Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 24.11.2021 o 15:11, skorek napisał:

Trzecie pytanie: czy istnieje jakieś źródło, z którego można by pozyskać laminatową maskę do polifta?

 

 

Tak, mam takie z miejscem na wlot i spliterem.

Zdjęcia moich produktów:
https://drive.google.com/drive/folders/1h_uq639PGtbGH3DyRWnokO4GwtahI0ES?usp=sharing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 28.11.2021 o 22:22, qbutek napisał:

 

Tak, mam takie z miejscem na wlot i spliterem.

Zdjęcia moich produktów:
https://drive.google.com/drive/folders/1h_uq639PGtbGH3DyRWnokO4GwtahI0ES?usp=sharing

Pisałem na facebooku do Laminate Center, jestem zainteresowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...

Halooo dziadki i turbodziadki! 

Żyje tu ktoś?

 

To może na rozruch kilka sensacyjno-szpiegowskich zdjęć:ph34r:

 

Na szczęście nie zza wschodniej granicy, a z RFN, z roku 1987.

 

Wówczas mianowicie Subaru testowało tam nowy projekt samochodu klasy średniej, pod kryptonimem "model B". Enjoy!:coffee:

 

IMG_20220306_131245.jpg

IMG_20220306_130634.jpg

IMG_20220306_131253.jpg

IMG_20220306_130833.jpg

IMG_20220306_131006.jpg

IMG_20220306_130449.jpg

IMG_20220306_131025.jpg

  • Super! 6
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, chojny napisał:

Konewką podlewa żeby urósł? :mrgreen:

One miały do 88r dotrysk wódy :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio pracowałem nad aerodynamiką street dziada i wyszło jak poniżej :facepalm: udało się zmienić opływowość :biglol:

IMG_20220115_114910.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, hugo napisał:

Masz drugie czy szukać u siebie?

Mam dziękuję :)

6 godzin temu, chojny napisał:


 

Do cylindra? 

Do kierowcy :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie, wymiana oleju w skrzyni i w dyfrze. Znajomy pyta. 

 

Chciałem wymienić olej przekładniowy i olej w tylnym dyferencjale w legacy... czy użyć oleju gl4 czy gl5?

 

75w90?

 

Samochód Legacy RS, przedlift, cywil. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, chojny napisał:

Panowie, wymiana oleju w skrzyni i w dyfrze. Znajomy pyta. 

 

Chciałem wymienić olej przekładniowy i olej w tylnym dyferencjale w legacy... czy użyć oleju gl4 czy gl5?

 

75w90?

 

Samochód Legacy RS, przedlift, cywil. 

75W90 - TAK

GL5 jest wyższą specyfikacją i powinien być lepszy, a chyba nie ma tam jakichś dziwnych uszczelnień, które "nie współpracowałyby" ze specyfikacją GL5.

Jako były pracownik firmy olejowej tak właśnie bym zalecał.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Neutrino33 napisał:

75W90 - TAK

GL5 jest wyższą specyfikacją i powinien być lepszy, a chyba nie ma tam jakichś dziwnych uszczelnień, które "nie współpracowałyby" ze specyfikacją GL5.

Jako były pracownik firmy olejowej tak właśnie bym zalecał.

 

Ok. dzięki. :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, chojny napisał:

 

Ok. dzięki. :thumbup:

Jeszcze jedna kwestia. Rozumiem, że nie ma szpery, bo jak jest to trzeba taki dobrać coby ze szperą współpracował.

Jeszcze się wahałem nad 80W90 z dodatkiem MoS2...ale zakładam, że to mechanizm nieco bardziej precyzyjny i wysublimowany technologicznie niż tylny most w Polonezie, więc 75W90 powinno być git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...