zoui Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ja też dziękuję za wyjazd i wspólne imprezowanie Ekipa wielkopolska jest nie do zdarcia :!: Super było z Wami się spotkać, pogaworzyć, pośmiać się Dziewczyny, wspaniale się z Wami tańczyło, paliło i topiło :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Dodatkowe atrakcje: marudzenie na temat Plejad :wink: My również dziękujemy Wlkp. Team ! Jak zwykle miła atmosfera i dobra zabawa - za rok odwet nie może być tak, że wszystko co mieliśmy w Poznaniu pojechało teraz do Łodzi. Jeśli macie jakieś foto plejadowe to może by tak na picassaweb ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piachu Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Dzięki za wspaniały wyjazd. Zdecydowanie grupa działa i miło było spędzać czas w Waszym gronie, Wielkopolanie. Wczoraj doszliśmy z Izką do wniosku, że trzeba zorganizować plejadowiczową strefę kibica. Proponujemy u nas, czas, no cóż, jak najszybciej. Czekamy na odzew. Dodatkowe atrakcje: marudzenie na temat Plejad :wink: Jak będę w Poznaniu to się na pewno pojawię 8) Również dzięki dla wszystkich Wielkopolan za super zabawę i pomoc w przetrwaniu pierwszych Plejad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 JA TP track day chcę jechać 22.07 kto chętny w ten dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Ja mogę dopiero w sierpniu. Lipiec zakichany robotą i wyjazdami. Lista była na sierpień ale jak nie wytrzymasz ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 chcę poskładać autko i poustawiać ... cel zaatakować 1,43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Już trzymam kciuki! 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 PKocial, a jak wygląda sytuacja z jazdą na slicku bez klatki ? Podobno jakies problemy są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 chcą aby był homologowany semi slick jak masz bardziej cywilne auto , tzn bez kubełków pasów szelkowych itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 PKocial, klatka ma byc homologowana, zgodnie z J ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 bede mogl wjechac 16 na tor z synem popatrzec? jezdzic nie moge, wczoraj mi szwy zdjeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 czemu nie... nie ma zakazu wjazdu na tor na slicku ( tylko jazdy na slicku po torze), ja jadę 22 lipca wcześniej nie zdarzę ogarnąć autka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 prosiaki GT3 z seryjną pół klatką latały na slicku. Pogadałem sobie z Panem Dziewulskim o jego Arielu Atomie - 430kg, 320KM - na jakiejś drogowej oponie kręcił 1:41 :shock: było kilka subaraków, ale się popsuły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 czemu nie ma Ariel a Atoma w czasach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 czemu nie ma Ariel a Atoma w czasach? ztcw był zaproszony na prośbę organizatora jako vip, może dlatego nie ma go w klasyfikacji, ale to tylko moje gdybania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 JA TP track day chcę jechać 22.07 kto chętny w ten dzień Ja...jak będę miał czym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 ja będę z synem pokibicować. dla niego to emocje jak na grzybach czasy ciezkie, wiec lepiej przypomniec wczesniej: 29.06 sa imieniny Piotra i Pawła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Piotra na coś liczysz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 liczy na dwa klapsy powered by P&P... wczoraj byłem na TP , Ben Collins kręcił materiał ... nowe STI ( sedan bez skrzydła ) seria objeżdzało stary STI type R( wybebeszone z klatką) czy inny tuned by wiatraki( ponad 300KM) w przedziale 0 -100 km/h i hamowaniu 100-0km/h ( te drugie mniej ważne bo chyba nie było abs u ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 PKocial, to auto to szykowana N-ka od WAABów. Rozmawiałem wczoraj ze Zbyszkiem w sprawie nagrania i auto jest nadal w trakcie prac więc pewnie nie do końca skończone. Ale że 0-100-0 dostał baty to jestem w ciężkim szoku. Wiem że Markowa Babcia to inny swiat ale porównując na tej samej trasie STI MY12 i Babcie w poprzednim setupie to MY12 nie miało podejścia w żadnej kategorii prócz komfort i ilośc uchwytów na kubki. Już seryjny TypeR powinien zmieść w konkurencji 0-100-0 STI12... nie wiem co się tam stało na tym torze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 każde auto jest w trakcie prac , to auto się odpychało z zew. ok nie wydawało się aby miało zwężkę zamontowaną Chojny moim zdaniem porównanie powinno być robione N 15 , 16 i N Babcia , wtedy widzimy jaka jest różnica na danym odcinku , ile traci stara N do nowej ... bo że traci to wiadomo!! kwestia ile... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 PKocial, N-ki to szarego człowieka sprzęt nie do ogarnięcie i prawie rocket science. Szkoda, że nie udało się porównać seria vs. seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Auto rajdowe budowane nie jest z myślą o strzale do setki ale raczej o bardzo dobrej sterowalności przy dużych prędkościach i przeciążeniach. Np. zawieszenie seryjne byłoby zbyt słabe dla dużych przeciążeń ale z drugiej strony dla seryjnego auta, N-grupowy zawias będzie powodować nerwowe prowadzenia gdy napędy są zbyt słabo spięte itd itp. i dlatego napędy są takie jakie są i odwrotnie - sprawy powiązane. Zabardzo mnie nie dziwi, że przy próbach dla "normalnego" auto rajdówka nie podołała. Mogli zrobić próbę pod rajdówkę i wtedy ciekawe co by się stało: zakładam, że seryjne STI 12 chyba nie podołałoby zadaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Auto rajdowe budowane nie jest z myślą o strzale do setki No raczej wręcz przeciwnie, to auta petardy, które muszą mieć odejście z nawrotów, patelni jak złe, z mocnym pełnym zakresem obrotów a nie tylko górą, która też jest bardzo mocna. Nie wyobrażam sobie rajdówki, która słabo przyspiesza, tym bardziej słabiej niż seria :roll: Fakt ze to WRC ale zasada taka sama. Seqa TypeRa, którym jeździłem, serią jeszcze wtedy, można było się ścigać na światłach z motocyklami. I jeszcze. Auta oznaczane jako STI Type-R bazowały na dwudrzwiowej karoserii Imprezy, i dzięki niewielkiej masie własnej, centralnemu mechanizmowi różnicowemu o regulowanej sile spięcia osi oraz silnikowi o dużym momencie obrotowym wykazywały się osiągami na miarę supersamochodów (przyspieszenie do 100 km/h w mniej niż 5 sekund). Nie wiem więc jak seryjne STI zjadło tego TypeRa :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się