scypio Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Czym różnią się te klasy? Bo jak zobaczyłem te wyniki, to :shock: : ...Subaru startuje w klasie SP3T i wykręciło w niej ósmy czas (na 14 aut) - 9:53.914. ... natomiast najszybszym dieslem jest BMW 320d (9:39.877) ... minimalną masą startową, pojemnością zbiornika paliwa i szerokością opon... D1T to 1000kg, SP3T AWD - 1200kg. Ale jak dużą daje to przewagę w warunkach torowych to nie wiem.... może ktoś zapomniał wyjąć z bagażnika 4 worki cementu przed wjechaniem na tor i mógłby nam podać różnice w czasie okrążenia? Dodatkowo w klasie SP3T wymagane są zwężki i określono maksymalne ciśnienie doładowania, w dieslach nie ma takich ograniczeń: 1 Airrestrictor Durchmesser/diameter [mm] 38,0 2 Airrestrictoren Durchmesser/diameter [mm] 26,9 Ladedruck (maximal)/Boost-pressure (maximum) [mbar] 2400 a tu jest cały regulamin jakby ktoś miał ochotę rozjaśnić temat [ Dodano: Sob Maj 23, 2009 11:00 pm ] Tymczasem na ringu wyścig trwa już niemal 7h. Subaru radzi sobie bardzo elegancko. Takie oto miejsca zajmowało w klasie i kwalifikacji generalnej po kolejnych godzinach: 1h: 7 klasa / gen. 69 2h: 7 klasa / gen. 66 3h: 7 klasa / gen. 63 4h: 5 klasa / gen. 51 5h: 7 klasa / gen. 57 6h: 5 klasa / gen. 47 7h: 5 klasa / gen. 41 W klasie SP3T trzy Scirocco z fabrycznego teamu Volkswagena i Audi Raeder Automotive GmbH wyraźnie odstają, kręcąc kółka poniżej 09:30. Subaru chyba jeszcze nie zeszło poniżej 10:00, więc może jeszcze się rozkręci Na szczycie tabeli poprzeplatane trzy 911 i trzy R8, na siódmym miejscu Ford GT. Ten ostatni mozolnie odrabia straty po kolizji w okolicach 6 kółka, kiedy zahaczył o BMW M3, wyleciał nieco z trasy, stracił prowadzenie i zafundował sobie dodatkową wizytę w pit-stopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 robi się ciekawie, deszcz zaczyna padać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 Po 21 godzinach Subaru nadal jedzie, zajmując 5 miejsce w klasie i 37 w generalce. Na stronie teamu w końcu pojawiają się relacje z wyścigu. Koło północy auto wypadło z trasy i się nieco poobijało, naprawy zajęły 24 minuty. Dzięki zastosowanej taśmie klejącej auto wygląda na weterana Scirocco #117 z fabrycznego teamu VW zdaje się zakończyło wyścig, niestety, na czwarte miejsce wkoczyło Evo X z ok. 7 minutami przewagi nad STI. Ford GT w międzyczasie się zepsuł. W czołówce nuda, same porsche i audi r8 Z ciekawszych aut bmw z4m jedzie 10te, nissan z33 - 12, najszybsze scirocco 16, aston martin V12 na 21 miejscu i najszybsze bmw 320 diesel na 28 [ Dodano: Nie Maj 24, 2009 7:45 pm ] koniec! Team zdążył jeszcze wyjąć 1 minutę kary za zbyt szybki przejazd przez aleję serwisową. Po 24h i 133 kółkach zakończył wyścig na 5 miejscu w klasie SP3T i 33 w klasyfikacji ogólnej. Well done Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 To bardzo dobry wynik. Wystarczy porownac do reszty stawki w grupie lub tez do chociazby wyscigowych Lexusow IS-F i LF-A ktore przekroczyly mete daleko za STI Swietna robota! Teraz tylko poczekac, az wystartuja po to zeby wygrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 chociazby wyscigowych Lexusow IS-F i LF-A ktore przekroczyly mete daleko za ST Biorąc pod uwage fakt że LF-A to prototyp i był to jego chrzest bojowy to nie wiem czy to takie szczególne osiągnięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 prototyp, ale wyscigowy. I ze znacznie wieksza moca. Przygotowany praktycznie przez fabrykę. A szczegolnym osiagnieciem jest juz osiagniece mety, o czym swiadczy fakt, ze ze 170 zalog dojechalo jedynie 118. Oprocz tego, za STI znalazly sie m.in.takie samochody: Aston Martin Vantage 911 GT3 Cup BMW M3 GTR Audi RS4 Alpina B6 Nissan 370Z wszystkie w specyfikacji wyścigowej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 "Jesteśmy tu po to, żeby zweryfikować naszą wiedzę i zdobyć trochę doświadczenia" mówił mi manager PR Subaru Europe, David Dello Stritto. "Tu nie chodzi o walkę o czołową lokatę, z resztą trudno konkurować prawie seryjnym autem z typowo wyścigowymi Scirocco i resztą. Dlatego nie nadajemy temu też zbyt dużego rozgłosu medialnego." Trochę dziwi mnie takie podejście, oczekiwałbym trochę więcej od teamu Subaru. Jeżeli bierze się udział w jakiś zawodach to przede wszystkim po to aby powalczyć o zwycięstwo a nie sobie dupę powozić. Czy dla marki z takimi tradycjami rajdowymi tak trudno jest przygotować auto, które mogłoby nawiązać walkę z najlepszymi. Ulec Evo to nie wstyd ale przegrać z Volkswagenem :shock: Tak, tak zaraz ktoś powtórzy, że Scirocco to typowo wyścigowy wóz, a STI to seria" :mad: A ja zapytam jeszcze raz, a kto bronił Subaru z STI zrobić wyścigówkę. Mimo pewnego rozczarowania i niedosytu gratuluję załodze zajęcia 5 miejsca w swojej grupie. Następnym razem na pewno będzie lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Trochę dziwi mnie takie podejście, oczekiwałbym trochę więcej od teamu Subaru. Jeżeli bierze się udział w jakiś zawodach to przede wszystkim po to aby powalczyć o zwycięstwo a nie sobie dupę powozić. Czy dla marki z takimi tradycjami rajdowymi tak trudno jest przygotować auto, które mogłoby nawiązać walkę z najlepszymi. Ulec Evo to nie wstyd ale przegrać z Volkswagenem :shock: Tak, tak zaraz ktoś powtórzy, że Scirocco to typowo wyścigowy wóz, a STI to seria" :mad: A ja zapytam jeszcze raz, a kto bronił Subaru z STI zrobić wyścigówkę. Mimo pewnego rozczarowania i niedosytu gratuluję załodze zajęcia 5 miejsca w swojej grupie. Następnym razem na pewno będzie lepiej. Czy myślisz ze w swoim drugim starcie w takich zawodach, team Subaru od razu dostał nie limitowany budżet, żeby budować auto, które by mogło startować w najmocniejszej klasie ? Poza tym, co to oznacza przegrać z VW ? Jeśli chodzi o wyścigi to chyba VW ma większe doświadczenie (zwłaszcza biorąc pod uwagę m.in. Seata i Audi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 plejadek, samochod byl wystawiony przez STI, nie przez Subaru, co znaczy ze zasoby finansowe mieli mniejsze. Poza tym niewykluczone, ze "na gorze" ktos stwierdzi ze warto wziac sie za to z wiekszymi ambicjami, bo wyniki juz teraz sa dobre i za sezon lub dwa zobaczymy na Nurburgringu duzy team z dwoma wyscigowymi Subarakami i topowymi kierowcami. Kryzys sie do tego czasu moze skonczy, a miliony juz nie beda plynely do WRC, wiec moze, moze... my mozemy jedynie trzymac kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Poza tym, co to oznacza przegrać z VW ? Jeśli chodzi o wyścigi to chyba VW ma większe doświadczenie (zwłaszcza biorąc pod uwagę m.in. Seata i Audi). Volkswagen rozegrał to lepiej marketingowo, wyścig potraktował poważnie i dobrze przygotował samochody. I co osiągnął? Ze swojej nowości Scirocco, czyli GTI dla panienek, który w Polsce chyba występuje w najmocniejszej wersji 200KM, zrobił zmutowaną superwyścigówkę. Jakie znaczenie wygranie tego wyścigu ma dla imagu i sprzedaży nie muszę mówić. A fakt, że mutant, który wygrał nie ma nic współnego z serią ..... kogo to obchodzi. samochod byl wystawiony przez STI, nie przez Subaru, co znaczy ze zasoby finansowe mieli mniejsze Wydaje mi się, że tego rodzaju prestiżowe zawody wygrywa się w momencie podejmowania decyzji o wysokości "wkładu finansowego", a przynajmniej ta decyzja ma niebagatelny wpływ, nie umniejszając oczywiście roli, umiejętności i doświadczenia kierowców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Jakie znaczenie wygranie tego wyścigu ma dla imagu i sprzedaży nie muszę mówić. Nie musisz, a nawet nie potrafisz. Tego nikt nie potrafi - taki rodzaj dzialalnosci marketingowej niestety ma niewymierne korzysci Wydaje mi się, że tego rodzaju prestiżowe zawody wygrywa się w momencie podejmowania decyzji o wysokości "wkładu finansowego", a przynajmniej ta decyzja ma niebagatelny wpływ, nie umniejszając oczywiście roli, umiejętności i doświadczenia kierowców. Masz poniekąd rację. Nie zapominaj jednak o tym, że nie w celu wygrania STI tam wystartowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 nie w celu wygrania STI tam wystartowało Błagam,nie dorabiajmy teraz takich teorii bo brzmi to komicznie :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Przepraszam, ale mnie uczyli, ze startuje sie zawsze po to, zeby wygrac. Nie zawsze sa na to realne szanse, ale start z zalozeniem, ze "liczy sie udzial" to wyrzucone pieniadze. Fajne, dobre miejsce seryjnego Subaru i tyle. Niestety za rok malo kto bedzie pamietal, ze VW bylo nieseryjne, a STi 'seryjne'. Jak to mowili polscy komentatorzy sportowi: "wynik poszedl w swiat". Zyczac Subaru sukcesow, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 No tak, jakby jeszcze wystartował wypasiony Logan, zdobywający Top 10, to już w ogóle forum trzeba by było zamknąć w obliczu 'KLĘSKI' STI Co do tego wyniku, nie wiem za bardzo jak on poszedł w świat, czy ktokolwiek widział jakikolwiek nagłówek 'STI przegrało z Scirocco' ? Ja mogę dopisać inne Alpina B6 prawie pokonana przez E90 320d, BMW 335d pokonane przez BMW 330d (paradoks )... No ale tak na poważnie, to tego typu wyścig powinniśmy chyba rozpatrywać w innych kategoriach. Przecież o końcowym rezultacie, decyduje nie tylko 'szybkie' auto, ale i niezawodne. Co za tym idzie bardzo dobry team. Nie wiem czy ktokolwiek interesujący się tego typu wyścigami odnotuje zwycięstwo Scirocco nad STI. Może jeszcze zróbmy listę pokonanych przez tego VW czyli masa Porsche 911 GT3 cup, fabryczne Audi R8 LMS, Aston Martin V12 Vantage itd. ps. podejrzewam, że team STI chciał zająć jak najlepsze miejsce, jedyne co może martwić to miejsce za Lancerem ;-) ps2. czekam na reklamy VW dokumentujące ich zwycięstwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 mile, nie dorabiam żadnej teorii, tylko powtarzam to, co mówiły osoby reprezentujące team przed wyścigiem. Ale jak zwykle, TY wiesz lepiej. Zastanów się trochę nad tym, jaki obraz samego siebie kreujesz na forum i jak to inni odbierają, bo wydaje mi się, że nie jestem jedynym, którego to zaczyna razić. edit: literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 A ja myśle że jednak dorabiasz,coby usprawiedliwić taki a nie inny wynik ekipy. I przy okazji,prosiłbym o wypowiedzenie się w wątku "Boxer diesel" w technicznym,zapewne znasz odpowiedź na postawione pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiomalGrunt Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Than_Junior nie turbuj się Waść. Nie ma co ulegac emocjom Fakty mówią same za siebie Przecież i tak pojazdy grupy VW są najlepsze, a przynajmniej niech takie będą się wydawać w pojęciu mas dla których zostały stworzone. Patrz nazwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 ZiomalGrunt, się nie turbuję chciałem tylko zwrócić uwagę na zachowanie, ale już widzę że bez skutku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 wlasnie ;-) subaryn ma byc malo ;-) bo zaniedlugo koksy sie na subaru przesiada i bedzie wiocha ;/ ;/ nie ma byc za duzo ;-) to bedzie powodowac pewna dodatkowa unikalnosc i wyjatkowosc na drodze jak jest teraz ;-) a jak sie tego namnozy to bedzie pelno tego... bo jak bedize wiecej to ludize sie przyzwyczaja ;/ i subaru stanie sie fiatem/vw/ a to nie o to chodzi ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamsolberg Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 On boardzik z 24H Nurburgring 2009- Subaru :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 AWD, baby 8) [ Dodano: Nie Cze 07, 2009 7:49 pm ] mój czas BTG jest "jedynie" minutę gorszy od jego - a ja jechałem po suchym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Znów czas zacząć przygotowania do tegorocznego wyścigu. Zaprezentowany został zespół STI, w tym roku oprócz tradycyjnie już zasiadających za sterami Imprezy Kazuo Shimizu i Toshihiro Yoshida, zobaczymy również Niemca Marcel Engles i Holendra Carlo van Dam. Samochód jak co roku jest w gruncie rzeczy seryjną Imprezą STI z wybebeszonym wnętrzem. Pomimo tak skromnej specyfikacji w ubiegłym roku nie dość że udało się dojechać do mety, to jeszcze pobić topowe wyścigowe maszyny (m.in. Lexusa LF-A). Zobaczymy co przyniesie rok 2010 Zapraszam na stronę internetową: http://www.subaru-msm.com/global/NBR24H ... chine.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Znów czas zacząć przygotowania do tegorocznego wyścigu. Zaprezentowany został zespół STI, w tym roku oprócz tradycyjnie już zasiadających za sterami Imprezy Kazuo Shimizu i Toshihiro Yoshida, zobaczymy również Niemca Marcel Engles i Holendra Carlo van Dam. Samochód jak co roku jest w gruncie rzeczy seryjną Imprezą STI z wybebeszonym wnętrzem. Pomimo tak skromnej specyfikacji w ubiegłym roku nie dość że udało się dojechać do mety, to jeszcze pobić topowe wyścigowe maszyny (m.in. Lexusa LF-A). Zobaczymy co przyniesie rok 2010 Zapraszam na stronę internetową: http://www.subaru-msm.com/global/NBR24H ... chine.html uzupelniajac powyzszy wpis :arrow: http://www.orient-watch.com/press_release/20100427.pdf dokladna cena jeszcze nie jest wiadoma, ale wstepnie bedzie ona wynosila ok. 1100 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Znów czas zacząć przygotowania do tegorocznego wyścigu. Zaprezentowany został zespół STI, w tym roku oprócz tradycyjnie już zasiadających za sterami Imprezy Kazuo Shimizu i Toshihiro Yoshida, zobaczymy również Niemca Marcel Engles i Holendra Carlo van Dam. Samochód jak co roku jest w gruncie rzeczy seryjną Imprezą STI z wybebeszonym wnętrzem. Pomimo tak skromnej specyfikacji w ubiegłym roku nie dość że udało się dojechać do mety, to jeszcze pobić topowe wyścigowe maszyny (m.in. Lexusa LF-A). Zobaczymy co przyniesie rok 2010 Zapraszam na stronę internetową: http://www.subaru-msm.com/global/NBR24H ... chine.html tia, rzeczywiście prawie seryjne auto i do tego bardzo skromne , 1240 kg, czyli prawie o 300kg lżejszy od serii, moc 330KM/460Nm , hamulce N-kowe 355mm, zawias Bilstein, klatka, :roll: Gdzie można kupić takie auto seryjne z wybebeszonym wnętrzem :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Gdzie można kupić takie auto seryjne z wybebeszonym wnętrzem :?: :shock: W Czechach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się