Jump to content

Vefour

Użytkownik
  • Content Count

    101
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Vefour

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Róznie bywa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Than, a to "znacznie lepszy" na czym polega? bo jak tak sobi eobejrzalem, to znacznie lepszy nie jest
  2. No wlasnie, przeraza mnie to nie wiem .. Bartek, moze - po, cholera by to wzeila, z dwa lata milczenia - kielbaski? MM
  3. Welcome. W ramach odreagowywania roznych frustracji nabylem legacy spec b 2004. Niby fajne, ale jakos tak ... cos bym zmienil. Moje typy: a. definitywnie system naglosnienia - czy mozecie mi kogos polecic z krakowa, co ma o tym pojecie (o ile wiem, ten system jest wyjatkowo popieprzony, lacznie z jakimis filtrami na radio odcinajacymi dolne czestotliwosci) b. cb - again, kto w krakowie c. system hamowania? w sti jest lepszy d. inne idea? pozdrawiam v.
  4. dziekuje bardzo, rozjasnia mi sie powoli - jednym slowem dostane lepszej jakosci monitor (co dużą sztukaąnie jest bo obecny to jakiś dowcip , byc moze lepsze radio i jak zrozumialem ze strony www guziczek start engine pozdrawiam (i dziekuję wrc fanie za pamięć
  5. jak rozumiem nadal zadnych nowych informacji? wiem, ze zasadaniczych zmian nie ma, ale moze jakies drobne? co ciekawe, ponoc w stanach wycofuja w ogole legacy kombi z oferty. v.
  6. jednow yjsnienie poprosiłbym - szkolenie jest jednodniowe, right? W taki razie nocleg dla tych, co jada z daleka czy urządzamy ogólnoforumową imprezę (święte słowo), pytanie czy PRZED czy PO kursie. Ergo: po co i kiedy rezerwować?
  7. ja też się wpisuję !!!!
  8. ano pieprzy się wątek, pieprzy !!!! gratuluję forestera mozemy się na weekend wymienić na sti v.
  9. no wiec nie tka do końca z tym wątkiem od qr. Primo - sti pali więcej od rav-ki zapewne, nie wiem czy dwa razy. Ale my sti porównujemy do xt 2.5l, a tutaj, podejrzewam, róznice bedą minimalne. Ja w sti palę 15 - 20, jeżdżąc xt 2.0 paliłem koło 15 - 17 w mieście, ale z automatem i krótko jeżdżąc. Serwisy tez podobne. Ergo- stać cię na xt 2.5l, stac cię na sti. wartości po przecinku nie liczy się Secundo - wstydził się sąsiadów ???????? No cóz, nie mam dwudziestu lat, nie jestem napalonym młokosem z dyskoteki któremy imponują wyłącznie "spojlery", ale o wstydzie jakoś nawet do tej pro
  10. chyba jednak nie te same, inne zawieszenia, inaczej bawisz się w zakrętach, poza tym sti jest lepiej "wyczuwalne".
  11. dobra, dołaczę się bo miałem dokładnie taki sam dylemat (choc pół roku temu nie było 2,5 l xt) outback - trochę dla mnie było za duże i zbyt "wymuskane" - jakoś takoś nie podoba mi sie, moze sedan jest śliczniejszy, ale po co mi sedan? No i 3 litrowa wersja droga! forester - w tym wozie zakochałem się od razu po pierwszej przejażdżce (mimo że genralnie nie lubię suvów). genialne autko. nawet umowę kupna podpisałem, kiedy - deja vu - wsiadłem do sti. ot tak, aby sprawdzić. I mam STI Frajda z jazdy nieziemska (pod warunkiem, że tak lubisz, w szczególności jest twardawo), samochód zwr
  12. otóż to. radia firmowe tylko zawadzają /z wyjatkami coraz liczniejszymi/ masz wtedy psychiczny opór przed wyrzuceniem gada i zamianą na coś sensownego. A tak Subaru wie co czyni !!!! v.
  13. jedyne, co pociesza, że nie zawsze są w skrzynkach radary ....
×
×
  • Create New...