Misiek Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Zachęcony przez X'Bike'a, postanowiłem sprawdzić, czy 911 turbo to zupełnie inna liga. Wczoraj jeździłem wersją z 480-konnym silnikiem. Ogólnie mówiąc- mieszane. Nawet moja żona, wcześniej bojąca się tej jazdy próbnej stwierdziła, że : "nie było fajerwerków". Ale może tak ma być w tym niemieckim samochodzie. A teraz moje wrażenia. Negatywne: - brak jazdy z dołu, - brak (w środku) odgłosu boksera, - wrażenie dużej wagi auta, - działający z opóźnieniem tiptronic, - mało miejsca w środku, - tandetnie wyglądający "miś" na boczkach drzwi. Pozytywne: -ceramiczne hamulce (rewelacja), -jakość wykonania (oprócz "misia" na drzwiach), -łatwość manewrowania, -wygląd, -zawias (mimo 19"). Podsumowując - szukam okazji na jazdę próbną GT-Rem V space. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Którą wersją jeździłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztov Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Którą wersją jeździłeś? Wnioskując z opisu - 997 Tiptronic. Z manualem to jest zupełnie inny samochód. Ten archaiczny Tiptronic właściwie wszytsko psuje. Ceramika super sprawa, tyle, że kosztuje 40kafli. A jeśli chcesz słyszeć dobrze to i owo - wydech z GT2, albo od TechArta załatwia sprawę. Choć osobiście gdym miał 750kafli na takie auto, kupiłbym Gallardo. Może kiedyś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Tiptronic to "stara" konstrukcja. Tak jak kolega napisał przejedź się autem z manualem lub nową skrzynią PDK to poczujesz różnicę Poza tym Porsche jak tak skonstruowane, żeby nie straszyć a przyspieszać! Przy 250km/h w Imprezie masz wrażenie , że zaraz wszystko się urwie, huk jest taki, że nie słyszysz pasażera a w 911 wydaje się, że jedziesz 100wką :wink: Głos boxera moża za zapre złotych wydobyć i to taki jakiego żaden inny samochód nie produkuje .... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Misiek, warto! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 mało miejsca w środku, - tandetnie wyglądający "miś" na boczkach drzwi. Mało miejsca? Ja mam 191cm wzrostu i bezproblemu mogę znaleźć sobie odpowiednia pozycję (no może nie bardzo wiadomo co zrobić z lewą nogą - nadkole) Jak wsiądziesz do Ferrari F 430, LAmbo Gallardo, Astona Martina DB9 - to dopiero docenisz ile miejsca jest w Porsche 911 :!: Ten "miś" na drzwiach jest po to abyś wysiadając ze sportowego samochodu (nisko montowanych foteli) kopał butami w wykładzinę podłogową, a nie skórę lub plastik - dzięki temu nie zostają widoczne ślady butów na drzwiach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 W zeszłym roku (kwiecień 2008) jeździłem 911 Turbo. Samochód miał 6000 km i manualną skrzynię. Wrażenie było piorunujące. Jedyną rzeczą jaka mi wtedy przeszkadzała to właścicel auta siedzący obok Dwa tygodnie temu jeździłem GT2 z przebiegiem 77 tyś km. Faktycznie brakowało mu dołu, ale trzymając auto w górnym zakresie (i tak trzeba) dawało mnóstwo farajdy. Zawias mistrz. I wcale nie tak twardo. Tak czy siak jeździłem zbyt krótko żeby stwierdzić, czy chciałbym mieć na codzień taki samochód :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 jeśli ktoś się spodziewa po Porschakach dźwięku zbliżonego do Subarowskiego to się zawiedzie - jest całkiem inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Co nie znaczy - gorszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 ależ skąd! Inny po prostu Odpalane GT3 budzi taki sam dreszczyk jak STI z H&Sem... I przycisk "sport" w 911kach, ktory czyni wydech głośniejszym, jest pierwszym wciskanym po zajęciu miejsca w wygodnym kubełku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 jest całkiem inny. jak spadające ze schodów metalowe wiadro wypełnione złomem :cool: Byłem na zlocie prosiaków na torze w Poznaniu, popatrzyłem, posłuchałem i szału nie ma. Ani seryjne ani torowe nie gadały jakoś rewelacyjnie. Inaczej ma się sprawa jak te sprzęty trzymają się drogi o hamowaniu nawet nie wspominam :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Dźwięk może rozczarowywać ze względu na równoodległościowy kolektor co ja akurat uważam za plus. GT-Rem V space to jakaś wersja z dodatkowym miejscem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 to jakaś wersja z dodatkowym miejscem? rodzinne kombi :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 właśnie Al. Krakowską pomknęło mocno odpychające się Porsche i mimo zamkniętych drzwi w salonie, łeb mi się obkręcił bo tak ładnie było je słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Dźwięk może rozczarowywać ze względu na równoodległościowy kolektor co ja akurat uważam za plus. myślę, że dla większości subarowiczów to jednak różnicę robią dwa dodatkowe cylindy Ale nawet różnica między moim H6, a Porsche jest dość znaczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 jeśli ktoś się spodziewa po Porschakach dźwięku zbliżonego do Subarowskiego to się zawiedzie - jest całkiem inny. Ten -> http://picasaweb.google.co.uk/lh/photo/ ... directlink miał lepszy niż Subaru ;-) Aż sobie zaczekałem na właściciela żeby posłuchać :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał z Ursusa Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Ponieważ mój znajomy ma takie 911 Turbo o jakim mówisz i jeździłem nim pare razy i auto z wyglądu robi wrażenie, zawias tak jak pisałeś sprawuje się naprawde dobrze na Polskich drogach, heble ceramiczne również rewelacja. Skrzynia działa tak sobie mi osobiście bardziej podoba się tryb sekwencyjny niż automat. Porsche napewno lepiej wykonane niż Subaru, jak dla mnie w wykonaniu przepaść jest ogromna. Jeżeli miałbym możliwości to raczej bym był za Porsche :wink: :wink: Dla mnie majstersztykiem Porsche jest model GT2 w najnowszej budzie 997 podajże, podczas wycieczek do Niemiec miałem okazje raz być pasażerem a raz kierowcą tego auta i naprawde w prowadzeniu, w przyspieszaniu i we wszystkim jest przepaść w porównaniu do Turbo i świetna 6-cio biegowa skrzynia biegów, GT2 naprawde marzenie...ale niestety z tego co mi wiadomo to w PL kosztuje 1 milion zł lub nawet troche ponad 1 milion :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 a tu parę próbek dźwięku: http://www.youtube.com/watch?v=plfp8jcZZHw a na dokładkę Carrera GT, którą miałem okazję słyszeć na żywo.... :shock: ale niestety z tego co mi wiadomo to w PL kosztuje 1 milion zł lub nawet troche ponad 1 milion W Niemczech 190.000 EURO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 a na dokładkę Carrera GT, którą miałem okazję słyszeć na żywo.... :shock: Ja też. Słyszałem wiele rasowych wozów ale dźwięk Carrery GTka ( :razz: ) rozwalił mnie całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 jest całkiem inny. jak spadające ze schodów metalowe wiadro wypełnione złomem :cool: Popieram Fajny dźwięk silnika to ma na przykład Lambo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 jak spadające ze schodów metalowe wiadro wypełnione złomem :cool: uwielbiam to określenie Słyszałem wiele rasowych wozów ale dźwięk Carrery GTa do mnie jakoś nie przemawia, jakoś nie pasuje mi do Prosiaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 a na dokładkę Carrera GT, którą miałem okazję słyszeć na żywo.... :shock: Porsche Careera GT with AWE Exhaust !! -ten dzwiek jest jak mlion dolcow :!: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 GT brzmi tak wyścigowo Silnik V10 od LAmbo w Audi RS6 - to jest poezja dla uszu :razz: :roll: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 I wcale nie tak twardo. Tak czy siak jeździłem zbyt krótko żeby stwierdzić, czy chciałbym mieć na codzień taki samochód No właśnie z tym zawieszeniem... kto co lubi. Był rekonesans, ale ... No nic ładny samochód, pięknie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 A na mnie ze 3 lata temu ogromne wrażenie zrobiło brzmienie ex-Krukowego, a wtedy Janiszowego GTka Jak przejeżdżał, to miałem wrażenie, że ziemia drga Poza Subaru urzeka mnie dźwięk Mercedesów 6.3 AMG, poezja, gdy się wkręci na obroty... Carrera GT i Ferrarki budzą we mnie odczucia dość zabawkowego soundu :cool: A no i kiedyś miałem okazję przejechać jakieś 80km w 911 turbo 996. Auto bardzo mi się podobało, świetna elastyka, sound...No i wykonanie bądź co bądź bije to znane z Subaru/Evo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się