geecek Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 (edytowane) Szukam takich zegarów..... Wydaje mi się, że to model Defi BF http://www.google.pl...1525606;816;552 Na allegro i ebay występują z czerwonym, białym, niebieskim podświetleniem. Mi zależy na zielonym. Może ktoś wie gdzie szukać tego modelu? Nie chce kontrastu w desce rozdzielczej. W ostateczności zdecyduje się na białe podświetlenie. Autogaugany świecą też na zielono i są dostępne od ręki..... opinie jednak odstraszają.... Edytowane 15 Sierpnia 2013 przez geecek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 To są Defi Link Meter - seria wcześniej przed BF. Tylko akucje (ebay, nengun, Australia). Mnie udało się skompletować taki zestaw po roku, ale rzeczywiście pasuje i wygląda świetnie. Możesz też szukać zestawu Genome STI (robione przez Defi dla STI). Na japanparts są dostępne ale za jakąś kosmiczną cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 http://www.motointegrator.pl/produkty/274094-wskaznik-cisnienia-oleju-stri-slm5204 http://www.motointegrator.pl/produkty/274096-wskaznik-temperatury-oleju-stri-slm5203 http://www.motointegrator.pl/produkty/299854-wskaznik-doladowania-turbo-stri-slm6001 Wiem, że STRI to nie Defi ale czy ktoś ma doświadczenie z tymi wskaźnikami jak z linków powyżej? Ceny są wg mnie obecnie na bardzo akceptowalnym poziomie i w końcu bym miał to z głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Wiem, że STRI to nie Defi są OK, nie znam kogoś, kto narzekałby na nie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 @anakinsky - dzięki bardzo! Będą STRI, teraz tylko muszę wynegocjować dobrą cenę i lecimy z montażem w przyszłym tygodniu mam nadzieję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Podepnę się. Też mam Stri, Ayu gdzie w Warszawie będziesz montował i ile taka przyjemność? Ja mam boost,ciśnienie i temp. oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 @DanPlut - jutro auto ląduje w 4T. Koszt - musisz sam zapytać, u mnie składa się on z połączenia innych czynników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Ok . Nie wiesz może jak Tobie będą zakładać? W zaślepki w bloku silnika czy w adapter pod filtr oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Tego nie wiem niestety ale robili to przecież setki razy więc myślę, że będzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 No tak w sumie to nie-ASO. Napisz jak już dobierzesz jak się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Tego nie wiem niestety ale robili to przecież setki razy więc myślę, że będzie dobrze. No tak w sumie to nie-ASO. W ten oto sposób forumowy automat sam zastawił na siebie sidła ... po jego cenzurze, wydźwięk tej wymiany zdań, bądź co bądź oficjalnym forum SIP, jest troszkę kontrowersyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 No właśnie- fajnie to wyszło pomimo, że nie tak jak chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Ja jestem po montażu i jednak z lektury wynika, że przyda się jeszcze ciśnienie oleju. 18-go oddaję auto do serwisu i chętnie zleciłbym również montaż czujnika tylko chciałbym umieścić go na obudowie kolumny kierownicy (widziałem na foto) - teraz pytanie - czy to się montuje standardowym "kubeczku" czy jest jakiś inny adapter? Chodzi mi dokładnie o ten czujnik: http://www.motointegrator.pl/produkty/225934-wskaznik-cisnienia-oleju-stri-xc5205w Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Odkopałem trochę temat, bo mam pytanie. Mam ramkę i zegary do Imprezy '01-07. Adapter taki jak TU. Mam kable, czujniki, 2 zegary 52mm (doładowanie+ciśnienie oleju). Ile może być warty taki zestaw? Ktoś takie cudo kupi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Widzisz jakbyś dał to ogłoszenie parę tygodni temu to byśmy zrobili dil. Ja kupiłem zegary i zamontowałem na słupku. Jaka firma zegarów??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek Opublikowano 8 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Auto Gauge, to na 99% te zegary: http://www.dabtuner.pl/Cisnienie_doladowania_SM_Peak_BOOST-55.html http://www.dabtuner.pl/Cisnienie_oleju_SM_Peak-57.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcc Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Pozwole sobie odswierzyc kotleta - poszukuje na cito EGT z warningiem i opcjonalnie peakiem - czytam STRI sa niezle, a DEFI jeszcze lepsze. Niestety DEFI jak dla mnie maja cene z kosmosu (chyba najtaniej 300USD co znalazlem) wiec raczej nie pozwole sobie na zakup 3 wskaznikow za 1k USD. Szukalem troche na forach i znalazlem jeszcze Innovate i AEM - czy ktos ma doswiadczenie z tymi budzikami? BTW - czytalem rozne opinie o Racetech JDM series i Autogauge Premium (EVO) i opinie byly naprawde skrajne. Jakies inne propozycje? Docelowo procz EGT chce miec boost i oil temp. Boost na pewno z peakiem. Dlatego tez szukam jakiejs serii co w przyszlosci da sie dokompletowac. Dzieki z gory! Pzw, MCC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Defi są warte każdego centusia wydanego na nie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcc Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) na pewno - ale np. jak to ktos b. doswiadczony w zakladaniu budzikow i serwisowaniu subarakow na innym forum przedstawil piszac o budzikach AFR - innovate, after nothing... Chyba zaryzykuje - kupie na razie EGT. Jak sie sprawdzi dokupie boost i oil temp/press. Podziele sie spostrzezeniami. Pzw, MCC Edytowane 17 Września 2014 przez mcc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Innovate - też dobre. Ale jeśli nie chcesz bawić się w kilka zegarów pomyśl o zestawie 4 w 1. Działają, widziałem na na żywo, sprawdzają się. Może posiadacze potwierdzą. http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-internetowy-tuning-sklep/zegary/zegary/depo-racing/seria-wa-4w1-60mm.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcc Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Ayu, kiedys on nich myslalem. Teraz juz klamka zapadla - kupilem innovate - na razie EGT. Czekam na paczke Jak EGT sie sprawdzi to dorzuce boost i oil temp+press. Takie 4 wskazania dla mnie wystarczajace. W zasadzie do kontroli czy z samochodem wszystko OK. BTW - widzialem, ze w PL tez jest dystrybutor Innovate - ale delikatnie rzecz ujmujac chyba cos im sie z cenami pomylilo... Pzw, MCC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Defi są warte każdego centusia wydanego na nie.... Gdyż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcc Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Są produkowane w JP przez podwykonawcę który tylko zegarki tłucze? Innovate teoretycznie z US pochodzi, ale czy na pewno to nie Tajwan/Chiny nikt nie wie. Może tylko składają produkt do kupy w US. Pzw, MCC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 21 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2014 Gdyż? gdyż ponieważ 8-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrumque Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) Innovate - też dobre. Ale jeśli nie chcesz bawić się w kilka zegarów pomyśl o zestawie 4 w 1. Działają, widziałem na na żywo, sprawdzają się. Może posiadacze potwierdzą. http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-internetowy-tuning-sklep/zegary/zegary/depo-racing/seria-wa-4w1-60mm.html Posiadam. Tak szczerze mówiąc - jakbym miał teraz kupować - to bym się zastanawiał: + jest jeden, więc mniej miejsca zajmuje, mniej zasłania + kosztuje mniej niż 4 osobne. No ale czy byś kupił osobny woltomierz, w cenie wskaźników Depo? Czyli realnie należy porównywać cenę do 3 wskaźników. +/- ma rozmiar 60mm, więc trochę bardziej czytelny, ale z drugiej strony - łatwiej by było znaleźć obudowy (np daszek deski rozdzielczej itp) dla 52mm - ten OLED (zwłaszcza że to straszna chińszczyzna) z czasem ciemnieje/traci jasność/wyświeca się - wskazówka boost ok, ale wskazania na tym miniaturowym OLED wyświetlaczu są mocno nieczytelne, zwłaszcza podczas jazdy, zwłaszcza w dzień - napięcie (żółte) to już wcale nie widać. - wyświetlanie wartości cyfrowej - jest może dokładniejsze, ale dużo mniej czytelne niż jakiś bargraf, pasek, cokolwiek - co by jednym rzutem oka pozwalało ocenić sytuację. A 80% wyświetlacza zajmuje nazwa parametru (która się nie zmienia), ledwo 15% zajmuje sam odczyt nas interesujący, a potem jeszcze jednostka ('C itp). Pała z ergonomii - brak warningów dla wartości wyświetlanych na wyświetlaczu OLED - przydało by się mieć jakieś ostrzeżenie przed temperaturą zbyt wysoką lub zbyt niskim ciśnieniu oleju, a tu nic, trzeba regularnie tam zerkać, co przy marnej czytelności tego wyświetlaczyka jest uciążliwe - cała ich seria 4in1 jest jakoś z pośladków dobrana. Tzn jeśli ktoś kupuje jeden (np boost) - to ok, ale jak chciałby pozostałe - to bez sensu, bo np EGT + Boost a na obu na wyświetlaczach te same oil temp + oil press + volt. Po co? Skoro ktoś bierze EGT, to pewnie Boost już ma (z oil temp i oil press), to na wyświetlaczu lcd/oled powinno być coś innego - np AFR Samo napięcie 12v jest najprostsze do zrealizowania, nie potrzeba czujników, to dają...ale to znów marnuje część powierzchni mikroskopijnego wyświetlacza, pogarsza czytelność. Edytowane 22 Września 2014 przez Hrumque 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się