Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1440415434.623076.jpg

 

Odkopuję wątek, bo się nic nie dzieje :)

Spotkany w drodze do domu. Stał 3 dni i codziennie go mijałem, więc w końcu podjechałem obejrzeć. Zdrowiuteńki.

A dzisiaj już go nie było...

 

 

Sent with Tapatalk

Piękny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ładniutki, chociaż kolor jakoś mnie nie przekonuje

Faktycznie kolor słaby ale za to jakim stanie jest to auto. Cena tez nie jest zaporowa, zwlaszcza ze do negocjacji. 

 

Tak na marginesie to francuzi na prawde dobrze ogarniaja blacharke. Nie widzialem tutaj duzo zardzewialych samochodow. Moze nie sola tak jak u nas. 

Edytowane przez Kapic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniał ktoś w swoim dziadku węże na silikonowe? Da się z czegoś dobrać? Bo dedykowanych zestawów nie ma ani Samco, ani Mishimoto ani nikt inny. Odświeżył bym trochę komorę silnika, a węże tez mają swoje lata i nie wiadomo w jakim są stanie.

 

 

Sent with Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś wiarygodne źródło które to potwierdzi?

Z mojej wiedzy wynika, że:

-Impreza nigdy nie miała zamkniętego bloku. Fakt, pierwsze Imprezy miały wytrzymalsze silniki.

-Impreza nigdy nie miała wodnego intercoolera.

-Impreza nigdy nie miała turbosprężarki IHI VF12 tylko TD05H

-Impreza miała inne głowice, pokrywy zaworów, uszczelki

-Impreza posiadała moc 211 koni a Legacy 200 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakieś wiarygodne źródło które to potwierdzi?

Z mojej wiedzy wynika, że:

-Impreza nigdy nie miała zamkniętego bloku. Fakt, pierwsze Imprezy miały wytrzymalsze silniki.

-Impreza nigdy nie miała wodnego intercoolera.

-Impreza nigdy nie miała turbosprężarki IHI VF12 tylko TD05H

-Impreza miała inne głowice, pokrywy zaworów, uszczelki

-Impreza posiadała moc 211 koni a Legacy 200 KM.

 

-Silniki na zamkniętym bloku:

EJ20GDW1HD 1992-05-01 to 1993-08-31 WRX.EJ20G

EJ20GDW1HE 1992-05-01 to 1993-08-31 WRX.EJ20G

EJ20GDW1HJ 1992-05-01 to 1993-08-31 WRXRA.EJ20G

EJ20GDW1HR 1992-05-01 to 1993-08-31 WRXRA.EJ20G

EJ20GDW2HD 1993-05-01 to 1994-09-30 S.WRX.MT.EJ20G

EJ20GDW2HE 1993-05-01 to 1994-09-30 S.WRX.MT.EJ20G

EJ20GDW2HJ 1993-05-01 to 1994-09-30 WRXRA.EJ20G

EJ20GDW2HR 1993-05-01 to 1994-09-30 WRXRA.EJ20G

EJ20GDW4HJ 1993-06-01 to 1995-08-31 WRXRA.EJ20G

EJ20GDW5HJ 1995-09-01 to 1996-08-31 WRXRA.EJ20G (STI VERSION)

Dlaczego wytrzymalsze? W jaki sposób?

 

-Nie miała wodnego intercoolera. Pisałem o silniku, nie osprzęcie.

-Z mojej wiedzy wynika, że w pierwszych imprezach występowały VF12

-Jak w punkcie 1.

-Imprezy i legacy zresztą też miały różne moce na różnych rynkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeżeli mówisz o JDM'owych wersjach WRX to zgadza się niektóre miały zamknięty blok. Ale chyba tylko to je łączyło w Legacy Turbo.

Nie tylko blok - silnik. A z innych "połączeń" - elementy zawieszenia? Hamulce? Osprzęt silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrócił ten nieczysty, którego chciałem kupić - i skończyło sie GTkiem

http://www.tutti.ch/tessin-fr/vehicules/voitures/offres/subaru-legacy-2.0-turbo-4x4-collaudato_7687546.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

To się przywitam bo mam turo dziada z zamkniętym blokiem od 2 tyg :) wcześniej był N/A 

Wymieniam mu aktualnie wszystkie filtry płyny itp. polećcie proszę, jakie świece mu zamontować bo też będę wymieniał na dniach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...