Skocz do zawartości

Jak dłubnąć ciężarówkę czyli "misja szybka paczka"


Loucyphre

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Koledzy.

 

Może powinienem ten post umieścić na forum streetracing, ale, że nie mam w zanadrzu stickerów i neonów, a także dlatego, że nie mam pojęcia o zasadach działania hamowni inercyjnej i z tego powodu, że nie chcę być odsądzany od czci i wiary, zadaje je na moim ukochanym forum.

Dysponuję samochodem Iveco daily 35C13 o mocy 125 KM. Autko odebrałem jesienią i po kilku miesiącach docierania i wizyt w ASo okazało się, ze przyczyną małej mocy na kołach jest zbyt duże przełożenie w tylnym moście. Wszyscy znacie ASo i wiecie, że odkręcenie tego jest niemożliwe w praktyce. Autko jest przeważnie przeładowywane dlatego mała moc jego dokuczliwa jest tym bardziej.

Pytanie brzmi: czy ktoś wie jak i gdzie (najlepiej na dolnym śląsku) można dłubnąć silnik CDI, w miare nowoczesny na jakieś 165 KM i najwięcej momentu ile bezpiecznie może znieść przeniesienie napędu. MOże ktoś z WAs słyszał o podobnych experymentach w naszym kraju?

Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Żadnych OT proszę :twisted:

 

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo, prosisz i masz :)

http://www.tdi-tuning.pl/katowice.htm

Znajomy dłubał AMG C30CDI i z rzekomych 240KM wyszło mu prawie 290KM i ponad 600Nm, niestety musiał obniżyć ilość Nm bo automatyczna skrzynia AMG głupiała. Skoro poradził sobie z AMG to z tym Iveco też sobie poradzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedziesz pierwszym, ktory dlubnal ciezarowke w tym kraju, gratuluje :)

 

To jest silnik Mercedesa, tak?

 

Hehe to miło usłyszeć, że to ja 1 się biore za ten temat : ). To nie jest silnik mercedesa, napisałem CDI, żeby było wiadomo, że chodzi o Common Rail. Nawiasem mówiąć to ten silnik w Iveco jest stosowany w większości niedużych ciężarówek w europie, za wyjątkiem mercedesa, który sam tworzy jednostki napędowe. Normalnie pomóżnie, bo mnie sprintery objeżdzają na prostych...:lol:

 

ALE TY JESTES....NORMALNIE POCZUALAM SIE DOTKNIETA icon_cool.gif

 

Moniczko to tak na wszelki wypadek, żeby wątek nie zamienił się w coś w rodzaju "Temat juz nie aktualny" :wink:

 

A najważniejsze w tym projekcie jest bezpieczeństwo silnika. Autko mimo teoretycznej ładowności 1100 kg "nosi " na sobie często i 4000kg. Skrzynia i napęd w tych autkach są naprawdę mocne(czego nie można powiedzieć o zawieszeniu i motorze). Dlatego bezpieczeństwo silnika jest priorytetem.

Poza tym rozwiązanie musi byc typu "świnka" ze względu na gwarancyjne przeglądy co czas jakiś (coby odpiąć na czas przeglądu). Za wszystkie konstruktywne podpowiedzi z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam

 

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym do tego Iveco proponował od razu jakieś fajne fele...minimum 20 cali :twisted:

 

pzdr

 

Pocałuj się w nos Kolego. Ten projekt nie jest podyktowany snobizmem jak większość tego typu patentów w osobówkach. Trza "szybciutko" na chlebek zarabiać :twisted:

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym do tego Iveco proponował od razu jakieś fajne fele...minimum 20 cali :twisted:

 

pzdr

 

Pocałuj się w nos Kolego. Ten projekt nie jest podyktowany snobizmem jak większość tego typu patentów w osobówkach. Trza "szybciutko" na chlebek zarabiać :twisted:

 

wiem wiem,żartowałem :wink: osobiście nie przepadam za takim tuningiem a'la "Pimp My Ride"

powodzenia życze :wink:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym rozwiązanie musi byc typu "świnka" ze względu na gwarancyjne przeglądy co czas jakiś (coby odpiąć na czas przeglądu). Za wszystkie konstruktywne podpowiedzi z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam

 

:lol:

Firmy takie jak Diagtronik, Masters Tuning coraz żadziej stosują boxy, wszystko programują albo przez złącze diagnistyczne, albo bezpośrednio robiąc remapping kompa. Normalny serwis nie jest w stanie wykryć czegoś takiego. Dla przykładu masz tutaj auto testowe fiata, wzięte na tydzień do testów przez kolegę. ducato_2.8_jtd.jpg, samochód został oddany do fiata z programem, jest to program delikatny, bo jak był zrobiny hardcorowy program to było około 150KM, i około 380Nm, sprzęgło zaczeło się ślizgać i walił z tyłu auta czarny dym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALE TY JESTES....NORMALNIE POCZULAM SIE DOTKNIETA icon_cool.gif

 

Moniczko to tak na wszelki wypadek, żeby wątek nie zamienił się w coś w rodzaju "Temat juz nie aktualny" :wink:

Hmmm....

Czyżby kolega miał jakieś obiekcje do tematu "zawsze aktualnego"...??

:)))

 

Pozdrawiam,

Maruda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trza "szybciutko" na chlebek zarabiać :twisted:

 

Dam se leba uciac, ze chodzi o napad na bank.

Zazdroszcze ci ty roboty, to jes najbardzi poplatne zajcie w tem kraju i jeszcze mamy wyrozumiale sady co po ludzku do kazdy formy przestempczosci podchodzo.

Biedne ludzie napadajo na banki w......... afekcie.

 

Mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...