Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam takich zegarów..... Wydaje mi się, że to model Defi BF

 

http://www.google.pl...1525606;816;552

 

Na allegro i ebay występują z czerwonym, białym, niebieskim podświetleniem. Mi zależy na zielonym. Może ktoś wie gdzie szukać tego modelu?

Nie chce kontrastu w desce rozdzielczej. W ostateczności zdecyduje się na białe podświetlenie.

Autogaugany świecą też na zielono i są dostępne od ręki..... opinie jednak odstraszają....

Edytowane przez geecek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są Defi Link Meter - seria wcześniej przed BF. Tylko akucje (ebay, nengun, Australia). Mnie udało się skompletować taki zestaw po roku, ale rzeczywiście pasuje i wygląda świetnie.

Możesz też szukać zestawu Genome STI (robione przez Defi dla STI). Na japanparts są dostępne ale za jakąś kosmiczną cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.motointegrator.pl/produkty/274094-wskaznik-cisnienia-oleju-stri-slm5204

http://www.motointegrator.pl/produkty/274096-wskaznik-temperatury-oleju-stri-slm5203

http://www.motointegrator.pl/produkty/299854-wskaznik-doladowania-turbo-stri-slm6001

 

Wiem, że STRI to nie Defi ale czy ktoś ma doświadczenie z tymi wskaźnikami jak z linków powyżej?

Ceny są wg mnie obecnie na bardzo akceptowalnym poziomie i w końcu bym miał to z głowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego nie wiem niestety ale robili to przecież setki razy więc myślę, że będzie dobrze.

No tak w sumie to nie-ASO.

W ten oto sposób forumowy automat sam zastawił na siebie sidła :lol: ... po jego cenzurze, wydźwięk tej wymiany zdań, bądź co bądź oficjalnym forum SIP, jest troszkę kontrowersyjny :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja jestem po montażu i jednak z lektury wynika, że przyda się jeszcze ciśnienie oleju. 18-go oddaję auto do serwisu i chętnie zleciłbym również montaż czujnika tylko chciałbym umieścić go na obudowie kolumny kierownicy (widziałem na foto) - teraz pytanie - czy to się montuje standardowym "kubeczku" czy jest jakiś inny adapter?

Chodzi mi dokładnie o ten czujnik: http://www.motointegrator.pl/produkty/225934-wskaznik-cisnienia-oleju-stri-xc5205w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Odkopałem trochę temat, bo mam pytanie. Mam ramkę i zegary do Imprezy '01-07. Adapter taki jak TU. Mam kable, czujniki, 2 zegary 52mm (doładowanie+ciśnienie oleju). Ile może być warty taki zestaw? Ktoś takie cudo kupi?

 

post-17183-0-01486400-1404829840_thumb.jpeg

post-17183-0-21268400-1404829862_thumb.jpg

post-17183-0-08294800-1404829887_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pozwole sobie odswierzyc kotleta - poszukuje na cito EGT z warningiem i opcjonalnie peakiem - czytam STRI sa niezle, a DEFI jeszcze lepsze. Niestety DEFI jak dla mnie maja cene z kosmosu (chyba najtaniej 300USD co znalazlem) wiec raczej nie pozwole sobie na zakup 3 wskaznikow za 1k USD.

 

Szukalem troche na forach i znalazlem jeszcze Innovate i AEM - czy ktos ma doswiadczenie z tymi budzikami? 

 

 

BTW - czytalem rozne opinie o Racetech JDM series i Autogauge Premium (EVO) i opinie byly naprawde skrajne. 

 

 

Jakies inne propozycje? Docelowo procz EGT chce miec boost i oil temp. Boost na pewno z peakiem. Dlatego tez szukam jakiejs serii co w przyszlosci da sie dokompletowac.

 

Dzieki z gory!

 

Pzw,

MCC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno - ale np. jak to ktos b. doswiadczony w zakladaniu budzikow i serwisowaniu subarakow na innym forum przedstawil piszac o budzikach AFR - innovate, after nothing... 

 

Chyba zaryzykuje - kupie na razie EGT. Jak sie sprawdzi dokupie boost i oil temp/press. Podziele sie spostrzezeniami.

 

Pzw,

MCC

Edytowane przez mcc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innovate - też dobre.

Ale jeśli nie chcesz bawić się w kilka zegarów pomyśl  o zestawie 4 w 1.

Działają, widziałem na na żywo, sprawdzają się. Może posiadacze potwierdzą.

http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-internetowy-tuning-sklep/zegary/zegary/depo-racing/seria-wa-4w1-60mm.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ayu,

 

   kiedys on nich myslalem. Teraz juz klamka zapadla - kupilem innovate - na razie EGT. Czekam na paczke :) Jak EGT sie sprawdzi to dorzuce boost i oil temp+press. Takie 4 wskazania dla mnie wystarczajace. W zasadzie do kontroli czy z samochodem wszystko OK.

 

BTW - widzialem, ze w PL tez jest dystrybutor Innovate - ale delikatnie rzecz ujmujac chyba cos im sie z cenami pomylilo...

 

Pzw,

MCC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są produkowane w JP przez podwykonawcę który tylko zegarki tłucze?

 

Innovate teoretycznie z US pochodzi, ale czy na pewno to nie Tajwan/Chiny nikt nie wie. Może tylko składają produkt do kupy w US.

 

Pzw,

MCC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innovate - też dobre.

Ale jeśli nie chcesz bawić się w kilka zegarów pomyśl  o zestawie 4 w 1.

Działają, widziałem na na żywo, sprawdzają się. Może posiadacze potwierdzą.

http://mtuning.pl/pl/sklep-tuning-internetowy-tuning-sklep/zegary/zegary/depo-racing/seria-wa-4w1-60mm.html

Posiadam. Tak szczerze mówiąc - jakbym miał teraz kupować - to bym się zastanawiał:

+ jest jeden, więc mniej miejsca zajmuje, mniej zasłania

+ kosztuje mniej niż 4 osobne. No ale czy byś kupił osobny woltomierz, w cenie wskaźników Depo? Czyli realnie należy porównywać cenę do 3 wskaźników.

+/- ma rozmiar 60mm, więc trochę bardziej czytelny, ale z drugiej strony - łatwiej by było znaleźć obudowy (np daszek deski rozdzielczej itp) dla 52mm

- ten OLED (zwłaszcza że to straszna chińszczyzna) z czasem ciemnieje/traci jasność/wyświeca się

- wskazówka boost ok, ale wskazania na tym miniaturowym OLED wyświetlaczu są mocno nieczytelne, zwłaszcza podczas jazdy, zwłaszcza w dzień - napięcie (żółte) to już wcale nie widać.

- wyświetlanie wartości cyfrowej - jest może dokładniejsze, ale dużo mniej czytelne niż jakiś bargraf, pasek, cokolwiek - co by jednym rzutem oka pozwalało ocenić sytuację. A 80% wyświetlacza zajmuje nazwa parametru (która się nie zmienia), ledwo 15% zajmuje sam odczyt nas interesujący, a potem jeszcze jednostka ('C itp). Pała z ergonomii ;)

- brak warningów dla wartości wyświetlanych na wyświetlaczu OLED - przydało by się mieć jakieś ostrzeżenie przed temperaturą zbyt wysoką lub zbyt niskim ciśnieniu oleju, a tu nic, trzeba regularnie tam zerkać, co przy marnej czytelności tego wyświetlaczyka jest uciążliwe

- cała ich seria 4in1 jest jakoś z pośladków dobrana. Tzn jeśli ktoś kupuje jeden (np boost) - to ok, ale jak chciałby pozostałe - to bez sensu, bo np EGT + Boost a na obu na wyświetlaczach te same oil temp + oil press + volt. Po co? Skoro ktoś bierze EGT, to pewnie Boost już ma (z oil temp i oil press), to na wyświetlaczu lcd/oled powinno być coś innego - np AFR

Samo napięcie 12v jest najprostsze do zrealizowania, nie potrzeba czujników, to dają...ale to znów marnuje część powierzchni mikroskopijnego wyświetlacza, pogarsza czytelność.

Edytowane przez Hrumque
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...