Skocz do zawartości

Subaru wygralo 24h Nurburgring!!


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

"Jesteśmy tu po to, żeby zweryfikować naszą wiedzę i zdobyć trochę doświadczenia" mówił mi manager PR Subaru Europe, David Dello Stritto. "Tu nie chodzi o walkę o czołową lokatę, z resztą trudno konkurować prawie seryjnym autem z typowo wyścigowymi Scirocco i resztą. Dlatego nie nadajemy temu też zbyt dużego rozgłosu medialnego."

Trochę dziwi mnie takie podejście, oczekiwałbym trochę więcej od teamu Subaru. Jeżeli bierze się udział w jakiś zawodach to przede wszystkim po to aby powalczyć o zwycięstwo a nie sobie dupę powozić. Czy dla marki z takimi tradycjami rajdowymi tak trudno jest przygotować auto, które mogłoby nawiązać walkę z najlepszymi. Ulec Evo to nie wstyd ale przegrać z Volkswagenem icon_eek.gif Tak, tak zaraz ktoś powtórzy, że Scirocco to typowo wyścigowy wóz, a STI to seria" icon_mad.gif A ja zapytam jeszcze raz, a kto bronił Subaru z STI zrobić wyścigówkę.

Mimo pewnego rozczarowania i niedosytu gratuluję załodze zajęcia 5 miejsca w swojej grupie. Następnym razem na pewno będzie lepiej.

 

 

 

Sorry, musialem zacytowac posta z tego watku z roku 2009 :mrgreen:

 

 

 

Than_Junior,  a cytuj mnie do woli  :lol:  - piękny dzień !!!!!!! 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miłe, naprawdę miłe:

"Cheers Tim! We love you! We love Subaru! We love N24! So this was a marriage made in heaven for us!"

 

Niektórzy dziwią się, że niektórzy reagują właśnie TAK na Subaru.

 

Czyli 18 miejsce? Pięknie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 5 miesięcy temu...
  • 11 miesięcy temu...
  • 3 lata później...

Krótki filmik, z Timem Schrickiem, który opowiada o specyfikacji STI z 2019. Można wychwycić kilka ciekawostek m.in.:

 

jeden bak z 100l paliwa starcza na 8-9 okrążeń (okrążenie ma 25 km)

1220 kg

przednie felgi mają wyższy rant (?) niż tylnie (większa sztywność ?), 18x10 260 szerokości

345 KM, restryktor na turbosprężarce

różne tarcze między kwalifikacjami a wyścigiem (na kwalifikacje mniejsze, które oszczędzają 4.4kg na 4 kołach)

 

 

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...