Skocz do zawartości

remap sti 2.0 problemy


luki

Rekomendowane odpowiedzi

ma ktoś pojecie albo spotkał się z czymś podobnym - auto nie chce przekroczyć 295KM, żadnych czeków nie wywala, pomiar na seryjnych gratach wykazał parametry nieznacznie różne od fabrycznych, teraz jest walbro i wydech Prodrive z katem. Powyżej 5000 cofa zapłon.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a da się jakoś wtryski sprawdzić nie wyjmując ich z głowic?

pozdr

Raczej nie...

Komputer nie wywala żadnych błędów?

Nie wiem też czywystępują w Subaru, ale w Audi takie objawy miałem przy padniętym czujniku spalania stukowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski ok? Paliwo odpowiednie?

paliwo testowane rozmaite, statoil, vpower, ultimate, zawsze to samo...

a da się jakoś wtryski sprawdzić nie wyjmując ich z głowic?

pozdr

 

Wspominałeś ,że testowałeś różne rodzaje paliw a pisze,że lałeś to samo. przecież to wszystko lane jest z jednego magazynu aczkolwiek do róznie malowanych stacji paliw ale nie ma to wpływu na pracę silnika :mrgreen:

 

Spróbuj na V-power 100 oktan. To jest ori produkt z Niemiec. I tylko to. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspominałeś ,że testowałeś różne rodzaje paliw a pisze,że lałeś to samo. przecież to wszystko lane jest z jednego magazynu aczkolwiek do róznie malowanych stacji paliw ale nie ma to wpływu na pracę silnika :mrgreen:

 

Spróbuj na V-power 100 oktan. To jest ori produkt z Niemiec. I tylko to. :wink:

W sensie, że BP 98 Ultimate to to samo co Orlen 98 Verva itd..... ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sensie, że BP 98 Ultimate to to samo co Orlen 98 Verva itd..... ???

W Polsce jest tylko dwoch hurtownikow paliwowych Plock (Orlen) i Gdansk (Lotos), jedynie chyba wlasnie V-power jest importowany a inne super-benzyny sa na miejscu wzbogacane w dodatkowe oktany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem problemy z nim i odcinał juz przy 2500 jakby 50KM mniej było, a stukowe juz wczesniej sie powinno zaczynac żeby odcinał. Jak pompa nam siadała to góra słabła, cisnienie w układzie spadało na wyzszych, mimo ze wtryski miały dawac zapisaną wartosc to jej nie dawały tak do konca.

 

[ Dodano: Wto Maj 12, 2009 11:53 pm ]

To tylko przypuszczenia, przez net nie mozna zdiagnozowac do konca. Ile aut tyle różnych przypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i pytanie kto to stroi :?:

 

W tym dziale, to tylko ASO ;)

 

 

A tak z glupich kwestii - przewody zaplonowe stare nie moga byc przyczyna takich problemow tez albo swiece? Chociaz tutaj raczej pewnie bym sie spodziewal problemow typu strzaly i niedopalone paliwo w sumie...?

 

EDIT: ee - chyba raczej jednak nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...