Mont Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 zrob regulacje zaworow to wymaga demontażu silnika, koszt i czas zapewne znaczny.... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikos Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Podsumowując - jaki jest orientacyjny koszt wymiany rozrządu, rolek, pompy wody (?) na nieoryginalnych częściach w Foresterze 2.0 bez turbo? Czytając powyższe posty można się zastanawiać czy nie lepiej wyruszyć do Nowego Sącza na taką wymianę, bo w 3mieście nie ma za bardzo gdzie tego zrobić [/quot] Rozumiem ze ASO w Sączu jest jak najbardziej w porządku?? Właśnie się rozglądam a sącz jest zdecydowanie najbliżej. Proszę o odpowiedź może być na PW [ Dodano: Czw Sty 07, 2010 1:32 pm ] Podsumowując - jaki jest orientacyjny koszt wymiany rozrządu, rolek, pompy wody (?) na nieoryginalnych częściach w Foresterze 2.0 bez turbo? Czytając powyższe posty można się zastanawiać czy nie lepiej wyruszyć do Nowego Sącza na taką wymianę, bo w 3mieście nie ma za bardzo gdzie tego zrobić [/quot] Rozumiem ze ASO w Sączu jest jak najbardziej w porządku?? Właśnie się rozglądam a sącz jest zdecydowanie najbliżej. Proszę o odpowiedź może być na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 na dobrze ogarnietych czesciach orginalnych ok 800zl za czesci -pasek -pompa -rolki -napinacz Do tego uszczelniacz walkow po 37zl szt 4szt -uszczelnienie wału (warto ok 40zl szt 1) -uszczelki pod dekle 2szt po chyba 60zl -uszczelki pod sróby pokrywy chyba 6zl szt sz 12 Tak na szybko z pamieci za robocizne w aso nie zaplacisz wiecej jak 500zl (350 ok zalerzy gdzie za zam rozrzad) Nieorginalnych czesci brak a w zamiennikach ruville sa w srodku te same pudeleczka co w orginałach taniej nie znajdziesz (a jak tak to bym napewno nie kupil!!!) Aha cena w N/A bo teraz nie pamietam jaki był motor to bez wyciagania silnika reg na tzw śróbki zalerzy od modelu roku forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Podczepiając się do tematu: Widze że rozrząd wymienia się co 100 tys. km. W instrukcji od 2.5 N/A US jest napisane 100 tys. ale MIL. Jak się do tego odniosą inni użytkownicy US - speców.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Widze że rozrząd wymienia się co 100 tys. km. Rozrząd po 105k km. To wynika z gradacji przeglądów co 15k km. Chyba, że ktoś chciałby jechać na wymianę rozrządu 5k km przed przeglądem auta :smile:. Z ciekawostek to mój kolega odziedziczył po swoim teściu Subaru Leone. Auta miało bardzo mały przebieg (mniejszy niż 105k km), a wiek trochę ponad 20 lat. Strzelił tam rozrząd - ze starości, a nie z przebiegu. Rozrząd nie kolizyjny więc tak na prawdę nic się nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Podczepiając się do tematu:Widze że rozrząd wymienia się co 100 tys. km. W instrukcji od 2.5 N/A US jest napisane 100 tys. ale MIL. Jak się do tego odniosą inni użytkownicy US - speców.? W każdym us spec-u jest napisane co 100kmil. zwiazane jest z zupełnie innymi warunkami eksploatacji jak w EU. Bezwględnie trzymałbym sie zasad europejskich :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Właśnie się zastanawiam z czego wynikają tak często opisywane zupełnie inne warunki eksploatacji? Byłem w Stanach i samochody tam jeżdżą tak samo jak w EU Może tylko deko wolniej za to w korkach stoją tyle samo albo i dłużej. Poza tym w Californi z lato 40 st. na plusie a na północy w zime 30 na minusie i jakoś ten rozrząd musi wytrzymać te 100 tys. mil .Na rozrządzie nie zamierzam oszczędzać ale temat mnie nurtuje. Dla przykładu 1.6 HDI w Peugeocie ma wymianę rozrządu po 240 kkm.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Byłem w Stanach i samochody tam jeżdżą tak samo jak w EU Pozwolę sobie się nie zgodzić. Generalna zasada jest taka, że tam jeździ się jednostajniej i przewidywalniej niż w EU - może stąd termin wymiany rozrządu jest przesunięty w czasie bo statystycznie silniki są tam mniej przeciążone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 premier , Dla przykładu 1.6 HDI w Peugeocie ma wymianę rozrządu po 240 kkm.. 240tys rzadko przejeżdza się w czasie gwarancji. Za uszkodzenie zapłaci klient. Ksiegowy już to wyliczył. (słyszalem to od byłego ASO PSA) W moim byłym 1,4HDI rozrząd musiełem zmienić po 120tys. (według książki powinno przy 160tys.). Pasek był w stanie b.dobrym, ale łożyska rolek już były zużyte. Zalecam szłuchanie odgłosów silnika i trochę wcześniejszą wymiane rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ania i tomek Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Hmm,a mnie jak kupowałem forka w germanii to serwis ASO powiedział,że w forku 2.0 XT wymiana rozrządu jest przy 120tys km.W polsce jak zwykle innaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 [edit] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Ja w swoim US spec bez zastanowienia wymieniłem przy 110 k KM. lepiej dmuchać na zimne tym bardziej że okazało się że nie takie straszne ceny części, a i wymiana przyjemna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się