Łukasz Pełszyński Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Cześć, mam problem z kluczykiem w Foresterze i zastanawiam się jaka przyczyna może być. Dokładniej z otwieraniem/zamykaniem przyciskami na kluczyku. Mam dwa kluczyki, baterie zmienione. Samochód mi się zazwyczaj otwiera. Gorzej z zamknięciem. Całość zaczęła się zimą tego roku gdy miałem problemy z zamknięciem samochodu. Temperatury wzrosły i problem zniknął. Teraz znowu zimniej i już mam pierwsze objawy. Dzisiaj jest 10*C i otworzyłem bez problemu ale już zamknąć nie mogę. Czasami drugi kluczyk może zamknąć ale dzisiaj i to nie zadziałało. Sprawę komplikuje fakt że mam centralkę alarmową, do której nie mam kluczyka. Tak więc ja się na alarmach nie znam, ale mam podejrzenie że on może być współwinny. Jak myślicie, co to może być? Bo super wkurzające a z powodu alarmu nie mogę otwierać drzwi kluczem "mechanicznie" bo alarm będzie wył. Stąd wniosek, że alarm musi ten sygnał z kluczyka odbierać. I podejrzewam, że ta bateria się wyczerpuje, która zasila alarm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zawa Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Mam podobnie w Imprezie z tą różnicą, że nie ważnie jaka jest temperatura i problem występuje tak samo z otwieraniem jak i zamykaniem. Działa ale dopiero po wciśnięciu kilka a nawet kilkanaście razy przycisku, a czasem działa za pierwszym razem i to z np 5 metrów. Jest pare tematow na ten temat zachęcam do używania Szukajki . Ogólnie podobno TTTM ale przeczytac można https://www.google.pl/search?q=słabo+działający+pilot+samochodu+site:forum.subaru.pl&sa=X&ved=2ahUKEwjz2pqBke_dAhULJlAKHd6-DZsQrQIoAjARegQIBBAL&biw=1269&bih=644 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BazaN Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 Jeszcze można obczaić, czy tylna klapa się dobrze zamyka (przynajmniej te starsze z klamką ze sprężyną przycinają się- rdza) u mnie dawała taki efekt, że centralny nie chciał zamykać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
harek Posted October 5, 2018 Share Posted October 5, 2018 A może jakieś pole elektro-magnetyczne zaburza pracę pilota? Moja małżonka w okolicy swojej pracy na Ochocie poznała 2 miejsca, gdzie pilot "wariuje" ... i tylko tam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
faza20 Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 A może jakieś pole elektro-magnetyczne zaburza pracę pilota? Moja małżonka w okolicy swojej pracy na Ochocie poznała 2 miejsca, gdzie pilot "wariuje" ... i tylko tam. Dokładnie to samo miałem z bezkluczykowym dostępem ale tylko w jednym miejscu parkowanie i tylko czasami. Okazało się, że w hali obok której problem występował był jakiś mega laser do wycinania tam czegoś i jak pracował to nie działał kluczyk ani odpalanie z guzika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted October 6, 2018 Share Posted October 6, 2018 Może być już też tak że alarm leciwy. Jak ma więcej niż 10 może wariować. Piloty też, jest w nich kwarc który może się stłuc przy upadku. A komu chociaż raz pilot nie spadł, mogą się pojawić też zimne luty w pilocie. Ja tak miałem w toyocie, przelutowałem całego pilota i już problemów nie mam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jawa Posted October 8, 2018 Share Posted October 8, 2018 U mnie w SF jest podobnie. W pewnych miejscach w miescie nie dziala, ale jak pojade na wies, to lapie z kilku metrow. Oba piloty dzialaja podobnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.