sebachon Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 padło na castrol 5w30 Na własne oczy widziałem, jaki syf (ciemny osad) zostawia olej tej marki na smoku olejowym i wale w Forku mojego wuja już po 40 tys. km. Po Motulu czy Millersie mój smok lśnił jak diament... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Dbrze, to w takim układzie na jaki olej najlepiej przejść teraz, podczas wymiany, kiedy używałem castrol 5w30? lać motula, ale jakiego pół synt. czy pełen syntetyk? Konkretny numer oleju ? Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1leszek Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Wszystkie marki dedykują do swoich samochodów olej. Dlaczego nie może być tak w przypadku subaru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 A lotos nie jest już dedykowany ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Już nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 Kumpel, po zalaniu w ASO silnika lotosem, wracał do domu i zmieniał olej na "swój" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Wszystkie marki dedykują do swoich samochodów olej. Dlaczego nie może być tak w przypadku subaru? Marki dedykują, zgadza się, ale ważniejsza niż marka jest specyfikacja oleju. Zacytuję z poprzedniej strony: W moim ASO w czasie przegladu po 15 tys. zalano olej Shell! Droga Dyrekcja czy moge prosic o wyjasnia? Zasadniczo użyty powinien być Castrol.Wyjątek - klient wyraźnie życzy sobie inny olej, a jego specyfikacja jest zgodna z wymaganiami FHI. Ja np odmówiłbym zalania Castrola, ze względu na to co widziałem w rozebranych silnikach, do których lany był Castrol. PS. Tak z ciekawostek, bo często się to przewija w necie i dużo ludzi powiela - jeżeli z silnika zlewany jest czysty olej, należy zmienić na inny, który będzie "pochłaniał" zanieczyszczenia. Kumpel, po zalaniu w ASO silnika lotosem, wracał do domu i zmieniał olej na "swój" A za to to już powinna być cofnięta gwarancja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitz Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Kumpel, po zalaniu w ASO silnika lotosem, wracał do domu i zmieniał olej na "swój" A to dlaczego nie zawoził swojego oleju żeby od razu zalali taki jak chce? Tak płacił za Lotosa i potem za swój, pomijając jeszcze sprawę czy miał gdzie ten zlany zutylizować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Dyrekcjo skoro Lotos nie jest juz dedykowany to oleje jakiej marki stana sie dedykowane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Dyrekcjo skoro Lotos nie jest juz dedykowany to oleje jakiej marki stana sie dedykowane?? Prowadzimy rozmowy .... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi