marcinwrxsti Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Czeka mnie wymiana hamulców i oglądam sobie różne oferty. Znalazłem takie oto ogłoszenie: http://moto.allegro.pl/item704922397_ze ... a_sti.html Czy ktoś jeżdzi z takimi hamulcami? Cena niezła ale jestem ciekaw jak to hamuje w porównaniu z europejską serią sti 2003. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Rozmawiałem z kimś, kto tych tarcz używa lub używał i mówił, że naprawdę warto. Podobno technologia TSP to nie bzdura i naprawdę ciężko przegrzać te hamulce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Z tego co się orientowałem to ten zestaw jest ok do codziennej jazdy. Sam się zastanawiałem nad tarczami DBA i bardzo możliwe, że je zakupię przy wymianie. Jeśli chcesz trochę bardziej poszaleć/poupalać to ciut mocniejszy klocek by się pewnie przydał. Pozdrawiam, Karol edit: Nie doczytałem opisu klocka, myślałem że to są HPS :wink: Te z zestawu są podobno ok :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zawsze można wrzucić DS2500 i będzie na pewno dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Miałem w ręku tarcze DBA seria street nacinane. Wykonanie miodzio - jak dla mnie. I ciekawa architektura wnętrza. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Czyli ok. Dziękuję wszystkim za pomoc :grin: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Kruk miał w swoim GTku tarcze DBA (z tyłu na pewno, nie wiem czy z przodu też). Teraz tego "potwora" ma Misiek więc może ich zapytaj. Ja sam spotkałem się jedynie z pozytywnymi opiniami na temat tej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Ja mam DBA z serii street slotowane. Narazie w pudełkach leża, ale robią bardzo pozytywne wrażenie jeżeli chodzi o wykonanie. A no i ten bajer ze wskaźnikiem temperatury pracy tarczy też jest fajny. Dodatkowo wnętrze tarczy pokryte jest farba, więc brzydkiej rudej nie będzie widac przez felgę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Polecam tarcze DBA - świetna jakość materiału i wykonanie, o problemach przy upalaniu jak do tej pory nie słyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 elmo, masz jakiś dobry namiar na dostawcę ? Oczywiście odpowiedz via prive poproszę :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Myślałem, że do Subaru to jest monopol?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 [hide]elmo, masz jakiś dobry namiar na dostawcę ? Oczywiście odpowiedz via prive poproszę [/hide] Ja tez po proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molar Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 to ja tez poprosze namiary jesli nie jest to jedyny ,sluszny i tepiony i niewypowiedziany dostawca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Ja już mam zamówione DBA ale w serii 4000 wraz Hawkami HP+. Podobno idealnie zbalansowany zestaw. Nie wiem, potestujemy to opowiemy Cena nie zabiła - 1.500 PLN (zestaw WRXowy przód). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Grzesiek_67, testuj testuj, bo sam mam chrapkę na podobny zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERd Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 seria 4000 tarcz DBA na przodzie wytrzymala u mnie 2tygodnie teraz sa juz krzywe i jutro idą do reklamacji ;( co do hamowania to spisywaly sie bardzo dobrze, i sa lżejsze od oryginalnych tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 PITERd, może były źle założone?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Grzesiek_67, testuj testuj, bo sam mam chrapkę na podobny zestaw. Narazie jest luks. Powolutku ułożyłem a teraz zaczynam dawać im lekko w dipę. Hamowanie w porównaniu z poprzednim zestawem (OEM tarcza i jakieś dramatyczne Remsy) po prostu bajka. Nie jest zero-jedynkowe (i bardzo dobrze) ale przy mocniejszym wciśnięciu hamuje niemalże w miejscu. Dwa razy pod rząd zhamowałem z 200km/h do 0 i pedał specjalnie się nie utwardził. Tarcze absolutnie nie biją, fakt kałuży dotychczas żadnej nie zaliczyłem. Klocki Hawk HP+ piszczą niemiłosiernie ale z całą pewnością nie są zeszklone. To jedyny minus, dla mnie do przyjęcia. Kolejne raporty niebawem, na ten moment - polecam :cool: Pozdrawiam Grzegorz PS.PITERd, aż mi się wierzyć nie chce z tym pokrzywieniem DBA4000... :shock: Jak układałeś ? Założone były prawilnie, czy byle jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 u mnie tez przez moment byly wibracje (niecale 2 tyg po zalozeniu), ale po rallysprincie wszystko wrocilo do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 McL, to musiało być cosik innego, tarcza raz powichrowana będzie biła do czasu...przetoczenia lub wymiany na inną :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McL Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 tylko podczas hamowania teraz tego nie ma, ale faktycznie dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITERd Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 tarcza zaomntowana prawidlowo - tzn lewa na lewa / prawa na prawą stronę Piasta oczyszczona tak ze nawet nowa taka czysta nie byla chyba. + nowy klocek ATE. Sam nie chcialem w to wierzyć ze tak sie stało ;-/ na początku wszytko bylo extra zero bicia hamowanie takie ze auto dęba stawało, a teraz jest juz z dnia na dzien coraz gorzej. Nie wiem co moze byc przyczyna takiego stanu, chyba nie ma mozliwosci zeby zaciski same w sobie tarcze krzywiły co? Sam juz nie wiem co myśleć. Tarcza przez pierwsze 500km byla naprawde traktowana jak jajko. pozniej trasa, pare grubszych zachamowan bylo - tak chcialem sobie przypomnieć to naliczylem ~10 konkretnych wyhamowań i to wszytko w ciągu 2tygodni i... - BIJE jak każda inna ;-/ dzis ja ściagam i daje na reklamacje zobaczymy co w DBA powiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 McL, to musiało być cosik innego, tarcza raz powichrowana będzie biła do czasu...przetoczenia lub wymiany na inną :wink: Pozdrawiam Grzegorz Na chłopski rozum tak, ale ja mam identyczny przypadek, założyłem nówki BREMBO SPORT hartowane do tego klocek RC6 i zabiłem tarcze ( i wcale sie nie dziwie ) , no i wszystko pico bello, po kilku upalaniach same sie naprawiły serio, teraz nic nie bije i sam zachodze w głowe jak to możliwe. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 tarcza zaomntowana prawidlowo - tzn lewa na lewa / prawa na prawą stronęPiasta oczyszczona tak ze nawet nowa taka czysta nie byla chyba. + nowy klocek ATE. No to faktycznie tajemniczo. Oczywiście nie mam powodu Ci nie wierzyć. Mnie to, jak na razie, nie spotkało, co sobie chwalę Tak czy siak jest to pierwszy przypadek o jakim dotychczas słyszałem a dotyczący możliwości pogięcia DBA. Szkoda, miałem nadzieję, że przynajmniej jedne tarcze będą mocno odporne na znaną chorobę tarcz OEMowych (i nie tylko). :sad: Pozdrawiam Grzegorz PS. Do układania nowego zestawu miałem instrukcję i było w niej, jak byk napisane, żeby przez pierwsze 200km nie dopuścić do sytuacji całkowitego zatrzymania tarczy przy wciśniętym pedale hamulce. Jak mam A/T więc wyobrażcie sobie jakie były jaja z dojeżdzaniem do np. świateł z zaciąganym coraz bardziej rękawem [ Dodano: Wto Sie 25, 2009 10:12 am ] carfit, Edwin, nie chcę upraszczać sprawy ale.... W TWOIM PRZYPADKU WSZYSTKO JEST MOŻLIWE Pozdrawiam Dłużnik :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Cena nie zabiła - 1.500 PLN (zestaw WRXowy przód). tyle zapłacisz za Zimermany wiercone + DS 2500 + RBF , na przód do WRX. zestaw działa idealnie- ostatnia pojeżdżafka na lotnisku Bednary (dystans ok 30km) w mocnym upale, nie wyczułem żadnego zmęczania zestawu Moze te tarcze nie są z najwyższej półki ,ale dobrze dotarte i zahartowane daja rade :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się