sie sprawdza, czyli daje 'power' a nie takiego ktory fantazyjnie wyglada. Przypuszczam ze ze wszystkich przedstawionych propozycji H&S: sprawdzi sie najlepiej.

 

W uturbionym aucie wystarczy zrobic cos 'z grubsza', dmuchnac silniej i trzymac tylko kciuki zeby uszczelki wytrzymaly :wink: W N/A wszystko musi byc dopasowane, kazda czesc wydechu, dolot, glowice... 170KM to nie jest za duzo w naszej Imprezie i zdecydowanie nie chce tego pogorszyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie właśnie wróciłem SI 2.0 GL ze Szczecina :cool: Także już mam silnik pod kolektor :mrgreen: Kurde jak pare raz reduktor załączyłem to już mi się dzwięk super podobał. Nie znam się na technice nie wiem jaka jest różnica Borla/Legacy i co to kwasówka itd ale wiem, że chce mieć bulgot i to nienajcichszy. Mocy nie chce stracić chociaz standardowymi 115KM na LPG jestem super pozytywnie zaskoczony :cool: Wolałbym dół poprawić. Ale jako że się na tym nie znam od strony technicznej to mi wystarczy zmiana dźwięku bez spadku mocy i tak będę się cieszyl (teraz siedze w domu i mam taka mine po jezdzie SI :grin: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznac sie ktos z forum kupil kolektor z Wisly za 40zł? :mrgreen:

...

skad pochodzi ten twoj kolektor bo jest inny od tego z org z Legacy co wkleił Adaś

 

Przyznaje się, to JA :mrgreen:

i pochodzi właśnie z legacy 2.2 z 91r

- tani był - to wziąłem, postaram się go szybko sprawdzić i jak będzie pasował P&P to się zrobi kopie, a jak nie to zrobimy kopie borla...

 

Proponuję w przyszłym tygodniu podsumować wszystkie opcje, co i ile będzie kosztować i ... pora ruszać z produkcją :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gulgot to nie wszystko... a czasem az za duzo.

 

To brzmi wspaniale, co wiecej siedzac w robocie czasem 'podswiadomie' czuje ze przeleci subaraczek, odwracam sie w strone szklanej sciany i... jest!

marcinwrxsti jak do mnie jedzie to juz w progu witam go goraca herbata ;) chyba ze pozyczy akurat golfa od zony :roll:

 

Jednak od circa 2 miesiecy woze sie Turbo-Dziadkiem, gdzie wydech to w zasadzie kawal rury od sprezarki do zderzaka i wierzcie mi - moze umeczyc. Ja ze swojej strony nie akceptuje straty mocy kosztem brzmienia. Jak chce dobrze posluchac, to mam Exposure i Epos'a :twisted:

 

Nie mowie tu ze Borla jest bee a HS cacy. Chodzi tylko o to zebysmy 'sprawdzili rynek' i nie popelniali zbiorowej pomylki. Sa tu na forum specjalisci jakich malo, niech zarzuca konkrety na temat typow kolektorow i ich wlasciwosci. Dla nas to tylko rowno/roznodoleglosciowe. Ja to nawet uwazam ze roznoodleglosciowy w uturbionych jest z oszczednosci, bo turbo jest z boku a nie za silnikiem. Ale kolektory roznia sie glownie tym ktory cylinder z ktorym spinaja. Jedne sa lepsze do takiego wyscigu gdzie jak raz silnik wkrecisz to trzymasz przed odcinka i tylko biegami majdrujesz, a inne tam gdzie co troche musisz dohamowywac i ponownie sie zbierac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i proszę - wyniki ankiety uległy diametralnej zmianie od wczoraj :arrow: już nie jestem w mniejszości, a w większości :cool:

A tak poważnie - grzywaczewski dobrze prawi - powinniśmy mieć na względzie nie tylko poprawę brzemienia auta, ale również poprawę osiągów (a przynajmniej ich niepogorszenie) :idea: Jakoś "podświadomie" (bo nie jest to poparte żadną wiedzą, niestety...) czuję, że H&S gwarantowałby lepsze efekty w zakresie osiągów od borli, tylko ta cena :shock:

Ciekawe, jaka byłaby cena repliki/kopii :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...