Skocz do zawartości

jawa

Użytkownik
  • Postów

    93
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa Gocław
  • Auto
    s-turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jawa

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

7

Reputacja

  1. Tak, miałem na myśli odporność na zakłócenia, co sprowadza się do jakości wykonania.
  2. W moim Sf jest to samo. Według mnie jest to spowodowane zakłóceniami elektromagnetycznymi, których w mieście jest pełno. Czasem pilot łapie dopiero w bezpośrednio przy aucie, podczas gdy na wsi mogę otwierać nawet z 10m.
  3. jawa

    alternator nie ładuje

    U mnie byl to problem z kablem idacym do masy.
  4. jawa

    Czujnik spalania stukowego

    Dopiero teraz skojarzyłem, że w podpisie mam "sprzedam forka"... Jakiś czas temu się z nim przeprosiłem, ale pewnie znowu powrócę do tematu i bynajmniej nie z powodu czujnika ;-) Ja też mam NTY za ~50 zł i jak do tej pory nie zobaczyłem żadnego czeka. Kupiłem ten tani za namową kolegi, któremu również rozwiązało to sprawę. Spalanie na sprawnym czy uszkodzonym - cały czas takie samo, czyli duże ;-) Jedyna rada jaką mam, to zmierzenie rezystancji czujnika (według serwisówki powinno być ~570 kΩ)
  5. U mnie w SF jest podobnie. W pewnych miejscach w miescie nie dziala, ale jak pojade na wies, to lapie z kilku metrow. Oba piloty dzialaja podobnie.
  6. jawa

    Czujnik spalania stukowego

    A co z tym czujnikiem? Czy zmierzone wartości nie kwalifikują go do wymiany?
  7. jawa

    Czujnik spalania stukowego

    Podepnę się pod temat, bo w moim S-turbo czasem wyświetla się kontrolka Check engine. Jedyny błąd jaki mam w historii komputera to 22 Knock sensor. Autem czasem szarpie podczas przyspieszania. Dokonałem kilku pomiarów układu czujnika spalania stukowego i wszystko wskazuje na uszkodzenie czujnika. Czasem mam wyniki na poziomie kilku(nastu) MΩ, czasem ~570 kΩ (mierzone zarówno na czujniku zamontowanym do silnika, jak i wyjętym). Czy ktoś wie, co może powodować taką rozbieżność? Czujnik nie wygląda na uszkodzony, brak pęknięć na obudowie, a styk do bloku silnika wygląda na czysty. Znalazłem czujniki oryginalne za ~250 zł i zamienniki za 6 razy mniej. Co może się stać, jeśli kupię tani czujnik? :-)
  8. Mozesz podzielic sie linkiem do tych metalowych lacznikow do SF? Mial ktos do czynienia z lacznikami firmy Pedders?
  9. Kupilem uzywke o oznaczeniu TY755VN2AB (moge jeszcze dzis to potwierdzic, bo juz dobrze nie pamietam). Spróbuj napisac do autora tematu z ponizszego linka:
  10. Czy ktoś ma opinię na temat przednich łączników firmy Pedders do S-turbo?
  11. W moim S-turbo skończyły się tarcze i klocki z tyłu. Znalazłem jakiś zestaw TRW (DF3092 i GDB3223), który cenowo jest dla mnie do przyjęcia. Ale do roboty mam jeszcze zaciski (gumy+cylinderki), więc zastanawiałem się, czy w podobnym budżecie można zrobić jakiś mały upgrade, żeby lepiej się hamowało, bo - jak wszyscy wiemy - w Foresterze seryjny zestaw nie hamuje. Sensownie byłoby wymienić również przód, ale na razie są pilniejsze wydatki. Ktoś coś podpowie?
  12. Dzieki za odpowiedz. Nie miales problemu z ustawiniem geometrii? Jezdzisz z jakims obciazeniem z tylu?
  13. Cześć, Zastanawiam się nad wymianą przednich amortyzatorów w moim '99 S-turbo. Przód jest wg mnie za miękki, a tył twardy, poza tym tył jest uniesiony lekko wyżej. Chciałbym, żeby to jakoś współgrało. I teraz mam dylemat z doborem, czy: 1. dołożyć Ultra SR (324052 i 324053): podobna charakterystyka pracy po obu stronach, może być twardo 2. zainstalować tańsze KYB (np. Excel-G: 334189 i 334190) 3. zainstalować tanie amortyzatory inne niż KYB Czy ktoś przerabiał taką wymianę u siebie? Znalazłem temat o przednich amortyzatorach tutaj https://forum.subaru.pl/index.php?/topic/32486-forester-s-turbo-2001-di-amore/ ale nie do końca odpowiada na moje pytanie.
  14. W Foresterze Sturbo tez tak mam. Pomaga przekrecenie pistoletu na godz. 8, jak ktos juz dobrze napisal.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...