Jump to content

Buchal

Nowy
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Kiepski

About Buchal

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

187 profile views
  1. Cześć, Czy mógłby mi ktoś powiedzieć czy tylni dyfer (most) z Forka SG XT o przełożeniu 4.11 jest taki sam jak dyfer tylni z Forka SF Turbo, który też ma przełożenie 4.11? :) Pytam bo niestety dyfer w moim SF umarł a mam dość tanio dostępny most 4.11 z SG Turbo i teraz się zastanawiam czy jest jakaś różnica? :)
  2. Buchal

    Impreza gt ECU

    Cześć, Chciałbym dowiedzieć się jaka jest różnica ( albo czy jest w ogóle) między ecu z oznaczeniem y7 a y6. I jak jest ze strojeniem na tych sterownikach. Chciałem wystroić swoje autko i słyszałem, że te niektóre starsze sterowniki są trochę problematyczne. Przepraszam, jeśli odgrzewam kotleta. Znalazłem kilka tematów o tym ale nie mogę znaleźć zadowalającej odpowiedzi. Pozdrawiam
  3. Lewe powietrze odpada. Posprawdzałem każdy wężyk a na dodatek wypsikałem puszkę plaka( sprawdzając czy zafaluje na obrotach ale nawet nie drgnął) żeby mieć pewność :). Podmiana przepływki to chyba faktycznie najmądrzejsze co mogę zrobić na ten moment.
  4. Krokowy wyjęty, przeczyszczony, dałem nowy oring. Pod komputerem pokazuje, że działa bo zmieniają się stopnie jego wychylenia. Zastanawiam się nad przepływomierzem. Czujniki położenia wałka i wału raczej odpadaja bo komputer pokazuje, że działają (sygnał co chwile pulsuje właczony/wyłaczony). Strasznie upierdliwe te obroty. Dodatkowo dzisiaj kiedy zrobiło się chłodniej odniosłem wrażenie, że boost jest jakby troche później i lekko szarpie kiedy turbina się rozpędza.
  5. Mały update. Wymieniłem czujnik temp. płynu - niestety nie pomogło. Ktoś ma jakieś pomysły? Czy cewka może dawać takie objawy? Czujnik położenia wału ? W dolocie jest chyba czujnik temp. powietrza może to jego wina? Będę wdzięczny za jakiś trop
  6. Cześć wszystkim Pacjent forek sf 2.0 turbo. Od jakiegoś czasu silnik bardzo brzydko pracuje podczas pierwszego odpalenia na zimnym rano. Wchodzi na ssanie na 1500 obr/min po czym w sekunde spada do 700 obr/min, nastepnie znowu do 1500 i tak w kółko faluje przez minutę. Po rozgrzaniu do teperatury pracy pracuje bez zarzutu, oprócz faktu, że czasem na ciepłym trzyma 900 obr a czasem 700. Pomyślałem, że silniczek krokowy, więc nabyłem używany, zmieniłem, wyczyściłem kostkę bo była trochę zaśniedziała. Niestety nie pomogło. Przy okazji od razu napiszę, że świece, przewody, filtr paliwa są nowe. Jakieś wskazówki gdzie mógłbym szukać przyczyny i co posprawdzać?
  7. Właśnie dziś rano o tym pomyślałem. Poprzedni właściciel chyba zostawił je złączone i auto mrugało kody. Błędów już nie ma check się nie pali. Rozpiąłem tylko czarne. Zielone kostki także powinny być rozpięte?
  8. Dzięki, poprawię jutro i dam znać czy jest jakiś rezultat Chociaż szczerze trochę wątpię, że 2 Nm w lewo czy w prawo coś zmienią ,a jednak dokręciłem go naprawdę lekko.
  9. Wiesz może jaka powinna być wartość jego dokręcenia? Silnik pracuję bardzo równo i cicho nawet jak jest zimny, więc mało prawdopodobne
  10. Witam. Niedawno kupiłem Forka Turbo S I generacji przed liftem. Przy zakupie palił się check, odczytałem błąd 22 - czujnik spalania stukowego. Kupiłem oem czujnik i właśnie go wymieniłem, mechanik skasował błąd. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu kontrolka check mryga - jakby chciała wymrugać błąd 22 bo mryga dwa długie sygnały oraz 2 krótkie pomimo, że błąd został skasowany. Po odpaleniu kontrolka zapala się po chwili na nowo. Jakieś pomysły? Coś zostało wykonane nie tak? Może jest jakaś procedura resetu przy wymianie tego czujnika?:)
  11. Cześć Wam :). Do niedawna byłem użytkownikiem legacy ale mam zamiar przesiąść się na forka turbo. Jako, że niedługo jadę oglądać to chciałbym spytać czy istnieją jakieś typowe usterki dla forków turbo, które koniecznie trzeba sprawdzić przy kupnie. Pogrzebałem trochę na forum i przeczytałem trochę tematów odnośnie serwisowania, użytkowania ale nie mogłem się dogrzebać do tematu, który mówi o różnicach między turbo a n/a. Dlatego chciałbym wiedzieć na co muszę zwrócić szczególną uwagę przy zakupie takiego turboesa. Przepraszam z góry jeśli odgrzałem kotleta
  12. Możesz coś więcej o tym dławiku? Kupiłem emulator, który odsunął sondę trochę od wydechu ale check dalej się zapala.
  13. Tak się składa, że o ile mechanikiem nie jestem to zdarza mi się często prowadzić analizę spalin(szczególnie silników o zapłonie iskrowym), więc proszę mi tu nie wyjeżdżać z "eco" bzdurami. Zadałem proste pytanie. Czy da radę zrobić to bez wspawywania katalizatora, ewentulanie jakaś strumienica etc? Jakikolwiek inny pomysł?
  14. Witam. Pacjent to niedawno zakupiony outback 2001 r 2.5. Przy zakupie palił się check - błąd sondy lambda. Wymienione obie sondy. Przy wymianie zauważyłem, że ktoś wcześniej wyciął katalizator. Po wymianie sond w trasie zapalił się check - za niska sprawność katalizatora ( jak można się domyślić). Zakupiłem emulator sondy na alledrogo, żeby oszukać tą sondę za katalizatorem. Niestety emulator jedynie wydłużył długość następnej trasy, ale check i tak się zapalił. Stąd moje pytanie - Czy jest jakaś możliwość oszukania tej sondy albo uporania się z nią bez cięcia rur i wspawywania katalizatora? Pozdrawiam
  15. Witam. Przymierzam się do zakupu Legacy III i mam jedno nietypowe pytanie. Nie jest to pytanie z serii która skrzynia lepsza, natomiast interesuje mnie czy legacy III w wersji ze skrzynia automatyczną też da radę polatać bokiem po śniegu, czy w jakiś sposób skrzynia będzie walczyła i na siłę wbijała wyższe biegi? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...