luki Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 ma ktoś pojecie albo spotkał się z czymś podobnym - auto nie chce przekroczyć 295KM, żadnych czeków nie wywala, pomiar na seryjnych gratach wykazał parametry nieznacznie różne od fabrycznych, teraz jest walbro i wydech Prodrive z katem. Powyżej 5000 cofa zapłon. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wtryski ok? Paliwo odpowiednie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wtryski ok? Paliwo odpowiednie? paliwo testowane rozmaite, statoil, vpower, ultimate, zawsze to samo... a da się jakoś wtryski sprawdzić nie wyjmując ich z głowic? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 a da się jakoś wtryski sprawdzić nie wyjmując ich z głowic? pozdr Raczej nie...Komputer nie wywala żadnych błędów? Nie wiem też czywystępują w Subaru, ale w Audi takie objawy miałem przy padniętym czujniku spalania stukowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wtryski ok? Paliwo odpowiednie? paliwo testowane rozmaite, statoil, vpower, ultimate, zawsze to samo... a da się jakoś wtryski sprawdzić nie wyjmując ich z głowic? pozdr Wspominałeś ,że testowałeś różne rodzaje paliw a pisze,że lałeś to samo. przecież to wszystko lane jest z jednego magazynu aczkolwiek do róznie malowanych stacji paliw ale nie ma to wpływu na pracę silnika Spróbuj na V-power 100 oktan. To jest ori produkt z Niemiec. I tylko to. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wspominałeś ,że testowałeś różne rodzaje paliw a pisze,że lałeś to samo. przecież to wszystko lane jest z jednego magazynu aczkolwiek do róznie malowanych stacji paliw ale nie ma to wpływu na pracę silnika Spróbuj na V-power 100 oktan. To jest ori produkt z Niemiec. I tylko to. :wink: W sensie, że BP 98 Ultimate to to samo co Orlen 98 Verva itd..... ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 jaki jest knock sum jak cofa zaplon ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 jaki jest knock sum jak cofa zaplon ? to raz, a dwa: kto robi ten remap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Wspominałeś ,że testowałeś różne rodzaje paliw a pisze,że lałeś to samo. Jest napisane. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 W sensie, że BP 98 Ultimate to to samo co Orlen 98 Verva itd..... ??? W Polsce jest tylko dwoch hurtownikow paliwowych Plock (Orlen) i Gdansk (Lotos), jedynie chyba wlasnie V-power jest importowany a inne super-benzyny sa na miejscu wzbogacane w dodatkowe oktany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 czujnik stuku wczesniej juz by cofał zalon, jesli byłby uszkodzony itd. bardziej to mi sie chyba wygląda na wtryski lub pompę paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 W sensie, że BP 98 Ultimate to to samo co Orlen 98 Verva itd..... ??? Jak nie jak TAK :wink: Wszystko leci z jednej rury. Dopiero potem paliwa te są wzbogacane, przede wszystkim w składniki ..... marketingowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 a dwa: kto robi ten remap? Pewnie jakiś mapper . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 czujnik stuku wczesniej juz by cofał zalon, jesli byłby uszkodzony itd. po czym wnosisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Miałem problemy z nim i odcinał juz przy 2500 jakby 50KM mniej było, a stukowe juz wczesniej sie powinno zaczynac żeby odcinał. Jak pompa nam siadała to góra słabła, cisnienie w układzie spadało na wyzszych, mimo ze wtryski miały dawac zapisaną wartosc to jej nie dawały tak do konca. [ Dodano: Wto Maj 12, 2009 11:53 pm ] To tylko przypuszczenia, przez net nie mozna zdiagnozowac do konca. Ile aut tyle różnych przypadków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Sprawdzałeś czy rozrząd jest ok? Może jest przestawiony na którymś wałku o ząbek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Samodzielne strojenie ... szukanie pomocy na forum .... prammapapppammmm nie nie napisze .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Samodzielne strojenie ... szukanie pomocy na forum .... prammapapppammmm nie nie napisze .... a po czym wnosisz ze samodzielne strojenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 rozrząd ok, w tym silniku jest blok i dół ze spec-c a głowice z stokowego 2.0 nie robie takich rzeczy samodzielnie bo nie umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 rozrząd ok, w tym silniku jest blok i dół ze spec-c a głowice z stokowego 2.0nie robie takich rzeczy samodzielnie bo nie umiem dolot, wtryski, wydech z katem - wstaw na probe dp bez kata i pytanie kto to stroi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 i pytanie kto to stroi :?: W tym dziale, to tylko ASO A tak z glupich kwestii - przewody zaplonowe stare nie moga byc przyczyna takich problemow tez albo swiece? Chociaz tutaj raczej pewnie bym sie spodziewal problemow typu strzaly i niedopalone paliwo w sumie...? EDIT: ee - chyba raczej jednak nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 oczywiście że auto teraz stoi w ASO - sprawdzanych jest jeszcze kilka kwestii dobrego włożenia bloku przez poprzedniego właściciela. świece, kable, cewki ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się