hofffa Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 moze stepper motor Ci padl. to cos do czego idzie wezyk z podcisnienia (od tego idzie kabel do centralki) raczej nie, gdyż po odłączeniu od centralki kabelka z czujnikiem jest dokładnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 przypadkiem znalazłem obudowę na zegarki do lanosa ;-) może komuś się spodoba ? http://www.daddysscp.com/product_p/smyclstr1.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Czy da się podłączyć jednocześnie czujnik ciśnienia oleju i temperatury oleju do Forestera S-turbo? Czy też w bloku mam do dyspozycji tylko jedno wejście i muszę je podłączyć przez podkładkę/trójnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Moje AG jakoś chodzą . Jedyne co zauważyłem, że faluje ciśnienie oleju przy normalnej autostradowej jeździe 5-6 U mnie podobne zachowanie, tyle że faluje sobie przy około 80 st temp oleju jadąc 90-100 kmh. Później przy temp 90 st jest ok. :roll: Też AG na pokładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Moje autogaugany wyszły tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstaff Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Witam, Czy ktoś orientuje się czy warto inwestować w zegary STRI, których cena oscyluje w granicach 350 PLN? Chodzi o temp. oleju i ciśnienie doładowania. Na jednej ze stron w internecie znalazłem produkty w przedziale od 300 do 700 PLN. Czy do samych zegarów trzeba montować centralkę jak w DEFI, czy wystarczy podłączyć się bezpośrednio pod czujniki? Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Do STRI nie potrzeba centralki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 (edytowane) Tylko czy można zmieniać konfigurację zegarków? bo temperatura wody i ciśnienie oleju akurat mi są zbędne. czyżby? wiesz jaka jest temperatura wody jak wskazówka jest w normalnym położeniu roboczym? 50*.... a cisnienie oleju to wg mnie najważniejszy czujnik...drugi to boost.. moje defi: tutaj jeszcze bez czujnika temp. oleju. Edytowane 25 Listopada 2012 przez saszynski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Tylko czy można zmieniać konfigurację zegarków? bo temperatura wody i ciśnienie oleju akurat mi są zbędne. czyżby? ... a ciśnienie oleju to wg mnie najważniejszy czujnik...drugi to boost... Zdecydowanie tak i to może nawet w tej kolejności. Ostatnio u Marka jego chłopcy zamontowali mi ciśnienie oliwy i teraz już wiem, co Edwin miał na myśli mówiąc, że po ciśnieniu oleju możesz odczytać więcej niż tylko ciśnienie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 (edytowane) Moje autogaugany wyszły tak: moje defi: Moje wyglądają tak - nocą - w dzień - Edytowane 26 Listopada 2012 przez Juras K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstaff Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 jpol dzięki za info. To co lepiej zamontować STRI czy AG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 u mnie w nocy jest tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 jpol dzięki za info. To co lepiej zamontować STRI czy AG? Nie wiem. Ja mam Stri. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Bartz, montowałeś w S-turbo ciśnienie i temp. oleju? Miałbyś jakieś praktyczne wskazówki jak to zamontować? Oba czujniki w jedno miejsce czy w dwa? Czy dojście do odpowiednich kanałów jest wykonalne od góry silnika i bez demontowania gratów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Moje wyglądają tak - nocą - w nocy muszą strasznie walić po oczach... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Mam pytanie, może ktoś ma taki adapter na zegary? Zamówiłem sobie i chciałem przymierzyć a tu zonk, oryginalny dużo się różni w sensie że kończy się przy pasach na środkowym słupku. I nie wiem jak mam to zamontować. http://www.racingfactory.pl/adapter-na-slupek-subaru-impreza-1995-00-id-754.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Słyszałem opinie, że po umieszczeniu czujnika w głowicy łapie on temp. z samej rozgrzanej głowicy, tzn. nagrzewa się od metalu, z którego zbudowana jest głowica, jak to jest? Ja miałem najpierw w głowicy i rzeczywiście jak łapał temp. ok. 95-98 stopni to potem się praktycznie ona nie zmieniała, tak jakby właśnie czujnik był rozgrzany od samej głowicy. Teraz mam w misce i widać wyraźnie zmiany temp. w zależności od jazdy, korków itd. Jestem oczywiście świadomy tego, że pod wpływem pędu powietrza olej w misce jest chłodniejszy niż na górze i podczas szybkiej jazdy mogę mieć nierzeczywiste wskazania. I teraz pytanko, wracać do patentu z umieszczeniem czujnika w głowicy i jak się ma do wskazań nagrzewanie go od samego rozgrzanego metalu, w który jest wkręcony? Dodam, że zegary mam STRI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Bartz, montowałeś w S-turbo ciśnienie i temp. oleju? Miałbyś jakieś praktyczne wskazówki jak to zamontować? Oba czujniki w jedno miejsce czy w dwa? Czy dojście do odpowiednich kanałów jest wykonalne od góry silnika i bez demontowania gratów? Nie, w forku miałem doładowanie i temperaturę oliwy. Montowałem sam. Boost jest dość łatwo, bo wszystko jest od góry, na wierzchu. Z oliwą się trochę pieprzyłem, bo montowałem w korku spustowym. Przez ścianę grodziową przechodziłem za turbiną (taka duża gumowa zaślepka - naciąłem i zrobiłem wiertłem ciasny otwór). Zegary przykleiłem taśmą z zestawu między środkowym schowkiem, a głównymi zegarami. Zaleta - doskonała ergonomia i zachowany schowek, minus, nieco mniejsza estetyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 w nocy muszą strasznie walić po oczach... :/ Wskażniki mają dwa tryby podświetlenia !!! Z początku drażniło mnie że w tym miejscu coś świeci ale teraz się już przyzwyczaiłem !!!!! W trybie nocnym nie wali po oczach !!! - jest dobrze !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 (edytowane) No i doszły do mnie AG w iście ekspresowym tempie od dabtunera. Pierwsze wrażenie - są naprawdę fajne, nie wyglądają na tandetę. Obudowa zegara i podstawka wykonane z metalu, wszystkie potrzebne kabelki i przewody w zestawie, taśmy 3M, trójnik, filtr, kubeczki - wszystko wykonane przyzwoicie, nawet opakowanie . Byłem raczej nastawiony na typowo tajwański produkt z elementami kiepskiej jakości. Jeśli tak wyglądają zegary za ~200zł, to ciekawe z czego zrobione są DEFI . Oby tylko wskazania były na równie dobrym poziomie co wykonanie. Jutro przymierzam się do montażu. I na koniec jeszcze małe pytanie: czy do zamontowania czujnika temp. oleju w bloku wystarczy zdjąć TMIC? Edytowane 14 Grudnia 2012 przez jawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoink Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 przypadkiem znalazłem obudowę na zegarki do lanosa może komuś się spodoba ? http://www.daddysscp...p/smyclstr1.htm Chyba jedyne sensowne rozwiązanie do sti po 2008 r. jestem w trakcie organizacji tego zestawu opcja nr 2: https://secure.scoobytuner.com/products/?vApplicationID=210&sfID1=13&sfID2=35&productID=974 ale chyba zostane przy pierwotnym wyborze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Poległem w walce. Zdjąłem IC, ale od góry nie jestem w stanie zobaczyć żadnych zaślepek na imbus. Jedyne co mniej więcej pasuje do opisu, to zaślepka 5mm hex w lewej głowicy z tyłu u góry (zdj. nr 1). Ale ciężko do niej podejść, bo jest jakieś żelastwo, którego nie sposób ruszyć. Czy ktoś może naprowadzić, gdzie jeszcze zerknąć? Załączam zdjęcia. I jeszcze pytanie o przejście do kabiny. Znalazłem dziurę, przez którą przechodził Bartz, ale chciałbym spróbować puścić przewody stroną kierowcy. Którą zaślepkę mam odkryć (zdj. nr 2)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Mam pytanie, może ktoś ma taki adapter na zegary? Zamówiłem sobie i chciałem przymierzyć a tu zonk, oryginalny dużo się różni w sensie że kończy się przy pasach na środkowym słupku. I nie wiem jak mam to zamontować. http://www.racingfac...-00-id-754.html Ja zamawiałem taki słupek w MTuning czy jak to tam się zwie i też nie bardzo pasował. Dlatego chłopaki nałożyli ten adapter na oryginalny słupek i od góry przyłapali go jakimś wkrętem. Śrubca nie rzuca się w oczy, na wertepach adapter nie odpada, zegary się dobrze trzymają. Podeślij mi swój email to mogę wysłać poglądowe foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Już sobie poradziłem, odpowiednio go skróciłem i przy przymiarce dobrze to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Słyszałem opinie, że po umieszczeniu czujnika w głowicy łapie on temp. z samej rozgrzanej głowicy, tzn. nagrzewa się od metalu, z którego zbudowana jest głowica, jak to jest? za pobór temperatury odpowiada 5mm końcówka czujnika. musi byc ona omywana przez olej. i potwierdzam to. miałem wkrecony czujnik, zamiennik ale nie wystawał poza wewnetrzny zarys dokładki nad filtr czyli tym samym nie był przez olej omywany... nie wskazywał żadnej temperatury mimo iż dokładka miała taka samą temperature jak i olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się