Skocz do zawartości

czujnik spalania stukowego


marek790

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niestety do tej pory nie rozpracowałem problemu. Wymieniłem świece, sprawdziłem dokładnie przewody (wygląd i pomiary) i wszystko jest dobrze. Wymieniony filtr powietrza, olej i filtr oleju.

Założyłem też inną przepływkę (ten sam typ). A więc strzelanie nadal występuje, rzadko ale jednak. Ale zauważyłem jeszcze inny problem jak przygazuje i puszczę gaz to obroty spadają niemal do 0 i wracają do 800 a raz nawet mi zgasł. Wyczyściłem silniczek krokowy ale nadal to występuje. Może ktoś z Was się już z tym spotkał i wie co robić? Z góry dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprawdził ten zapłon bo może rzeczywiście jest z nim coś nie tak. Zlewałeś np. Shell V power 100okt ?
myśle, że 100 oktanów nie naprawi auta przystosowanego do paliwa LA 95 no chyba, że Bogi25 ma auto zzza oceanu. Ale to już kwestia zawartości siarki a nie oktanów.

Ja bym jeszcze poszukał czy nie łapie lewego powietrza.

 

dzięki za podpowiedzi. Moja impreza nie jest zza oceanu to wersja UK a co do Shell V power 100 octanów to raz nalałem jak przez Niemcy jechałem i auto całkiem straciło moc i stanęło i nie dało się uruchomić. Dopiero jak ostygł to udało mi się odpalić i jakoś doczłapać na najbliższą stację gdzie dolałem normalnego paliwa i aż do kolejnego tankowania auto szarpało i nie miało mocy. Jak już zalałem zwykłe paliwo wszystko wróciło do normy. To było w 2008 roku i od tamtej pory nie zalewałem już 100 octanów.

Marek790 gdzie i jak szukać tego lewego powietrza?? Będę wdzięczny za wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogi25 sprawdz przewód od czujnika do kostki i poza nią( zdarzało się ze niełączył z niewiadomych przyczyn - moze starość ? ), po drugie sprawdź ustawienie TPS (czujnik położenia przepustnicy, powinno na zamknietej być 0,5V) przez ten czujnik rózne cuda sie dzieją ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ravo naprawdę nie wspieraj sie tekstami z forum USA tam jest tyle bzdur i fantastycznych wyników jak i sporo fajnych rzeczy. 2,0T GC8 u nich to raczej nie standard nie był importowany.

99MY turbo :) będzie jeździć, ale cokolwiek lekko będzie niedomagać będzie kaboum , dziurka w tłoku jak przegonisz GT, drogo jak za 20Nm więcej . Lepiej wrócić do 1 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i chyba tak zrobie, szczegolnie ze nie wiem jak z pompa ( musze kupic jakiegos kita walbro do GTka ), w coupe mozna bylo zrobic druta :P i poprostu pociagnac bezposrednio prad z aku przez przekaznik do pompy co dawalo wzrost wydajnosci o prawie 30%, nigdy nie jezdze tak ze trzymam auto na 4 czy 5 biegu dluzej niz chwile na pedale w podlodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ravo ,

prosisz się o kłopoty z silnikiem , w99 MY przy ustawienaich seryjnych ECU , nie zwiększaj doładowania , przy tych silnikach i ECU albo zrób remap albo seria z modami wydechu.

 

Piotr, jakie mody wydechu przy serii są OK i co dają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Aras]

jak tam twój silniczek?

 

polecam dobry catback, średnio około +10-KM +10Nm, zostaje katalizator nie zanieczyszczasz i jest legal artis

 

jak wsadzisz przelot to trzeba korygować doładowanie jak jest oczywiście wszystko sprawne , jak nie to i tak go nie osiągnie) i po sprawie średnio około +20KM +20Nm

 

[Wolf] overboost ,a boost ustawiony na 1,1 bara to różne ustawienia

możesz mieć 0,8 bara i overboosty na 1,1 bara.

0,1 bara overboostu przy zmianie biegu jest ok to silnik turbo przecież, przy wkręcaniu nieraz za dużo i ecu koryguje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
[Aras]

jak tam twój silniczek?

 

PKocial, właśnie dziś, po powrocie z wakacji, dowiedziałem się od Marka z MTS, że po rozebraniu motoru, "wyszło szydło z wora": zwężka, która u Was wróciła na miejsce, w istocie nie spadła sama, bo to byłoby kuriozum. Tak jak mówiliście, fura została "przygotowana" do sprzedaży - panewka nie klepała, bo zdjęcie restryktora obniżyło doładowanie do 0,5 bara.

Łudziłem się odrobinkę, że panewka odezwała się po raz pierwszy u Was podczas badania, ale okazało się, że klepała już dużo wcześniej, czego nie słyszałem, bo nie mogłem (brak zwężki).

 

Prawdopodobnie zdecyduję się na nowy short block i przy okazji pójdzie rozrząd i wyszykuje się górę - w sumie więc nowy motor.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, planuję serię - pawdopodobnie nowy blok, wymiana rozrządu oraz pompy oleju i solidnie sprawdzona+wyszykowana góra.

Niestety, taki wariant jest dość kosztowny, ale alternatywa to wymiana wału oraz pierwszy szlif, więc chyba pójdę droższą ale pewniejszą drogą -> de facto nowy motor z zerowym przebiegiem.

Można oczywiście spróbować znaleźć używany motor w dobrym stanie, ale niech ktoś mi powie gdzie taki znaleźć i nie drżeć, że w środku będzie padlina, jak w moim obecnym...

 

Po odbudowaniu motoru, zajmę się doprowadzeniem całego GT do stanu fabrycznego (pełen dach w miejsce nieoryginalnego z szybrem, OZ superturismo wrócą do Rally Gold. Z modów, może pozostawię kierownicę OMP oraz być może poszukam lotki 22B w miejsce seryjnej GT.

 

Jak już będę ogarniał serię, to poszukam zdrowej budy coupe i porządnego bodykitu 22B i na bazie zdrowego, znanego mi motoru, zbuduję replikę tego pięknego wozu.

Nie wiem czy będę walczył o moc - na razie nie ogarniam 218 KM.

Zobaczy się :mrgreen:

Nie zależy mi (póki co :mrgreen: ) na walce o moc.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydawało mi się po zdjęciach, że lotka 22B nie jest szersza od normalnej, wysokiej STI, ale nie miałem porównania na żywo.

Istnieje też możliwość, że to co widziałem na zdjęciach, to była tylko replika lotki 22B, zwężona, aby pasowała do GC bez bodykitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Problem powrócił - pożyczyłem od innego forumowicza czujnik i zamieniłem w końcu stary czujnik na inny używany i teraz wiem że muszę kupić nowy - Check engine już nie straszy, auto lepiej jeżdzi i ciszej pracuje silnik :grin: problem leżał w czujniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...