Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Moje AG jakoś chodzą . Jedyne co zauważyłem, że faluje ciśnienie oleju przy normalnej autostradowej jeździe 5-6 :)

U mnie podobne zachowanie, tyle że faluje sobie przy około 80 st temp oleju jadąc 90-100 kmh. Później przy temp 90 st jest ok. :roll:

Też AG na pokładzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

 

Czy ktoś orientuje się czy warto inwestować w zegary STRI, których cena oscyluje w granicach 350 PLN? Chodzi o temp. oleju i ciśnienie doładowania. Na jednej ze stron w internecie znalazłem produkty w przedziale od 300 do 700 PLN. Czy do samych zegarów trzeba montować centralkę jak w DEFI, czy wystarczy podłączyć się bezpośrednio pod czujniki? Z góry dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy można zmieniać konfigurację zegarków? bo temperatura wody i ciśnienie oleju akurat mi są zbędne.

czyżby?

wiesz jaka jest temperatura wody jak wskazówka jest w normalnym położeniu roboczym? 50*.... a cisnienie oleju to wg mnie najważniejszy czujnik...drugi to boost..

 

moje defi:

552683_466060443405115_1215753911_n.jpg

 

 

tutaj jeszcze bez czujnika temp. oleju.

425441_466060320071794_653554048_n.jpg

Edytowane przez saszynski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy można zmieniać konfigurację zegarków? bo temperatura wody i ciśnienie oleju akurat mi są zbędne.

czyżby?

... a ciśnienie oleju to wg mnie najważniejszy czujnik...drugi to boost...

Zdecydowanie tak i to może nawet w tej kolejności. Ostatnio u Marka jego chłopcy zamontowali mi ciśnienie oliwy i teraz już wiem, co Edwin miał na myśli mówiąc, że po ciśnieniu oleju możesz odczytać więcej niż tylko ciśnienie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartz, montowałeś w S-turbo ciśnienie i temp. oleju? Miałbyś jakieś praktyczne wskazówki jak to zamontować? Oba czujniki w jedno miejsce czy w dwa? Czy dojście do odpowiednich kanałów jest wykonalne od góry silnika i bez demontowania gratów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, może ktoś ma taki adapter na zegary? Zamówiłem sobie i chciałem przymierzyć a tu zonk, oryginalny dużo się różni w sensie że kończy się przy pasach na środkowym słupku. I nie wiem jak mam to zamontować.

 

http://www.racingfactory.pl/adapter-na-slupek-subaru-impreza-1995-00-id-754.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem opinie, że po umieszczeniu czujnika w głowicy łapie on temp. z samej rozgrzanej głowicy, tzn. nagrzewa się od metalu, z którego zbudowana jest głowica, jak to jest?

Ja miałem najpierw w głowicy i rzeczywiście jak łapał temp. ok. 95-98 stopni to potem się praktycznie ona nie zmieniała, tak jakby właśnie czujnik był rozgrzany od samej głowicy. Teraz mam w misce i widać wyraźnie zmiany temp. w zależności od jazdy, korków itd. Jestem oczywiście świadomy tego, że pod wpływem pędu powietrza olej w misce jest chłodniejszy niż na górze i podczas szybkiej jazdy mogę mieć nierzeczywiste wskazania.

I teraz pytanko, wracać do patentu z umieszczeniem czujnika w głowicy i jak się ma do wskazań nagrzewanie go od samego rozgrzanego metalu, w który jest wkręcony?

Dodam, że zegary mam STRI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartz, montowałeś w S-turbo ciśnienie i temp. oleju? Miałbyś jakieś praktyczne wskazówki jak to zamontować? Oba czujniki w jedno miejsce czy w dwa? Czy dojście do odpowiednich kanałów jest wykonalne od góry silnika i bez demontowania gratów?

Nie, w forku miałem doładowanie i temperaturę oliwy. Montowałem sam. Boost jest dość łatwo, bo wszystko jest od góry, na wierzchu. Z oliwą się trochę pieprzyłem, bo montowałem w korku spustowym. Przez ścianę grodziową przechodziłem za turbiną (taka duża gumowa zaślepka - naciąłem i zrobiłem wiertłem ciasny otwór). Zegary przykleiłem taśmą z zestawu między środkowym schowkiem, a głównymi zegarami. Zaleta - doskonała ergonomia i zachowany schowek, minus, nieco mniejsza estetyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w nocy muszą strasznie walić po oczach... :/

Wskażniki mają dwa tryby podświetlenia !!! Z początku drażniło mnie że w tym miejscu coś świeci ale teraz się już przyzwyczaiłem !!!!! W trybie nocnym nie wali po oczach !!! - jest dobrze !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i doszły do mnie AG w iście ekspresowym tempie od dabtunera. Pierwsze wrażenie - są naprawdę fajne, nie wyglądają na tandetę. Obudowa zegara i podstawka wykonane z metalu, wszystkie potrzebne kabelki i przewody w zestawie, taśmy 3M, trójnik, filtr, kubeczki - wszystko wykonane przyzwoicie, nawet opakowanie :D. Byłem raczej nastawiony na typowo tajwański produkt z elementami kiepskiej jakości. Jeśli tak wyglądają zegary za ~200zł, to ciekawe z czego zrobione są DEFI :D . Oby tylko wskazania były na równie dobrym poziomie co wykonanie. Jutro przymierzam się do montażu.

 

I na koniec jeszcze małe pytanie: czy do zamontowania czujnika temp. oleju w bloku wystarczy zdjąć TMIC?

Edytowane przez jawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przypadkiem znalazłem obudowę na zegarki do lanosa icon_wink.gif może komuś się spodoba ?

http://www.daddysscp...p/smyclstr1.htm

 

Chyba jedyne sensowne rozwiązanie do sti po 2008 r.

jestem w trakcie organizacji tego zestawu

 

opcja nr 2:

https://secure.scoobytuner.com/products/?vApplicationID=210&sfID1=13&sfID2=35&productID=974

 

ale chyba zostane przy pierwotnym wyborze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poległem w walce. Zdjąłem IC, ale od góry nie jestem w stanie zobaczyć żadnych zaślepek na imbus. Jedyne co mniej więcej pasuje do opisu, to zaślepka 5mm hex w lewej głowicy z tyłu u góry (zdj. nr 1). Ale ciężko do niej podejść, bo jest jakieś żelastwo, którego nie sposób ruszyć. Czy ktoś może naprowadzić, gdzie jeszcze zerknąć? Załączam zdjęcia. I jeszcze pytanie o przejście do kabiny. Znalazłem dziurę, przez którą przechodził Bartz, ale chciałbym spróbować puścić przewody stroną kierowcy. Którą zaślepkę mam odkryć (zdj. nr 2)?

 

lcvc4hxnaoqd_t.jpg

 

j5ul5es2b4nh_t.jpg

 

8tc5jttqy0p9_t.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, może ktoś ma taki adapter na zegary? Zamówiłem sobie i chciałem przymierzyć a tu zonk, oryginalny dużo się różni w sensie że kończy się przy pasach na środkowym słupku. I nie wiem jak mam to zamontować.

 

http://www.racingfac...-00-id-754.html

 

Ja zamawiałem taki słupek w MTuning czy jak to tam się zwie i też nie bardzo pasował. Dlatego chłopaki nałożyli ten adapter na oryginalny słupek i od góry przyłapali go jakimś wkrętem. Śrubca nie rzuca się w oczy, na wertepach adapter nie odpada, zegary się dobrze trzymają.

 

Podeślij mi swój email to mogę wysłać poglądowe foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem opinie, że po umieszczeniu czujnika w głowicy łapie on temp. z samej rozgrzanej głowicy, tzn. nagrzewa się od metalu, z którego zbudowana jest głowica, jak to jest?

 

za pobór temperatury odpowiada 5mm końcówka czujnika. musi byc ona omywana przez olej. i potwierdzam to. miałem wkrecony czujnik, zamiennik ale nie wystawał poza wewnetrzny zarys dokładki nad filtr czyli tym samym nie był przez olej omywany... nie wskazywał żadnej temperatury mimo iż dokładka miała taka samą temperature jak i olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...