Skocz do zawartości

jawa

Użytkownik
  • Zawartość

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jawa

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa Gocław
  • Auto
    s-turbo
  1. Czy ktoś ma opinię na temat przednich łączników firmy Pedders do S-turbo?
  2. żeby Forek zaczął hamować....

    W moim S-turbo skończyły się tarcze i klocki z tyłu. Znalazłem jakiś zestaw TRW (DF3092 i GDB3223), który cenowo jest dla mnie do przyjęcia. Ale do roboty mam jeszcze zaciski (gumy+cylinderki), więc zastanawiałem się, czy w podobnym budżecie można zrobić jakiś mały upgrade, żeby lepiej się hamowało, bo - jak wszyscy wiemy - w Foresterze seryjny zestaw nie hamuje. Sensownie byłoby wymienić również przód, ale na razie są pilniejsze wydatki. Ktoś coś podpowie?
  3. Szukaj po zawór dv (upustowy)
  4. Dzieki za odpowiedz. Nie miales problemu z ustawiniem geometrii? Jezdzisz z jakims obciazeniem z tylu?
  5. Cześć, Zastanawiam się nad wymianą przednich amortyzatorów w moim '99 S-turbo. Przód jest wg mnie za miękki, a tył twardy, poza tym tył jest uniesiony lekko wyżej. Chciałbym, żeby to jakoś współgrało. I teraz mam dylemat z doborem, czy: 1. dołożyć Ultra SR (324052 i 324053): podobna charakterystyka pracy po obu stronach, może być twardo 2. zainstalować tańsze KYB (np. Excel-G: 334189 i 334190) 3. zainstalować tanie amortyzatory inne niż KYB Czy ktoś przerabiał taką wymianę u siebie? Znalazłem temat o przednich amortyzatorach tutaj https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/32486-forester-s-turbo-2001-di-amore/ ale nie do końca odpowiada na moje pytanie.
  6. Tankowanie GC8-Sposób na tankowanie bez przerywania

    W Foresterze Sturbo tez tak mam. Pomaga przekrecenie pistoletu na godz. 8, jak ktos juz dobrze napisal.
  7. Blokujący się pedał sprzęgła

    Nie była, ale dzięki za wskazówki Jak powinna wygladac procedura odpowietrzania? Przetoczylem juz duzo plynu, ale pedal sprzegla nie chce sam odbijac i trzeba go pompowac kilka razy. Ja robiłem to tak: wcisniecie i przytrzymanie pedalu, odkrecenie i zakrecenie odpowietrznika, odpuszcznie pedalu itd. Widzialem jeszcze patent z blokowaniem cylinderka, ale tez nie pomoglo.
  8. Blokujący się pedał sprzęgła

    Muszę na razie odwołać to, co napisałem powyżej. U mnie nadal pedał sprzęgła wpada, choć mam wrażenie, że teraz (po wymianie skrzyni) zaczyna się trochę później. Czy ktoś mógłby wyjaśnić, dlaczego pedał wpada dopiero po pewnym czasie (czy zależy to od temperatury czy od liczby wciśnięć pedału) i czy może to być sprawa niewłaściwego odpowietrzenia układu po wymianie sprzęgła? Przed tą operacją nie miałem takich problemów, więc nie bardzo wiem, w jaki sposób wysprzęglik mógłby się "uszkodzić".
  9. DIY łożyska transferu

    Popieram inicjatywę! Zdecydowanie za mało tutoriali na tym forum . Ja wzorowałem się na foto-tutorialu ze strony legacygt.com: http://legacygt.com/forums/showthread.php/legacy-2-5gt-center-differential-bearing-swap-204445.html?s=3c0d903d706fe06ad1f4129328a2945c&s=6d5de1f76360d8903a909725fdea7fe1& U mnie obeszło się bez zrzucania skrzyni, ale przez to najtrudniejszą czynnością było wybicie pinu zabiezpieczającego wybierak biegów. Choć przydałoby się umieścić więcej szczegółów z przeprowadzonych prac, to i tak + za chęci. Satysfakcja z samodzielnej wymiany jest niesamowita
  10. Skrzynia TY755VN1AB pomocy

    Mialem do dzis taka skrzynie w For 99 S turbo i wymienilem na VN2AB. VN1AB ma przelozenie z przodu 4.44 i redukcje 1.08 na 4.11 w kierunku dyfra.
  11. Blokujący się pedał sprzęgła

    U mnie identyczne objawy pojawily sie po wymianie sprzegla. Pomoglo odpowietrzenie.
  12. Wymiana łożyska półosi

    A mozesz napisac objawy zuzycia tych lozysk?
  13. Skrzynia TY755VN1AB w S-turbo - co w zamian?

    Po telefonie do ASO wszystko staje się jasne. Z przodu (dyferencjał w skrzyni) jest 4,444 (38100AA750), natomiast tylny dyfer ma 4,111 (27011AA601).
  14. Skrzynia TY755VN1AB w S-turbo - co w zamian?

    No właśnie, nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Na tabliczce znamionowej mam wybity numer skrzyni dokładnie taki, jak napisałem, więc jest to raczej oryginalny setup. Subaru Fast dekoduje Destination Code = EC, co oznaczałoby, że mam przełożenie 4,111. Może w temacie sprzedaży skrzyni wkradł się błąd? Pozostaje chyba sprawdzić doświadczalnie.
  15. Skrzynia TY755VN1AB w S-turbo - co w zamian?

    Jakos przegapiłem te odpowiedzi, sory. Czyli jakie ma przełożenia: 4,11 czy 4,44?
×