Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj jeszcze raz przyjrzałem się z bliska temu Depo 4 w 1 i zdecydowałem, że jednak to będzie to. To na co zwróciłeś uwagę Hrumque przydało mi się w ocenie - dzięki!

Dla mnie czytelność wskazania ciśnienia oleju i temperatury jest jak najbardziej wystarczająca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, cena sporo niższa, ale też ryzyko, że nie dotrze albo trafi na zoll i potem będzie sporo drożej.

Sam już kurde nie wiem.

Kupuję od dawna od skośnookich majfriendów, i wpadkę miałem tylko raz (faktycznie - na samochodowych wskaźnikach) - zamienione paczki (adresaci), ale chińczyk szybko ogarnął co poszło źle, i żeśmy się wymienili paczkami tu, w pl, na miejscu ;) A co do cła - jak będzie mniej niż około 100$ to vatu nie będzie na 100%, a cło w najgorszym wypadku to jakieś 2% - którego też nie będzie, sprawdzone tysiące razy. Jedyny minus - to czas oczekiwania przy "china air post mail" - choć czasem też potrafią zadziwić (poniżej 5 dni)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

kup lepiej autogauge, to jest przynajmniej sprawdzone, że działa i nie generuje problemów.

 

Juz za późno. Defi Fake płyną już z ChrL. :lol: 

 

 

 

 

Popatrz na szybkość działania wskazówki

 

No wszystko prawda. Ale jak napisałem wcześniej- po co mi do wolnegossaka coś lepszego? Bardziej traktuję te wskaźniki jako świecidełka w tym ponurym jak komuna kokpicie. Coś tam wkaże co jest mniej, czy więcej wiarygodne, ale zawsze lepszy wskaźnik temperatury(jakikolwiek) niż standardowa kontrolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No wszystko prawda. Ale jak napisałem wcześniej- po co mi do wolnegossaka coś lepszego? Bardziej traktuję te wskaźniki jako świecidełka w tym ponurym jak komuna kokpicie. Coś tam wkaże co jest mniej, czy więcej wiarygodne, ale zawsze lepszy wskaźnik temperatury(jakikolwiek) niż standardowa kontrolka.
 

Ale ja tylko pokazałem czym się różnią na tych filmach :) Nie wiem nic poza tym że sobie kupiłem STRI mechaniczne, bo wszystkie autogaugany i inne w podobnych cenach są... po prostu brzydkie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Innovative przyszło! Zobaczymy jak działa po instalacji.

 

attachicon.gifDSC_1161.JPGattachicon.gifDSC_1163.JPG

Jak będziesz tą termoparę montował, to koniecznie daj jakąś "zawieszkę" trzymającą tą wydłużoną część fajki oraz przewód. Już ze dwie takie mi leżą w szuflandii, które sie po prostu złamały (zapewne od wibracji), a ani tego nie pospawasz (sensownie, bo za cienka ta rurka, a przegrzać zawartość to nie sztuka), ani nie pokleisz (w tych temperaturach pracy), a w środku druty jak włos, jedynie w koszulkach bakielitowych - więc natychmiast też urwane...

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

Btw.

Jakby kogoś to interesowało: Wnętrze wskaźnika Depo 4in1 (boost), oryginału:

depo%2B4in1%2B%289%29.JPG

Tutaj więcej fotek

Edytowane przez Hrumque
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę sie do tematu , a mianowicie chce zakupić ten zegar LINK Depe Racing  mam już z tej serii do turbo Boost i jest kozacki, dobrze pokazuje i fajnie wygląda, ma kilka podświetleń które można sobie regulować np tryb nocny itp... ale do konkretów , chce dołożyć ciśnienie i temperaturę oleju i czy muszę kupić adapter na filtr oleju np taki  czy lepiej podpiąć się do silnika a jak tak to gdzie i jak i co jest łatwiejsze do wykonania i praktyczniejsze ? chciałem robić to we własnym zakresie np teraz przy okazji wymiany oleju więc mogę dołożyć adapter albo i nie. zegary w/w są elektroniczne a więc są kontrolery montowane w komorze a w kabinie tylko same zegary , miałem ProSporty ale zmieniłem na Depo i jestem zadowolony . więc co jest lepsze według was ma ktoś jakiś tutorial jak to samemu zrobić w moim aucie ?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wielka prosbe - czy ktos moze zakladal ostatnio zegar EGT i podpowie mi ile wynosi cena rynkowa za zalozenie takiego zegara wraz zalozeniem daszku dedykowanego do WRXa i specie tego razem? Trzeba wywiercic dziure, nagwintowac i wlozyc sonde do tej dziury a z drugiej strony laczy sie budzik z sonda gotowa zlaczka. 12v i mase trzeba podlaczyc do kabli i ew do sterowania podswietleniem np. do swiatel mijania. 

 

Moj mechanik (ktory robil mi prawie wszystko w tym subaraku lacznie z silnikiem) polegl na tym, ze Innovate trzeba sprogramowac (domyslnie pokazuje Fahrenheity) podlaczajac sie kablem serialowym i klikajac w oprogramowaniu producenta C zamiast F i zamiast zadzwonic i powiedziec - nie wiem jak - to ciemnote mi wciska. 2gi dzien subarak stoi uziemiony i do tego (bez mojej zgody) pojechal do elektronika na weekend  :facepalm: . Mam wrazenie, ze bede musial zaplacic za moje lenistwo (moglem sam podac 12v i przeprogramowac w 10 sek budzik  :censored:  ) i chce sie przygotowac, zeby nie placic za cudza niewiedze tylko za realna prace - wlozenie sondy i montaz daszka i budzika w niego. Producent mowi w instrukcji video, ze to powinno zajac nie wiecej niz 3h.

 

Jesli byscie mieli rowniez doswiadczenia to podpowiedzcie ile moze kosztowac wymiana pompy paliwa oraz wymiana uppipe WRX na STI (czesci dostarczylem)? Robilem to razem z w/w nieszczesnym budzikiem i chcialbym wiedziec z grubsza czy mnie nie naciagaja rekompensujac czas stracony na zrozumienie dlaczego zegar EGT zeznaje inna temperature niz subarowski czujnik...

 

Dzieki z gory!

 

Pzw,

MCC

Edytowane przez mcc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Właśnie dziś dotarły do mnie Defi CR Advance prosto z...Chin.

Co do jakości wykonania trudno się doczepić. Kilka rys na tylnej obudowie, ale akurat tego nie widać i w niczym to nie wadzi.

Uważam, że cena 35$ za wskaźnik nie jest spora i śmiało mogę polecić.

Zamówiłem za pośrednictwem Hrumqe-a także BF-y, które też już dotarły do niego i jeśli je dostanę wówczas będę miał porównanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe miałem podstawki, ale zdaje się , że że czujniki sa tam przed filtrem i mierzą cisnienie i temp. nie dokładnie tu gdzie trzeba.

Dołoży sie wtedy opór filtra,choć może nie duży-w końcu różne firmy robią podstawki, ale jesli jest zawyżone to może uspokoić zbytnio kierowcę.. Temperatura też będzie nie całkiem ,bo mierzona po wyjściu z miski. Ale może to wszystko w granicach błędu.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...