Skocz do zawartości

gry komputerowe


Vefour

Rekomendowane odpowiedzi

Uuuuu cale Gt3 przeszedlem na analogu i chyba przy Gt4 sie nic nie zmieni, bo juz wybulilem ogromna sume na kiere do kompa :( swoja droga to MOMO Force i jest megazajefajna (aczkolwiek nie ma 900° )

 

Aa zreszta, po maturach w maju mysle, ze bardziej sie bede cieszyl z innej kierownicy...zamontowanej na stale w samochodzie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuuu cale Gt3 przeszedlem na analogu i chyba przy Gt4 sie nic nie zmieni, bo juz wybulilem ogromna sume na kiere do kompa :( swoja droga to MOMO Force i jest megazajefajna (aczkolwiek nie ma 900° )

 

To w sumie podobne kierownice - kosztują podobnie, ten sam producnet, nawet tą od PS2 da się podobno do kompa przypiąć :) Jakbym miał Windowsa i jakieś gry na PC to bym sprawdził, ale, że nie mam to nie sprawdzę :)

 

Aa zreszta, po maturach w maju mysle, ze bardziej sie bede cieszyl z innej kierownicy...zamontowanej na stale w samochodzie :twisted:

 

No to moje gratulacje :) Choć taka prawdziwa kierownica, mimo, że dostarcza prawdziwych wrażeń, to kręcenie nią sporo kosztuje, nie mówiąc o fakcie, że wypadnięcie z toru może być bolesne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wie może ktoś z was jak w Logitech Force Pro wyłączyć tryb 900 stopni. Mimo wszystko jak jadę jakąś wyścigówką w Gt4 wolałbym krótki skok kierownicy. Z góry dzięki

 

Chyba się nie da, ale w czym to przeszkadza? Jak się wyścigówką jeździ to chyba dobrze jak ma się możliwość precyzyjnego sterowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da, przynajmniej ja nie znalazłem. Chyba pisało w instrukcji z kierownicy, ale gdzieś mi się ta książeczka podziała. Jeszcze do tego mi laser w PS2 siadł i na razie tylko u kumpla pogrywam w Gt4. Nurburing rządzi, nie tuningowaną 911 z Rufa na zwykłej oponie, bez elektroniki 7.51 min. Myślę jednak, że na luza można zejśc na około 7.40...Ten tor jest naprawdę konkret.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj stałem przed wyborem kupić czy nie kupić i niestety nie kupiłem bo szkoda było mi 240 zł. Powiedzcie lepiej jak sie zmienilo prowadzenie fury bo podobniez zastosowano całkiem nowy engine. Co do Nordschliffe to niestety tam gdzie sa na stroneach porównane zdjęcia rzeczywiste z grą widać że nie zostały niestety zachowane odpowiednie kąty w zakrętach ale to i tak musi być mistrzostwo świata. Jak już zdobede ta giereczuńke to przetestuje wszystkie fury powyżej 190ps na nordscliffe bez kitu.

 

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj stałem przed wyborem kupić czy nie kupić i niestety nie kupiłem bo szkoda było mi 240 zł. Powiedzcie lepiej jak sie zmienilo prowadzenie fury bo podobniez zastosowano całkiem nowy engine. Co do Nordschliffe to niestety tam gdzie sa na stroneach porównane zdjęcia rzeczywiste z grą widać że nie zostały niestety zachowane odpowiednie kąty w zakrętach ale to i tak musi być mistrzostwo świata. Jak już zdobede ta giereczuńke to przetestuje wszystkie fury powyżej 190ps na nordscliffe bez kitu.

 

240 zł!!!???? Jeżu gdzie tkaie zaporowe ceny? W MediaMarkt jest po 199zł (co nie znaczy, że wszystko tam jest tanie, bo nie jest). Porównanie zdjęć to nie wszystko, bo dobrze, jakby były tym samym ujęciem robione na takim samym pojeździe, ale GT4 + Nurburgring - to teraz nie ma równych. Ja kupiłem 3 litrowe Legacy (oczywiście w grze) i naprawdę, tor daje wrażenie niesamowicie szybkiej jazdy :) Prowadzenie fury jest super, na kierownicy czuje się jak nagle na szybko pokonywanym szczycie gdy trzeba skręcić brakuje przyczepności pod kołami i człowiek leci prosto na barierkę. Wrażenie robią też wąskie włoskie tory, gdzie leci się pomiędzy kamienicami :) Grałem we wszystkie GT i ta jest faktycznie najlepsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te beznadziejne ceny to w empicu niestety :shock: W każdym razie jestem wniebowizięty że jest Nordschliffe bo dla mnie ta gra nei opiera sie na jej całkowitym ukończeniu tylko na testowaniu seryjnych i max zmodyfikowanych fur na jednej trasie 8) Trzeba bedzie porownac czasy z gry do tych wykreconych przykładowo w Best Motoringu a nóż bede szybszy :wink:

 

Jeszcze mam takie pytanko czy fure znow sie wygrywa za wygrania przykładowo 10 wyscigow czy tak jak za starych dobrych lat w GT2 za każdy wyścig?

 

Co do GT4 to jeszcze niestety ale miało być 1500 fur liczbe tą jednak zredukowano do 700 i znów nie podpisano licencji z Ferrari i Lambo ( ale maja być juz w GT% na PS3:-)) PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mam takie pytanko czy fure znow sie wygrywa za wygrania przykładowo 10 wyscigow czy tak jak za starych dobrych lat w GT2 za każdy wyścig?

 

Po każdym wyścigu? A mi się wydawało, że po serii wyścigów, czyli np. takie Sunday Cup składające się z 3 wyścigów. Choć czasem są i większe wyścigi np. 8 torów.

 

Co do GT4 to jeszcze niestety ale miało być 1500 fur liczbe tą jednak zredukowano do 700 i znów nie podpisano licencji z Ferrari i Lambo ( ale maja być juz w GT% na PS3:-)) PZDR

 

1500? Pierwsze słyszę taką liczbę, że miało być 500 autek to wiem, ale 1500? :) Niemniej 700 to też dużo. Nie wiem jak będzie z licencjami na GT5 - być może będą, być może nie, mają za to być zniszczenia aut - czyli w końcu doczekamy tego co oferuje Toca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie juz o tym pisalem, ale co tam :wink:

 

Mianowicie kiedys zrobili test i wyszlo im, ze kierowca amator, ktory nigdy wczesniej nie jechal na Nordschleife i cwiczyl tylko i wylacznie na GT4, kiedy go puscili takim samym samochodem w realu, wykrecil ciutke lepszy czas niz kierowca profesjonalista, ktory pierwszy raz pojechal na tym torze (czyli bez cwiczen nawet w swiecie wirtualnym) :D

 

Czyli jak ja bym teraz gral w GT4 cwiczyl i cwiczyl i cwiczyl ten Nurburgring np. w Lotusie Elise to, gdybym wsiadl w rzeczywistosci do takiego Elise na prawdziwym torze to bym wykrecil lepszy czas od, powiedzmy, takiego amerykanskiego kierowcy Indycar, ktory pojechal na tym samym torze tym samym samochodem po raz pierwszy :twisted: cool 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie juz o tym pisalem, ale co tam :wink:

Czyli jak ja bym teraz gral w GT4 cwiczyl i cwiczyl i cwiczyl ten Nurburgring np. w Lotusie Elise to, gdybym wsiadl w rzeczywistosci do takiego Elise na prawdziwym torze to bym wykrecil lepszy czas od, powiedzmy, takiego amerykanskiego kierowcy Indycar, ktory pojechal na tym samym torze tym samym samochodem po raz pierwszy :twisted: cool 8)

 

Cóż, na TopGear jak Jerremy ujeżdżał Jaguara diesla też w zasadzie kluczem do pokonania toru była jego perfekcyjna znajomość, bo faktycznie część zakrętów pokonuje się jak proste, a część jest bardzo niebezpieczna :) Zresztą dziewcze które tam się od "zawsze" rozbijało po tym torze wykręciło za pierwszym razem lepszy czas niż Jerremy po dwóch dniach prób :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wykręcaniem czasu to tak nie do końca...W grze i w realu STI dość prosto "przelecieć" Nurburgring, 4wd bardzo pomaga na tych wszystkich dziurach, itd... Z rwd może być problem, już w grze ciężko utrzymać taką m3 czy 911 pod kontrolą. Na realu to może być nieciekawie jak ci tyłek przy 250 za bardzo ucieknie, a Ty nie masz 4wd żeby wyciągnąć. Ale trza ćwiczyć!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

1500? Pierwsze słyszę taką liczbę, że miało być 500 autek to wiem, ale 1500? :) Niemniej 700 to też dużo. Nie wiem jak będzie z licencjami na GT5 - być może będą, być może nie, mają za to być zniszczenia aut - czyli w końcu doczekamy tego co oferuje Toca :)

 

"The list of vehicles proposed to GT4 originally totalled 1500 before being whittled down to 700 cars" - according to "CAR" magazine numer z marca:-) 70 ludków jeździło po świecie szukać odpowiedniego sprzętu:-)

 

Co do niedokładności tras to odwołuje to co powiedziałem :oops: gdyż:

 

"The tracks are accurate down to 15 mm" więc nie można chyba narzekać:-)

 

Jedyne co mnie jeszcze ciekawi to czy nadal możliwa jest ściemniona jazda ( mam na myśli omijanie szykan po trawie) bez uszczerbku na czasie a nawet go nadrabiając ( patrz GT3) 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mnie jeszcze ciekawi to czy nadal możliwa jest ściemniona jazda ( mam na myśli omijanie szykan po trawie) bez uszczerbku na czasie a nawet go nadrabiając ( patrz GT3) 8)

 

No właśnie tu jest pewien problem, nie jestem pewien czy dotyczy to wszystkich rodzajów wyścigów, ale teraz przywalenie w bandę albo tył innego auta skutkuje kilkoma sakundami kary polegającej na ograniczeniu prędkości do 50km/h - przynajmniej zaobserwowałem coś takiego w trybie gdzie ścigają się dwa auta (gracz z komputerem). Tam gdzie aut więcej, to chyba nie było tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mnie jeszcze ciekawi to czy nadal możliwa jest ściemniona jazda ( mam na myśli omijanie szykan po trawie) bez uszczerbku na czasie a nawet go nadrabiając ( patrz GT3) 8)

 

No właśnie tu jest pewien problem, nie jestem pewien czy dotyczy to wszystkich rodzajów wyścigów, ale teraz przywalenie w bandę albo tył innego auta skutkuje kilkoma sakundami kary polegającej na ograniczeniu prędkości do 50km/h - przynajmniej zaobserwowałem coś takiego w trybie gdzie ścigają się dwa auta (gracz z komputerem). Tam gdzie aut więcej, to chyba nie było tego.

 

To bardzo dobrze :P Nareszcie nie bedzie takiego marnego ściemniania:-)

Tylko powiedz mi jeszcze zanim kupie :twisted: czy:

 

1. poprawiono dzwięki silników które były mizerne:(

2. poprawiono kwestie realistycznego,obfitego dymu przy wchodzeniu w zakret na poślizgu i ogólnie ruszaniu z pełnej pyty;-)

3 wprowadzono ślady na torze po spalonej gumie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. poprawiono dzwięki silników które były mizerne:(

 

Ciężko mi powiedzieć, bo niewiele z tych aut było mi dane prowadzić. Ale podczas jednego z wyścigów - akurat jechałem Legacy H6 - brzmienie silnika było podobne do tego co się wydobywa z maski mojego 4 cylindrowca. Ale przyznam, że musiałbym kupić seryjne autko i nie modyfikować tłumika :) W grze oczywiście :)

 

2. poprawiono kwestie realistycznego,obfitego dymu przy wchodzeniu w zakret na poślizgu i ogólnie ruszaniu z pełnej pyty;-)

 

Dymu? Nie przygladałem się, jak dojadę do domu to zwrócę uwagę :)

 

3 wprowadzono ślady na torze po spalonej gumie?

 

A nie za dużo byś chciał od sprzętu, który ma tylko 32MB RAM? ;)

Ślady są, część, należy do stałego wystroju toru. A te które są wyryte przez auta (o ile są, też zobaczę w domu) na 100% znikają po chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Ciężko mi powiedzieć, bo niewiele z tych aut było mi dane prowadzić. Ale podczas jednego z wyścigów - akurat jechałem Legacy H6 - brzmienie silnika było podobne do tego co się wydobywa z maski mojego 4 cylindrowca. Ale przyznam, że musiałbym kupić seryjne autko i nie modyfikować tłumika :) W grze oczywiście :)

 

.

 

No weź mi nii mów że po modach układu wydechowego zmienia się bulgot wydobywający sie z boxera?? :P nie uwierze 8) To by była rewelacja ale za pięknie to brzmi jak na moje odstające ucho;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem na "blaszaka" wyszedl Street Racing Syndicate, czyli kolejna gra w stylu "F&F". Wiec:

1. Piraty mozna sobie odpuscic, bo jest plyta zabezpieczona StarForce'em i jest bardzo mozliwe ze jak bys sie nie lamal, itak nie obejdziesz zabezpieczenia, choc mozliwe rowniez jest ze uruchomisz za pierwszym razem, bez problemu ( :?: ot zagadka).

2. Samochody sa troche przeterminowane, np. Impreza jest bug-eye.

3. Grafika jest duzo ladniejsza niz w NFSU2.

4. Tuning wykonuje sie prawdziwymi czesciami, a nie "stage 1" itd.

5. Motyw panienek jest bardziej rozbudowany 8)

6. Jezdzac po miescie mozna ganiac sie z policja :twisted:

Ogolnie z tego co chwile pogralem u kolesia, gra jest przyjemna i w sam raz zeby "popykac" w wolnej chwili. Jednak podstawowa zaleta jest to ze samochody juz nie sa tylko w jednej wersji, imprez jest z tego co pamietam ze 4 albo 5, lacznie z S202. Podobnie jest z reszta samochodow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...