WRC fan Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 fotki nowego miejsca pracy Pettera i spółki :wink: te felgi jakieś nie teges...poprzednie były ładniejsze :roll: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Heh...kokpit to chyba wzieli z wahadlowca kosmicznego Discovery... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Felgi bylo kiedys OZ teraz Subaru podpisalo kontrakt z BBS. Na zdjeciu sa szutrowe opony wiec felgi inne mam nadzieje ze na asfalt beda ladniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 O kutfa. 8) Fajny silniczek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555 Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 O kutfa. 8) Fajny silniczek. Nie martw sie, tez go wzieli z tego wahadlowca...tylko predkosc max. bedzie "troszku" mniejsza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 No nie powiem postawił bym sobie takie cos przed blokiem auto na pełnym wypasie co prawda bez skórzanej tapicerki radia klimatyzacji automatycznej popielniczki uchwytów na napoje i paru innych bajerów ale przeceiz nie o to tutaj chodzi. Naprawde robi wrazenie szczególnie wczesniej wpomniany kokpit i silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 O kutfa. 8) Fajny silniczek. to ujęcie z góry przypomina jakieś gniazdo obcego 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 O kutfa. 8) Fajny silniczek. Nie martw sie, tez go wzieli z tego wahadlowca...tylko predkosc max. bedzie "troszku" mniejsza... No, no... Ae imponuje. Nawet samyjm wygladem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 SUBARU IMPREZA WRC2005 Technical Specifications Engine Flat four-cylinder, 16 valve, turbocharged Cubic Capacity 1994cc Bore 92.0mm Stroke 75.0mm Engine Management SUBARU Programmable Electronic Engine Management System Max.output 300bhp @ 5500rpm Max.torque 60kg-m @ 4000rpm Exhaust system Ceramic coated, lagged with fire-proof material and aluminium covered.Fitted with two, three-way catalytic converters Turbocharger IHI - with WRC regulation dia.34mm restrictor(air intake limitation device) Spark plug DENSO Fuel tank capacity 80 liters Transmission Six-speed electro-hydraulicElectro-hydraulically controlled differentials Driving system All Wheel Drive Front suspension MacPherson strut Rear suspension MacPherson strut with longitudinal and transverse link Brake AP Racing 305mm ventilated discs and four-pot calipers front and Rear.For asphalt use, front brakes are 366mm ventilated discs with 6-pot water-cooled calipers Steering Power assisted rack and pinion Tyres Pirelli Shock absorber Fully adjustable with remote reservoirs Wheel BBS : Forged aluminum Data systems One electronic system controlling engine, transmission and data-logging Driver display LCD colour monitor with eight selectable data screens Radio equipment Kenwood Overall length 4415mm Overall width 1800mm Overall height 1390mm Wheelbase 2535mm Weight 1230kgs ( WRC regulation min. ) Chciałbym zwrócić uwage na RADIO EQUIPMENT firmy KENWOOD czyżby chodziło o intercom bo chyba nie wsadzili systemu audio do WRC :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boryz Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 A są jakieś dane odnośnie spalania. Trasa/Średio/Miasto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Bez sensu, tylko jedna laske mozna wziac, wole mojego Navigatora :? O kutfa. Fajny silniczek. Gdzie neony i hydrauliczne podnosniki maski?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wesoly Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 A są jakieś dane odnośnie spalania. Trasa/Średio/Miasto ? 100/100/100??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 tak sobie mysle i wymysliłem ze w sumie to ostatnia tak zaawnsowana technicznie Impreza WRC skoro od przyszlego roku WRCe mają byc juz uproszczone....szkoda... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 fotki nowego miejsca pracy Pettera i spółki :wink: Powiem szczerze, że w takim miejscu chętnie bym popracował. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Kurde, a ja myslałem, ze będzie naklejka Tjunerów. Czyli demonek z kolektorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colinSTi Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 100/100/100??? Nom, kiedys w TV pokazywali Holowczyca na treningu (206) i powiedzial ze spalanie dochodzi do 100l na 100km wiec smie twierdzic ze to wyzej to prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QK Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Te przednie światła mogliby trochę zbajerować. Napewno wzrósł by popyt u tunerów a tak to siakieś takie zwykłe.... , a tyłek auta jak się nienaturalnie rozrósł....jak u J.Lo. Reszta auta może być. Czy ktoś z was może się orientuje jak to jest z tankowaniem w rajdach? Czy przed każdym odcinkiem bak ma być pełen? To pytanie od dawna mnie nurtuje. (laik pyta fanuff rajduff). pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Czy ktoś z was może się orientuje jak to jest z tankowaniem w rajdach? Czy przed każdym odcinkiem bak ma być pełen? To pytanie od dawna mnie nurtuje. (laik pyta fanuff rajduff). z tego co sie orientuje to tankowanie odbywa sie w strefach tankowania,a to odbywa sie co kilka odcinków(chyba po zakonczeniu pętli czy jakoś tak :roll: )czyli wracając do Twojego pytania-nie,bak nie musi byc pełen przed startem każdego odcinka. Jak cos pomieszałem to prosze o sprostowanie :wink: pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Felgi bylo kiedys OZ teraz Subaru podpisalo kontrakt z BBS. .... a od kiedy dokładnie :?: moim zdaniem źle, że zmienili na bbs-y, oz-y są ładniejsze IMO ale nie wiem jak porównanie od strony technicznej tzn wytrzymałości, trwałości itp. ..... mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Jeśli ktoś jest zainteresowany fotkami w większej rozdzielczości, to znajdują się one tutaj: http://www.swrt.com/74331.html BTW fajnie by było gdyby Subaru wykombinowało kiedyś taką new age Imprezę coupe :roll: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 MegasWRC napisał: Felgi bylo kiedys OZ teraz Subaru podpisalo kontrakt z BBS. .... a od kiedy dokładnie moim zdaniem źle, że zmienili na bbs-y, oz-y są ładniejsze IMO ale nie wiem jak porównanie od strony technicznej tzn wytrzymałości, trwałości itp. ..... Z tego co mi wiadomo BBS stawia na wytrzymałość nie na wygląd widziałem kilka aut które jeżdża na owych felgach moze nie wyglądają szałowo ale nie sa tak podatne na uszkodzenia. Te przednie światła mogliby trochę zbajerować. Napewno wzrósł by popyt u tunerów a tak to siakieś takie zwykłe.... , a tyłek auta jak się nienaturalnie rozrósł....jak u J.Lo. Reszta auta może być. Co do rozrośnietego tyłu to wydaje mi sie ze to za sprawą wiekszego rozstawu tylniej osi jest dłuższa bodajże o 10cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 No nie powiem postawił bym sobie takie cos przed blokiem auto na pełnym wypasie co prawda bez skórzanej tapicerki radia klimatyzacji automatycznej popielniczki uchwytów na napoje i paru innych bajerów ale przeceiz nie o to tutaj chodzi. Naprawde robi wrazenie szczególnie wczesniej wpomniany kokpit i silnik. Za to ma zestaw głośnomówiący (chyba do nokii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Szkoda że już nawet w prezentacjach oficjalnych tylko wersje szutrowe :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Szkoda że już nawet w prezentacjach oficjalnych tylko wersje szutrowe :-( może dlatego że Meksyk za pasem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 Szkoda że już nawet w prezentacjach oficjalnych tylko wersje szutrowe :-( może dlatego że Meksyk za pasem :roll: Myślę że dlatego ze wersje asfaltowe coraz baridzje tracą na znaczeniu :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się