marek790 Opublikowano 7 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Czasem jak przewód od świecy jest już padnięty to potrafi strzelić pod maską, lub źle wskazująca przepływka podaje głupoty i czasem w dolocie strzela. tzn. strzela iskra z przewodu na przewód czy strzela w kolektor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogi25 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Niestety do tej pory nie rozpracowałem problemu. Wymieniłem świece, sprawdziłem dokładnie przewody (wygląd i pomiary) i wszystko jest dobrze. Wymieniony filtr powietrza, olej i filtr oleju. Założyłem też inną przepływkę (ten sam typ). A więc strzelanie nadal występuje, rzadko ale jednak. Ale zauważyłem jeszcze inny problem jak przygazuje i puszczę gaz to obroty spadają niemal do 0 i wracają do 800 a raz nawet mi zgasł. Wyczyściłem silniczek krokowy ale nadal to występuje. Może ktoś z Was się już z tym spotkał i wie co robić? Z góry dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Ja bym sprawdził ten zapłon bo może rzeczywiście jest z nim coś nie tak. Zlewałeś np. Shell V power 100okt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 myśle, że 100 oktanów nie naprawi auta przystosowanego do paliwa LA 95 no chyba, że Bogi25 ma auto zzza oceanu. Ale to już kwestia zawartości siarki a nie oktanów. Ja bym jeszcze poszukał czy nie łapie lewego powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogi25 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Ja bym sprawdził ten zapłon bo może rzeczywiście jest z nim coś nie tak. Zlewałeś np. Shell V power 100okt ? myśle, że 100 oktanów nie naprawi auta przystosowanego do paliwa LA 95 no chyba, że Bogi25 ma auto zzza oceanu. Ale to już kwestia zawartości siarki a nie oktanów.Ja bym jeszcze poszukał czy nie łapie lewego powietrza. dzięki za podpowiedzi. Moja impreza nie jest zza oceanu to wersja UK a co do Shell V power 100 octanów to raz nalałem jak przez Niemcy jechałem i auto całkiem straciło moc i stanęło i nie dało się uruchomić. Dopiero jak ostygł to udało mi się odpalić i jakoś doczłapać na najbliższą stację gdzie dolałem normalnego paliwa i aż do kolejnego tankowania auto szarpało i nie miało mocy. Jak już zalałem zwykłe paliwo wszystko wróciło do normy. To było w 2008 roku i od tamtej pory nie zalewałem już 100 octanów. Marek790 gdzie i jak szukać tego lewego powietrza?? Będę wdzięczny za wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 ja tam czy na 95 czy na 98 czy na 100 nie czuje roznicy kompletnie ale staram sie lac jak mnie stac 100 jak nie to zawsze 98 od kiedy doladowanie zwiekszone, na serii jezdzilem na 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Bogi25 sprawdz przewód od czujnika do kostki i poza nią( zdarzało się ze niełączył z niewiadomych przyczyn - moze starość ? ), po drugie sprawdź ustawienie TPS (czujnik położenia przepustnicy, powinno na zamknietej być 0,5V) przez ten czujnik rózne cuda sie dzieją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ravo , prosisz się o kłopoty z silnikiem , w99 MY przy ustawienaich seryjnych ECU , nie zwiększaj doładowania , przy tych silnikach i ECU albo zrób remap albo seria z modami wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 mam wolny wydech i mbc ustawione na 1.1, czytalem chyba wszystkie posty na forum i bardzo duzo osob twierdzilo, ze jezdza z takim setupem juz troche, nawet ktos sie podpieral cytatem z forum amerykanskiego, ze 1.1 jest do przezycia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ravo naprawdę nie wspieraj sie tekstami z forum USA tam jest tyle bzdur i fantastycznych wyników jak i sporo fajnych rzeczy. 2,0T GC8 u nich to raczej nie standard nie był importowany. 99MY turbo będzie jeździć, ale cokolwiek lekko będzie niedomagać będzie kaboum , dziurka w tłoku jak przegonisz GT, drogo jak za 20Nm więcej . Lepiej wrócić do 1 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 i chyba tak zrobie, szczegolnie ze nie wiem jak z pompa ( musze kupic jakiegos kita walbro do GTka ), w coupe mozna bylo zrobic druta i poprostu pociagnac bezposrednio prad z aku przez przekaznik do pompy co dawalo wzrost wydajnosci o prawie 30%, nigdy nie jezdze tak ze trzymam auto na 4 czy 5 biegu dluzej niz chwile na pedale w podlodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 PKocial, overboost na poziomie 1,1 nie jest chyba zbyt szkodliwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Ravo , prosisz się o kłopoty z silnikiem , w99 MY przy ustawienaich seryjnych ECU , nie zwiększaj doładowania , przy tych silnikach i ECU albo zrób remap albo seria z modami wydechu. Piotr, jakie mody wydechu przy serii są OK i co dają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 [Aras] jak tam twój silniczek? polecam dobry catback, średnio około +10-KM +10Nm, zostaje katalizator nie zanieczyszczasz i jest legal artis jak wsadzisz przelot to trzeba korygować doładowanie jak jest oczywiście wszystko sprawne , jak nie to i tak go nie osiągnie) i po sprawie średnio około +20KM +20Nm [Wolf] overboost ,a boost ustawiony na 1,1 bara to różne ustawienia możesz mieć 0,8 bara i overboosty na 1,1 bara. 0,1 bara overboostu przy zmianie biegu jest ok to silnik turbo przecież, przy wkręcaniu nieraz za dużo i ecu koryguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogi25 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 Wymieniłem czujnik spalania stukowego, przeczyściłem przepływkę i BOVa no i wszystko wróciło do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 [Aras]jak tam twój silniczek? PKocial, właśnie dziś, po powrocie z wakacji, dowiedziałem się od Marka z MTS, że po rozebraniu motoru, "wyszło szydło z wora": zwężka, która u Was wróciła na miejsce, w istocie nie spadła sama, bo to byłoby kuriozum. Tak jak mówiliście, fura została "przygotowana" do sprzedaży - panewka nie klepała, bo zdjęcie restryktora obniżyło doładowanie do 0,5 bara. Łudziłem się odrobinkę, że panewka odezwała się po raz pierwszy u Was podczas badania, ale okazało się, że klepała już dużo wcześniej, czego nie słyszałem, bo nie mogłem (brak zwężki). Prawdopodobnie zdecyduję się na nowy short block i przy okazji pójdzie rozrząd i wyszykuje się górę - w sumie więc nowy motor. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 wypaść sama nie wypadnie jeśli przewody są całe , ktoś ją zdjął to wiadome ... Dla mnie to przykre że tak jest w 90% przypadkach ciężko kupić coś dobrego. co planujesz? serię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Tak, planuję serię - pawdopodobnie nowy blok, wymiana rozrządu oraz pompy oleju i solidnie sprawdzona+wyszykowana góra. Niestety, taki wariant jest dość kosztowny, ale alternatywa to wymiana wału oraz pierwszy szlif, więc chyba pójdę droższą ale pewniejszą drogą -> de facto nowy motor z zerowym przebiegiem. Można oczywiście spróbować znaleźć używany motor w dobrym stanie, ale niech ktoś mi powie gdzie taki znaleźć i nie drżeć, że w środku będzie padlina, jak w moim obecnym... Po odbudowaniu motoru, zajmę się doprowadzeniem całego GT do stanu fabrycznego (pełen dach w miejsce nieoryginalnego z szybrem, OZ superturismo wrócą do Rally Gold. Z modów, może pozostawię kierownicę OMP oraz być może poszukam lotki 22B w miejsce seryjnej GT. Jak już będę ogarniał serię, to poszukam zdrowej budy coupe i porządnego bodykitu 22B i na bazie zdrowego, znanego mi motoru, zbuduję replikę tego pięknego wozu. Nie wiem czy będę walczył o moc - na razie nie ogarniam 218 KM. Zobaczy się Nie zależy mi (póki co ) na walce o moc. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 spojler z 22b bez bodykitu będzie wyglądał dziwnie bo jest szerszy. Powodzenia i trochę ci zazdroszczę tego nowego serca, będziesz wiedział co będziesz miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Wydawało mi się po zdjęciach, że lotka 22B nie jest szersza od normalnej, wysokiej STI, ale nie miałem porównania na żywo. Istnieje też możliwość, że to co widziałem na zdjęciach, to była tylko replika lotki 22B, zwężona, aby pasowała do GC bez bodykitu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Wymieniłem czujnik spalania stukowego, przeczyściłem przepływkę i BOVa no i wszystko wróciło do normy Ja za poradą innego forumowicza przekręciłem czujnik w inne miejsce i jest spoko :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Równie dobrze mogłeś go zawinąć w gąbkę. Kitajce projektując samochód umieścili ten czujnik tam ponieważ to jest najlepsze dla niego miejsce. W innym miejscu po prostu nie będzie spełniał swego zadania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 Proszę o zamknięcie. Kupiłem nowy czujnik i problem znikł. Pewnie jeżdżąc przez pół roku wydałem więcej na paliwo niż kosztował czujnik (bo spalał ok. 2l więcej/100km). Ale to już przeszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Problem powrócił - pożyczyłem od innego forumowicza czujnik i zamieniłem w końcu stary czujnik na inny używany i teraz wiem że muszę kupić nowy - Check engine już nie straszy, auto lepiej jeżdzi i ciszej pracuje silnik :grin: problem leżał w czujniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 u mnie pomogla wymiana, przy okazji okazalo sie ze wyrobione bylo gniazdo sruby na czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się