Lanek Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Juras K, jeżeli szukasz nowego ori czujnika to byc może będę mógł pomoć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęka Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Czy wiecie może w jakiej sytuacji zaświeca się CHECK ENGINE z błędem 22, czyli czujnikiem spalania stukowego? Czy oznacza to awarie samego czujnika, czy fakt zarejestrowania spalania stukowego? Od czasu do czasu, szczególnie w mroźne poranki CEL zaświeci się, czasem na kilka sekund, innym razem nawet na jakąś minutę. Jeśli czyszczenie podstawy i styków nie pomoże, o ile to awaria czujnika, będzie trzeba kupić nowy. Ciekaw jestem, czy podpasuje z innych aut jeśli w grę wchodziłoby jedynie przerobienie wtyczki? Zapewne producentem i tak jest BOSCH, więc jest to wielce prawdopodobne. Cena nowego w ASO jest absurdalna. [ Dodano: Wto Mar 09, 2010 11:21 am ] Przyjrzyjcie się czujnikowi Boscha. Numer części 0 261 231 006. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Juras K, jeżeli szukasz nowego ori czujnika to byc może będę mógł pomoć. Patrzyłem na twoją propozycję - ale w tym miesiącu nie mogę sobie pozwolić Jak co to się odezwę na PW - dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 siła dokręcenia czujnika wg instrukcji 24nM http://www.scoobymods.com/knock-sensor-location-info-t4039.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymcio Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Juras gdzie przykręciłeś ten czujnik? Ja dziś wymieniłem na nowy, wyczyściłem blok, spryskałem wszystko elektrosolem i dalej wywala.... Choć rzeczywiście tylko jak jest bardzo nagrzany i wolno się jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Cena nowego w ASO jest absurdalna. Ktoś sprzedawał nowe za 250zł, jak masz kupić z innego samochodu (nie subaru) to od razu sobie odpuść. Juras gdzie przykręciłeś ten czujnik? Juras go przykręcił na obudowę skrzyni biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymcio Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Nowe na allegro to 200pln (przynajmniej tyle ja zapłaciłem), ale nic to nie pomogło... Na razie poczekam i zobaczę jakie będą objawy po wymianie pasków, rozrządu etc. Poza tym powiem mechanikowi żeby przyglądnął się wszystkiemu jak będzie robił auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Ja mam jeszcze pytanie .... czym go czyścicie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
12fasola12 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 u mnie pomogla wymiana, przy okazji okazalo sie ze wyrobione bylo gniazdo sruby na czujnik. Kurcze też mam ścięty gwint. Jak sobie z tym poradziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 szczerze powiedziawszy juz nie pamietam - chyba bylo na nowo gwintowane. Potem wymienilem silnik na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Kontorlka CE nie świeci się cały czas. Zapala się po przejechaniu jakiś 15-20 km i tylko jak jest ciepło i w jadę do miasta lub poruszam się dość wolno jakieś 30-50 km/h. Jak przyspieszę do 80-100 km/h to kontrolka gaśnie i wszystko jest ok. Podjadę pod dom/sklep parkuje i czekam chwilkę zanim zgaszę silnik i się nie świeci. Ale jak odpalę po 15 minutach, ruszę i jadę powoli to znowu świeci się do czasu aż nie przyspieszę tak mniej więcej do 80km/h i znowu gaśnie. W sumie nie wiem jak by było gdybym pojechał na dalszą trasę bo obecnie podróżowałem na odległość do 40 km. Wybłyskłem sobie błędy i wyszły mi 12 i 22. Sprawdziłem, że jest to: 12- Starter switch or circuit 22- Knock sensor or circuit (right side on SVX). (...) 2. Kod 12 z czym to się je i co może być przyczyną?? Gdzieś na jakimś formu anglojęzycznym znalazłem, że błąd może być przyczyną odpalania na zapych- ale ja tego nigdy nie robiłem. 3. Kod 22 trochę się naczytałem ale tak na prawdę nie specjalnie wiem co mam zrobić. Czy ten kod pokazuje, że czujnik jest walnięty i warto go wymienić, czy też że coś się złego dzieje w silniku i czekają mnie poważniejsze wydatki. Hej panowie mały odkop Mam bardzo podobne objawy. Poki co jestem przed czysczeniem czujnika ,ale rzeczy o które pytał Bogi tez mnie nurtują! -Czemu kod 12 i 22 wystepuja jednoczesnie? Mam to samo ,nawet po kasowaniu ECU. Rozrusznik działa normalnie. 3. za bogim- Check 22 pokazuje że coś jest Z CZUJNIKIEM czy że czujnik WYKRYWA coś niedobrego z silnikiem? Bo czytałem gdzieś ,że cofie zapłon "po cichu" bez wyswietlania checka. Apropo mojego problemu, drgają mi osłony wydechu, wyje łozysko oporowe sprzegła i mozliwe ze piszczy pompa wspomagania. Ale te aspekty były juz dawno ,a chceck pojawia sie dopiero od pierwszego dnia wiosny (ciepło) W ogole dostrzegam pewne powiazania z wigotnoscia powietrza :roll: rano jak wracam z nocek to chceck wali prawie cały czas az do rozgrzania, robi moze 30sec-1 min przerwy. Czasem błysnie na poł sekundy Dziś w +30 stopniach nie raczył sie pokazac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Gdzie jest czujnik spalania stukowego w GT MY97 ??? N ie mogę znależć ustrojstwa. Prosze o dokładną lokalizację !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Panowie, pod co podłączyć ten czujnik wogóle? ja w swoim 2.0 115HP mam narozpipane w elektrowni przez byłego właściciela chyba i nie ma żadnej kostki :/ był tylko podpięty pod masę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 musi być kostka moze jest gdzieś pod kolektorem ,jeżeli jest ucięta to pewnie ktoś chciał ukryć check przy sprzedazy auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 jakie kolory przewodów wychodzą do tego czujnika?to ktoś ukrył;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 czujniki sa 1 i 2 przewodowe, kostka jest idiotoodporna, pytac o kolor przewodow nie ma po co, szukaj kostki, jak nie wiesz jak wyglada to szukaj jaki powinienes miec czujnik, foto z kostka znajdziesz bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 kostki nie mam przy stukowym;/ nie wiem nawet jak powinna wyglądać ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 prosty przyklad jak mozna zobaczyc kostke. u wujka google wpisujemy: czujnik spalania stukowego subaru i mamy wyniki ponizej(w formie foto) https://www.google.pl/search?q=czujnik+spalania+stukowego+subaru&safe=off&client=firefox-a&hs=psM&rls=org.mozilla:pl:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=cIO1UojvAaWL4gS1lYCYDw&ved=0CFMQsAQ&biw=1280&bih=615 jak widac sa takze 3-pinowe, u mnie byla 1-pin, sa i 2-pin jesli nie wiesz jaki byc powinien, nie masz zadnej z kostek w aucie to tutaj: http://opposedforces.com/parts/impreza/ poszukaj sobie jaki byc powinien czujnik i jak juz go zalatwisz to albo go zdrutujesz, zlutujesz albo zrobisz zastepcza kostke proste? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 dzisiaj zacznę szukać tego dziadostwa:P Dzięki za porady, Pozdrawiam Serdecznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Furman Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Sorry że ciąglę drąże ten temat;/ ale nie mam głowy do tego przy tym samochodzie;/ do jakiej wtyczki podłączyc tą kostkę od stukowego?;/ ja oczywiście kostki nie mam przy stukowym więc zczepie te kabelki ale nie wiem do jakieś wtyczki:O do jakiej kolwiek białej pod kolektorem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 @Przemek Furman nie masz wtyczki do stukowca? Zrób fotkę jak tam masz pod maską z tymi kablami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Radziłbym też sprawdzić jak pracuje sonda lambda. Najlepiej jakimś oscyloskopem - nawet najprostszym, który często jest w komputerach LPG. Często jest tak, że czujnik jest sprawny, a błąd wynikowy wywala przez sondę. Sondę można odpiąć a ten będzie zwalał na czujnik - sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Czesto tez wywala blad jak sa przebicia na kablach wysokiego napiecia ,ja tak mialem zmienilem kable i jak reka odjal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geras Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 panowie odkopię temat. Poprzedni właściciel wymienił na nowy pół roku temu. Do niedawna było bardzo OK. Zrobiłem wydech, przelot + kolektor różnoodległościowy, podejrzewam że od tego momentu czujnik wykazuje błąd. Wiadomo obecny wydech do cichych nie należy, czy wibracje wytwarzane przez niego mogą zakłócać pracę czujnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zaklocic odczyty czujnika moze prawie wszystko ,jak pisalem wczesniej mnie odczytywal przeskok iskry po kablach ,wiec jak zmieniles na wydech i mocno gada to tez jest mozliwe ,ze odczytuje blednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się