eddie_gt4 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 jako Plejadowy first timer mam kilka pytan, mam nadzieje, ze bardziej doswiadczeni plejadowicze mnie oswieca (chcialem zalozyc watek w pytaniach do Dyrekcji, ale pomyslalem, ze warto to dac na Ogolnym - co by to dyskusja nie byla zagrozona pasiakami za OT :razz: ) - opony jakie zakladac: letnie, zimowe, A/T, a moze M/T? :shock: :grin: - kaski sa potrzebne? (widzialem foty z Plejad i ludziska na terenowej mieli zalozone kaski, stad pytanie :smile: ) - wspolzamiennosc kierowcy i pilota opisy trasy (przeciez beda takowe?) beda w jez. polskim, a moja pilotka niestety nie czyta biegle po polsku, wiec czy w razie czego (np. jezeli sie okaze, ze ona ma trudnosci z przekazywaniem mi opisow trasy albo ja mam tzw. "problemy zdrowotne", np. drugiego dnia ) bede mogl posadzic ja przy kierownicy a sam zajac sie pilotowaniem/tlumaczeniem opisu trasy? na razie tyle pytan, mam nadzieje, ze odpowiedzi przydadza sie nie tylko mnie (przy okazji pozdrawiam serdecznie wszystkich "terenowiczow" :smile: ) Eddie p.s. (...) Ja bym się zapisał na terenową - najwięcej emocji (znaczy się według mnie ) (...) BARDZO licze na "najwiecej emocji" - tzn. licze na te pozytywne emocje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Myślę że nawet jak woja partnerka umiałaby po polsku, to też może mieć trudności z przekazaniem opisu trasy - będzie większa zabawa :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 - oponyjakie zakladac: letnie, zimowe, A/T, a moze M/T? :shock: :grin: A/T i M/T pomoze jakby co w blocie i piasku, gorzej moze byc chyba tylko na mokrej trawie, ale jesli masz takie opony, to IMHO warto. - kaskisa potrzebne? (widzialem foty z Plejad i ludziska na terenowej mieli zalozone kaski, stad pytanie :smile: ) Sa zapewnione przez organizatorow. - wspolzamiennosc kierowcy i pilotaopisy trasy (przeciez beda takowe?) beda w jez. polskim, a moja pilotka niestety nie czyta biegle po polsku, wiec czy w razie czego (np. jezeli sie okaze, ze ona ma trudnosci z przekazywaniem mi opisow trasy albo ja mam tzw. "problemy zdrowotne", np. drugiego dnia ) bede mogl posadzic ja przy kierownicy a sam zajac sie pilotowaniem/tlumaczeniem opisu trasy? Szczerze nie pamietam, czy mozna bylo zamieniac, ale opisy sa raczej obrazkowe (tutaj masz przyklad). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 eddie_gt4, Czuję, że wygrasz trasę terenową opony jak masz możliwość to najlepiej MT później AT a następnie zimówki a na końcu letnie szosowe. Większość uczestników tej trasy dotychczas jechało najczęściej na letnich trochę na zimowych a jak ktoś miał AT to był wyjątek. kaski jak masz swoje to bierz a jak niemasz to organizatorzy dawali kierowcy i pilotowi na czas każdej próby terenowej wspólzamienność kierowcy i pilota dotychczas była możliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 dzieki za odpowiedzi! :smile: eddie_gt4, Czuję, że wygrasz trasę terenową (...) nie ma takiej opcji... jak ktos mial w podpisie (FITNES? ) - "jezdzic nie umiem, ale bardzo lubie" - to idealnie pasuje do mnie co do opon, to prawdopodobnie przyjade albo na kawiorowych OEM'owych Geolandarach ( ), albo na czyms takim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Opony też mają znaczenie ale oprócz konkurencji "samochodowych" są też konkurencje sprawnościowe, w których można więcej zyskać-stracić np strzelanie z łuku, z paintball'a czy w golfie (trafienie piłką do "dołka" z dość dużej odległości) ale jakie będą konkurencje w tym roku zobaczymy :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Opony też mają znaczenie ale oprócz konkurencji "samochodowych" są też konkurencje sprawnościowe, w których można więcej zyskać-stracić np strzelanie z łuku, z paintball'a czy w golfie (trafienie piłką do "dołka" z dość dużej odległości) ale jakie będą konkurencje w tym roku zobaczymy :shock: hm, myslalem, ze te "konkurencje sprawnosciowe" to domena trasy turystycznej, a w szosowej i terenowej tego czegos nie ma... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 hm, myslalem, ze te "konkurencje sprawnosciowe" to domena trasy turystycznej, a w szosowej i terenowej tego czegos nie ma... :roll: Na terenowej są. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Na szosowej niestety (dla wyników punktacji)/stety (dla większej zabawy) też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 a propos szosowej - czy trzeba się nastawić na szuter do oporu? czy raczej jako gratka/bonus? poważnie pytam - jeśli tak to warto troszkę obkleić lakier na niskich poziomach, żeby uniknąć piaskowania karoserii :razz: i w sumie też rozważyć zimówki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 jeśli tak to warto troszkę obkleić lakier na niskich poziomach, żeby uniknąć piaskowania karoserii też się nad tym zastanawiam :roll: i w sumie też rozważyć zimówki no no klasa turbo się zbroi :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 się zbroi :razz: raczej boi :razz: trochę szkoda alu z potenzą na żwiry jakieś :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 czy trzeba się nastawić na szuter do oporu? czy raczej jako gratka/bonus? Jakbyśmy wszystko wiedzieli o poszczególnych trasach i konkurencjach myślę, że Plejady byłyby mało ciekawe. Każdy Zlot odbywa się w innym miejscu i dlatego każdy jest inny. Jako, że teraz będzie na Mazurach można jedynie snuć przypuszczenia jakie będą trasy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 To, co wiemy o trasach terenowych, na pewno wystarczy, zeby stwierdzic, ze cos takiego sie przyda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Olleo, nie strasz tych co jadą pierwszy raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Olleo, nie strasz tych co jadą pierwszy raz Ja już i tak jestem trochę zestrachany :wink: Co do opon to już postanowiłem, że biorę stare zimówki na dobicie, a co jeszcze może się przydać na trasie terenowej :?: jakieś saperki, linki :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Linki jak najbardziej. No i nie zapomnij o porzadnej plycie alu pod silnik - bez tego ani rusz. Zacznij tez odkladac na nowa wiskoze, jesli jeszcze nie zmieniales ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 trochę szkoda alu z potenzą na żwiry jakieś będzie okazja do wymiany, ja mam stare nokiany czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 będzie okazja do wymiany, ja mam stare nokiany nowe opony :shock: mam wymieniać :shock: :wink: czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie :roll: nie no chyba bez brawury :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie :roll: Na Plejadach nie miałem okazji być ale z tego co nie raz słyszałem płyta alu to wręcz zalecane wyposażenie. Dupnąć w podłożę miską bardzo łatwo nawet w codziennej jeździe więc to inwestycja w spokój ducha, a także dobrą (bezpieczniejszą) zabawę. Nic tak nie smuci jak uszkodzenia po upalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 czy płyta pod silnik na taką trasę to dobry pomysł czy niekoniecznie Kurcze, co jak co, ale chyba większego wyrypu na szosowej nie będzie jak w Kopaniewie Ale co ja się martwie, będę w moim debiucie trzeźwiał na prawym w Forku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Tomasz_555, na terenowej na pewno, ale my jedziemy szosową i nie wiem czy jest potrzebna :roll: . Chodzi mi o kamienie na szuterku :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Ja już swoją płytę prawie zakupiłem. Dzisiaj była pierwsza przymiarka. Za dwa tygodnie zakładam ją na pierwsze testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 będę w moim debiucie trzeźwiał na prawym w Forku wiesz Tomir, piloci się muszą trzymać razem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 Tomasz_555, na terenowej na pewno, ale my jedziemy szosową i nie wiem czy jest potrzebna :roll: . Chodzi mi o kamienie na szuterku :wink: . A to troszkę zmienia postać rzeczy :wink: Myślę, że tak czy siak płytę warto założyć. Ja w Forku jeżdżę praktycznie tylko po asfalcie, a mimo to często słyszę jak kamienie odbijają się od płyty. Kiedyś na filmie był pokazany fragment trasy szosowej bo takim szutrze, że aż mi gały wylazły :shock: Niby płaski i równo ale słychać było jak subaraki szurały podwoziami. Wszystko zależy co organizator przygotował :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się