Skocz do zawartości

zwiekszenie mocy


zofx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

mam gla 97 116 km i chciałbym wiecej :<

 

nie znam sie kompletnie na tym co moge zrobic zeby zwiekszyc moc poza turbina ale jej nie chce.

 

sa jakies inne sposoby? nie chce 200 km ale ze 150 by bylo super. widzialem na allegro takiego gla ze 150 km ( chyba ze sciema )

 

prosze o rade.

 

: D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zofx, to musisz sie przyzwyczaić do tej mocy jaką masz, albo założyć jakiś puzon zamiasy końcowego tłumika i ryczeć, będzie sie wydawało, że mocy przybyło. :mrgreen:

 

Inne rozwiazania są bez sensu.

 

gt pali 17 l

 

Moc bierze się (prawie) wprost z ilości spalonego paliwa. Jeśli miałbyś 150PS w swoim silniku, to nie paliłby 8-10 l. Jeśli takie spalanie Cię przeraża, to olej kombinowanie i zainwestuj w Gran Turismo czy RBR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zofx, jeżeli przejdzie Ci przez myśl SWAP na 2.0T, to pamiętaj, że jest to równie nieopłacalne jak podnoszenie mocy w wolnossącym silniku Imprezy. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to SWAP na wolnossące 2.5 lub jakiś nowszy 2.0.

 

EDIT:Adaś szybszy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

mam gla 97 116 km i chciałbym wiecej :<

 

nie znam sie kompletnie na tym co moge zrobic zeby zwiekszyc moc poza turbina ale jej nie chce.

 

sa jakies inne sposoby? nie chce 200 km ale ze 150 by bylo super. widzialem na allegro takiego gla ze 150 km ( chyba ze sciema )

 

prosze o rade.

 

: D

 

Zwiększanie mocy w wolnym ssaku to w praktyce porywanie się z motyką na słońce. Koszt wyjdzie Cię taki sam jak nie większy gdybyś sprzedał samochód i kupił mocniejszy. A do chodzi do tego czas, kombinacje i to coś co stworzysz, które poźniej sprzedasz za bezcen.

 

Wspomniałeś o spalaniu. Jeżeli samochód z silnikiem benzynowym ma 100 KM to musi palić te 9 litrów w mieście, 150 KM - 11 litrów, 200 KM - 13 litrów itd. Każdy z nich przy agresywnum użytkowaniu będzie palił +50%.

 

Moc => spalanie. Praw fizyki póki co nie zmienimy :(

 

[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 5:57 pm ]

Możesz wsadzic małe turbo (na 0,5 bara) moc cos koło 150-160 KM spokojnie wyjdzie (można wiecej) :) i bedzie tanio na używkach. Można cos z GT-ka zaadoptowac.

 

Większa moc => mocniejsza skrzynia, sprzęgło, przeguby, a przede wszystkim hamulce.

Wszystko pociąga za sobą koszt. Więc IMO tak jak napisałem wyżej - tylko sprzedaż i nowy samochód jeżeli bardzo brakuje mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o reszte czesci nie wiem jak w wolnychssakach SI, ale taki patent robilismy w nissach GTi N14 zamiast kupywac GTI-Ra. Przy 0,5 bara wszystko wytrzymywało (tam mielismy moce 200- 230 KM) przy zwiekszeniu z 115 do 150-160 spokojnie powinno sie trzymac, Subaru chyba dotrzymuje tempa Nissanowi chyba ze sie myle.

 

[ Dodano: Pon Mar 30, 2009 6:08 pm ]

Spalanie nie zawsze wychodzi wieksze. Przestawienie rozrzadu i pare innych gratów spowodowało zwiekszenie mocy z 143KM na 165KM przy czym spalanie spadło o 1L-1,5L :shock: do tego ma sporo mocniejszy dół niz mój GT :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niebieski708, już kilkakrotnie ktoś podejmował tu temat softturbo. Jakoś nikt tego jeszcze nie zrobił. Założenie samej turbiny to przecież nie wszystko. Jeśli się ładować w turbo to tylko poprzez swap. Reszta jest ekonomicznie nieuzasadniona. Zresztą swap też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było to samo, tylko że sam prawie wszystko robiłem i wyszło tanio. Same czesci (używki - turbo, IC, orurowanie i inne) 1600zł :grin: strojenie i komp (to juz ktos inny robił) 1500zł. Taki zestaw podejdzie chyba i tu. Auto i zabawki = 14000zł, Impreza GT w stanie zdatnym do używalniosci min. 20000 zł. Troche oszczednosci jest, spalanie wzrosnie, ale nie tyle co w GT :grin: nie wszyscy maja niestety kase na drogie zabawki :twisted: a można i im dac troche szczescia :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zofx, załóż tłumik przelotowy na tył i będzie 20koni więcej (u ciebie w głowie) :mrgreen: potem kup fajny zawias i dobre opony (kolejność dowolna). Albo sprzedaj GLa w pizzzzzzzdu i kup GT z gazem ;)

 

Pomyśl, że włożysz kasę w softturbo/swap/cokolowiek...potem takiej hybrydy nie sprzedasz, a jak sprzedasz to za sporo mniej niż teraz miałbyś. Zresztą podobno jest tak, że jak będziesz miał 150koni z nowego 2.0NA to za chwilę będziesz kombinować z kolejnymi modami...a buda ma już 12lat. Odpuść, walnij pięćdziesiątkę, zaakceptuj, że są szybsi na drodze. Tak jak ja zrobiłem ;) Moja impreza na LPG pali teraz na tyle mało, że mogę te moje konie męczyć :twisted: i spalanie nie zabija :)

 

Szczur dobrze pisze, kup kierownice i zapraszam do RBR w odpowiednim temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zofx, weź żepota, Twoja impreza przy nim jest biedna przez większą część roku, a zima się właśnie skończyła :) No chyba, że jakoś ekstremalnie zakręty pokonujesz... tyle, że żepotem odrobisz wszystkie straty na prostych. Na długie trasy też wygodniejszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego dziwie ci sie tu marudzisz ze Gt pali duzo a przymierzasz sie do czegos co pali tyle samo albo i wiecej.....

Pozatym srednio bezawaryjne jest a jakakolwiek czesc bedzie kosztowala (do motoru napewno) tyle samo co do Gt albo i wiecej.....

 

Nie wiem nie rozumiem twojego toku myslenia .....ja kupilem GL bo szukalem taniego w utrzymaniu BEZAWARYJNEGO auta, bo na tym polu lepiej od GT wypada, hmm tylko spala 16l lpg ale da rade tym jechac dynamicznie.....

Powiem ci tak 150ps to ok 8tys zl albo wiecej a uwierz mi nie odczujesz sporej przepasci a narazisz sie na koszta utrzymania takiego dziwolaga!!

Jak chcesz PUGA V6 i on ci nie jest za drogi to kup odrazu GT i nie marudz ze ci za drogi w utrzymaniu.....

PS dziwne ze jeszcze MODY nie zamknely tematu bo chyba z 10raz jest zalorzony i 131282388 razy bylo powiedziana nie ma po co KUP GT!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

406 3.0 Pinifarina jesli chodzi o koszta wychodzi tak samo jak GT (koledzy posiadają), ale zabawa lepsza jest GT-kiem. Osiągi podobne (nie licze staru) ale pali swoje wiec na ekonomie bym sie nie nastawiał. Jak chcesz w miare tanio to zostaw GL-a jak pisał CYPIS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...