Skocz do zawartości

[Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!


Scooby

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też dziękuję za wyjazd i wspólne imprezowanie :D Ekipa wielkopolska jest nie do zdarcia :!: Super było z Wami się spotkać, pogaworzyć, pośmiać się :lol:

 

Dziewczyny, wspaniale się z Wami tańczyło, paliło i topiło :twisted::mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • burzum

    1225

  • huzar105

    1124

  • Izotom

    1001

  • chojny

    998

Dodatkowe atrakcje: marudzenie na temat Plejad :wink: :lol:

 

:mrgreen::mrgreen:

 

My również dziękujemy Wlkp. Team ! Jak zwykle miła atmosfera i dobra zabawa - za rok odwet nie może być tak, że wszystko co mieliśmy w Poznaniu pojechało teraz do Łodzi. ;)

 

Jeśli macie jakieś foto plejadowe to może by tak na picassaweb ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wspaniały wyjazd. Zdecydowanie grupa działa i miło było spędzać czas w Waszym gronie, Wielkopolanie. Wczoraj doszliśmy z Izką do wniosku, że trzeba zorganizować plejadowiczową strefę kibica. Proponujemy u nas, czas, no cóż, jak najszybciej. Czekamy na odzew. Dodatkowe atrakcje: marudzenie na temat Plejad :wink: :lol:

Jak będę w Poznaniu to się na pewno pojawię 8)

Również dzięki dla wszystkich Wielkopolan za super zabawę i pomoc w przetrwaniu pierwszych Plejad :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosiaki GT3 z seryjną pół klatką latały na slicku. Pogadałem sobie z Panem Dziewulskim o jego Arielu Atomie - 430kg, 320KM - na jakiejś drogowej oponie kręcił 1:41 :shock:

 

było kilka subaraków, ale się popsuły :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu nie ma Ariel a Atoma w czasach?

ztcw był zaproszony na prośbę organizatora jako vip, może dlatego nie ma go w klasyfikacji, ale to tylko moje gdybania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczy na dwa klapsy powered by P&P...

 

wczoraj byłem na TP , Ben Collins kręcił materiał ... nowe STI ( sedan bez skrzydła ) seria objeżdzało stary STI type R( wybebeszone z klatką) czy inny tuned by wiatraki( ponad 300KM) w przedziale 0 -100 km/h i hamowaniu 100-0km/h ( te drugie mniej ważne bo chyba nie było abs u )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PKocial, to auto to szykowana N-ka od WAABów.

 

Rozmawiałem wczoraj ze Zbyszkiem w sprawie nagrania i auto jest nadal w trakcie prac więc pewnie nie do końca skończone.

 

 

Ale że 0-100-0 dostał baty to jestem w ciężkim szoku.

 

Wiem że Markowa Babcia to inny swiat ale porównując na tej samej trasie STI MY12 i Babcie w poprzednim setupie to MY12 nie miało podejścia w żadnej kategorii prócz komfort i ilośc uchwytów na kubki.

 

Już seryjny TypeR powinien zmieść w konkurencji 0-100-0 STI12... nie wiem co się tam stało na tym torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każde auto jest w trakcie prac , to auto się odpychało z zew. ok nie wydawało się aby miało zwężkę zamontowaną

 

 

 

 

Chojny moim zdaniem porównanie powinno być robione N 15 , 16 i N Babcia , wtedy widzimy jaka jest różnica na danym odcinku , ile traci stara N do nowej ... bo że traci to wiadomo!! kwestia ile...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto rajdowe budowane nie jest z myślą o strzale do setki ale raczej o bardzo dobrej sterowalności przy dużych prędkościach i przeciążeniach. Np. zawieszenie seryjne byłoby zbyt słabe dla dużych przeciążeń ale z drugiej strony dla seryjnego auta, N-grupowy zawias będzie powodować nerwowe prowadzenia gdy napędy są zbyt słabo spięte itd itp. i dlatego napędy są takie jakie są i odwrotnie - sprawy powiązane. Zabardzo mnie nie dziwi, że przy próbach dla "normalnego" auto rajdówka nie podołała. Mogli zrobić próbę pod rajdówkę i wtedy ciekawe co by się stało: zakładam, że seryjne STI 12 chyba nie podołałoby zadaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto rajdowe budowane nie jest z myślą o strzale do setki

 

No raczej wręcz przeciwnie, to auta petardy, które muszą mieć odejście z nawrotów, patelni jak złe, z mocnym pełnym zakresem obrotów a nie tylko górą, która też jest bardzo mocna.

 

Nie wyobrażam sobie rajdówki, która słabo przyspiesza, tym bardziej słabiej niż seria :roll:

 

 

Fakt ze to WRC ale zasada taka sama. Seqa TypeRa, którym jeździłem, serią jeszcze wtedy, można było się ścigać na światłach z motocyklami.

 

 

 

 

I jeszcze.

 

Auta oznaczane jako STI Type-R bazowały na dwudrzwiowej karoserii Imprezy, i dzięki niewielkiej masie własnej, centralnemu mechanizmowi różnicowemu o regulowanej sile spięcia osi oraz silnikowi o dużym momencie obrotowym wykazywały się osiągami na miarę supersamochodów (przyspieszenie do 100 km/h w mniej niż 5 sekund).

 

Nie wiem więc jak seryjne STI zjadło tego TypeRa :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...