Felix Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 W moim GT STI zbliża się czas wymiany świec , jakie świece polecalibyście silnik rok 2002 sti . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 W moim GT STI zbliża się czas wymiany świec , jakie świece polecalibyście silnik rok 2002 sti . zamontuj np. NGK PFR6G, mozesz tez założyć DENSO Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinwrxsti Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 A kiedy trzeba dokonać wymiany? Bo coś nie pamiętam żebym to robił :mad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 W moim GT STI zbliża się czas wymiany świec , jakie świece polecalibyście silnik rok 2002 sti . zamontuj np. NGK PFR6G, mozesz tez założyć DENSO carficie, a Ty zamiast ogladać F1 siedzisz na Forum.,...to jest poświęcenie.... a nie lepiej świeczki np. siódemki? pozdro, e Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 A kiedy trzeba dokonać wymiany? Bo coś nie pamiętam żebym to robił :mad: Co 60 tys. [ Dodano: Nie Cze 21, 2009 3:45 pm ] a nie lepiej świeczki np. siódemki? do seryjnego czy prawie seryjnego motoru nie widze sensu, choć oczywiscie załozenie 7 nie zaszkodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 aha. to ja bym Ci dał pomuka. ale tu rządzi Felix..... :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 W moim GT STI zbliża się czas wymiany świec , jakie świece polecalibyście silnik rok 2002 sti . a ja polecam BKR-7EIX irydowe NGK, jak masz po remapie to dodatkowo przerwa 0,60-0,65 max uzywam tych swiec juz od 4 lat w roznych subaru i uwazam ze sa lepsze od platynowych (nie wystepuje problem wypadania zaplonu na zimnym silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 W moim GT STI zbliża się czas wymiany świec , jakie świece polecalibyście silnik rok 2002 sti . a ja polecam BKR-7EIX irydowe NGK, jak masz po remapie to dodatkowo przerwa 0,60-0,65 max uzywam tych swiec juz od 4 lat w roznych subaru i uwazam ze sa lepsze od platynowych (nie wystepuje problem wypadania zaplonu na zimnym silniku. potwierdzam, mialem w czerwonej NGK platyny 6 i pojawial sie missfire przy 1,1 bara pow 6,5k obr - po zalozeniu irydowych 7 problem zniknal uzywam ich tez teraz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Co 60 tys. Podepnę się pod pytanie: mam 55 tys. przebiegu - wymienić profilaktycznie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 A to nie było tak, że w modelach turbo wymieniać przy 100tys km? Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Przemeq, zostaw te świece w spokoju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Co 60 tys. Podepnę się pod pytanie: mam 55 tys. przebiegu - wymienić profilaktycznie? ja bym wymienil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godlik Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Co 60 tys. Podepnę się pod pytanie: mam 55 tys. przebiegu - wymienić profilaktycznie? Przemeq, zajrzyj do instrukcji do tabelki z czynnościami serwisowymi. Mi też się wydaje, że świece w turbo wymienia się co 100 tys.km Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 Co 60 tys. Podepnę się pod pytanie: mam 55 tys. przebiegu - wymienić profilaktycznie? Przemeq, zajrzyj do instrukcji do tabelki z czynnościami serwisowymi. Mi też się wydaje, że świece w turbo wymienia się co 100 tys.km teoretycznie tak, w seryjnym samochodzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godlik Posted June 22, 2009 Share Posted June 22, 2009 teoretycznie tak, w seryjnym samochodzie... Fakt, nie pomyślałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Czy to jest jakaś poważna robota, biorąc pod uwagę układ silnika (chodzi mi o dostęp do świec)? Jakie świecie polecilibyście (dokładnie - marka/model) do STI 2.5L 340 KM / 480 Nm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Czy to jest jakaś poważna robota, biorąc pod uwagę układ silnika (chodzi mi o dostęp do świec)? Jakie świecie polecilibyście (dokładnie - marka/model) do STI 2.5L 340 KM / 480 Nm? do takich potworów nie produkują Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Słyszałem natomiast, że mody produkują w dziale technicznym paski za off-top . Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 Słyszałem natomiast, że mody produkują w dziale technicznym paski za off-top . A z czego oni, znaczy te paski, są wyprodukowane? I jeszcze jedno pytanie - jakie maja klamerki, te paski? tak pozatem to irydowe BKR 7, co je kocha Adamus to chyba gicio rozwiązanie. i trzeba je wymieniać co kilka - ....naście upalań, a nie co 100tys. km lub 5 lat.....tak samo jak olej. jaki by nie był, przy upalaniu szybciej (dużo szybciej się starzeje i traci swoje cudowne własności) jak wszystki intensywnie używane wymiana świec w Subaru nie należy może do przyjemności, ale jest wykonalna jak posiada się odpowiednie narzędzia.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 23, 2009 Share Posted June 23, 2009 wymiana świec w Subaru nie należy może do przyjemności, jak masz małe rączki to nie ma dramatu Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzibi Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 jak masz małe rączki to nie ma dramatu Żono... hmmm... Czy możesz mi pomóc przez chwilkę przy jednej drobnej rzeczy przy samochodzie??? A żeby nie było off-top - czy jest sens montować to, co polecałeś komancz, czyli BKR-7EIX w seryjnym aucie? Jakieś minusy? Czy to jest wiele droższe (procentowo) niż np. NGK PFR6G które poleca carfit? Z tego co wyczytałem w katalogu NGK to PFR6G zalecają do STi, i one mają odstęp elektrod 0,8mm. Do WRXa niby mają być PFR6B, które też mają odstęp elektrod 0,8mm. Mowa o silnikach 2.0l. Ktoś we, czym się różnią te seryjne świece? To znaczy jaka jest różnica pomiędzy "G" a "B". Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 To znaczy jaka jest różnica pomiędzy "G" a "B". inny typ rezystora. PFR sa platynowe a BKR sa irydowe. Te irydy sa troche "zimniejsze" od seryjnych, do samochodow po remapie jak znalazl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzibi Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 dzięki komancz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek79 Posted November 22, 2011 Share Posted November 22, 2011 Tak dla pewności zapytam , czyli śmiało mogę zakładać NGK BKR-7EIX irydowe do STI 2.0T 05r 305KM, Proszę o doradę :)w tej sprawie i z góry dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 ale odkopales watek. a juz czas na wymiane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now