Skocz do zawartości

Nowy WRX z salonu - pierwsze kroki


Piotor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do spojlera to WRX w standardzie jest bez spojlera.Mały kosztuje ok 2300 zł, duży jak w Sti ok 2700 zł.Sa w sklepie subaru.

 

Można też kupić podróbkę. Za jakieś 1300 zł.

Można też przełożyć całą klapę bagażnika, pod warunkiem,

że jakiemuś właścicielowi Sti, duży spojler będzie przeszkadzał

i że takowy się znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spojlera to WRX w standardzie jest bez spojlera.

Wiem, dlatego dziś domówiłem. "Naleśnik" z malowaniem i montażem 3 tyś. Zapaliła mi sie też lampka w głowie a'propos H&S - gdy wspomniałem o tym małżonce usłyszałem tylko syczenie :D . Najprawdopodobnie "cichaczem" zamontuję go przed odbiorem i potem powiem: "Tak fabrycznie było, miałaś rację żeby nie zmieniać tego tłumika na inny bo ten fabryczny pięknie gada" :). Taktyka faktów dokonanych zawsze się sprawdza - tak też postąpiłem zamawiajac samochód i tylko jeden dzień się do mnie nie odzywała :D:D:D

 

Nie będę już więcej Was zanudzał swoimi pytaniami. Dziękuję bardzo wszystkim którzy zechcieli mi pomóc i odpowiedzieli na moje pytania.

Ostatnie wieści jakie do mnie dotarły świadczą, że już jutro "boskie koła" mojego WRX zetkną się ze Starym Kontynentem i za jakieś 2 tygodnie zacznę się z nim poznawać bliżej :) Teraz czeka mnie najgorszy okres czyli "final countdown". Po pierwszych kilometrach jako "SI Rookie Driver" na pewno pojawią się jakieś pytania z mojej strony i wtedy poprzynudzam dalej :wink:

Jeszcze raz dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A faktycznie :wink: Tak czy inaczej, jak na moj gust, bez sensu jest wsadzanie czegos tylko po to zeby auto glosniej jezdzilo.

Dla mnie ma to sens. Żadnym autem nie zdarzyło mi się, żeby zrobić 200 kilometrów bez włączania radia. W moim GT nie stanowi to problemy i cały czas wsłuchuję się w pracę silnika. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spojlera to WRX w standardzie jest bez spojlera.

Wiem, dlatego dziś domówiłem. "Naleśnik"

 

 

:-( Naleśnik jest fuj :-(

A co nie jest fuj w WRX'ie? :wink: Nie założe wysokiego Sti bo to dla mnie trochę przerost formy nad treścią w przypadku wrx'a - zresztą wszystko to sprawa gustu i indywidualnego podejścia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu się zgadzam - masz zdrowe podejście, wcześniej użyłem języka w funkcji ekspresywnej by wyrazić mój bardzo osobisty stosunek do naleśnika którego uważam za paskudny ;-)

Moim zdaniem "fuj" to jest wrx bez czegokolwiek na klapie bagażnika i sam musisz przyznać, że zbyt wielu alternatyw "w temacie skrzydełko" to nie ma. Zazdroszę posiadaczom SI GT - oni mieli do dyspozycji piękny, zrównoważony spojler, doskonale podkreślający charakter auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli naleśnik, to ten mały spojler na tylnej klapie, to faktycznie jest "fuj". Z braku wyboru wolałbym nie mieć spojlera niż to małe coś. Dzwoń szybko i przemów na duży spojler. Założysz złote felgi, wydech i będzie prawie STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem to: http://www.subaru.pl/sklep/img/769.jpg - nie krzyczcie na mnie :D :wink: :D

 

Oni się nie znają :) Bardzo dobrze zrobiłeś. Duże skrzydło typu piknikowego będziesz miał jak się dorobisz STi.

Nareszcie bratnia dusza ...i to jeszcze z Poznania, cud :wink:

BTW: Kilka postów wyżej pisałem, że ja nie chcę mieć "prawie" STi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem "fuj" to jest wrx bez czegokolwiek na klapie bagażnika i sam musisz przyznać, że zbyt wielu alternatyw "w temacie skrzydełko" to nie ma. Zazdroszę posiadaczom SI GT - oni mieli do dyspozycji piękny, zrównoważony spojler, doskonale podkreślający charakter auta.

 

 

Jakbym był Tobą to bym nigdy nie kupił WRXa ale jak już to musiałeś zrobić to jest jeszcze fajny spoilerek z Prodrive'u. :-DDD

 

 

Rzeczywiście GT było ładniejsze. I lżejsze.... ale WRX ma lepszy zawias i silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem "fuj" to jest wrx bez czegokolwiek na klapie bagażnika i sam musisz przyznać, że zbyt wielu alternatyw "w temacie skrzydełko" to nie ma. Zazdroszę posiadaczom SI GT - oni mieli do dyspozycji piękny, zrównoważony spojler, doskonale podkreślający charakter auta.
Mam dla ciebie dobra wiadomosc. Z kolega Savalem odkrylismy swietna alternatywe tylnego spojlera do WRXa, cos pomiedzy "nalesnikiem" a "monstrum", idealne rozwiazanie, przypomina mi ten od evo 7. Niestety dostepny jest u holenderskiego dealera Subaru, ale mysle ze da sie zamowic. Szczgoly na samym dole strony http://www.subaru.nl/lineup/impreza/sedan/accessories/.

 

Pozwole sobie dolaczyc zdjecia zrobione przez Savala w ostatnia sobote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym był Tobą to bym nigdy nie kupił WRXa ale jak już to musiałeś zrobić to jest jeszcze fajny spoilerek z Prodrive'u. :-DDD

 

 

Rzeczywiście GT było ładniejsze. I lżejsze.... ale WRX ma lepszy zawias i silnik...

Ja bym tam WRX-em nie pogardził. :-)

 

Co do spojlera z Holandii to na bank da się ściągnąć. I jest o wiele ładniejszy od naleśnika, a nie wygląda "estiajowato". ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym był Tobą to bym nigdy nie kupił WRXa ale jak już to musiałeś zrobić to (...)

Musialem, naprawdę musiałem - uwierz mi :wink:

 

Hmm Dyrekcja wynajeła zbirów i Cię zmusili? Biedak.... ;-)

 

 

 

A na serio gratuluję Subaryny i miłej jazdy. Niestey mam wrażenie że WRX rzeczywiście to coraz bardziej tylko takie ...prawie STI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym był Tobą to bym nigdy nie kupił WRXa ale jak już to musiałeś zrobić to jest jeszcze fajny spoilerek z Prodrive'u. :-DDD

 

Azrael, nie przesadzaj - czasem ludzi trafiają większe nieszczęścia w życiu niż kupno WRX-a.

 

Rzeczywiście GT było ładniejsze. I lżejsze.... ale WRX ma lepszy zawias i silnik

 

Nie jestem przekonany nad wyższością zawiasu - WRX sprawia trochę taksówkarskie zawiasowo wrażenie, w GT nigdy tego nie czułem. Generalnie jest zdecydowanie bardziej cywilny i delikatny, ale dla Piotora to chyba dobrze, bo żona nie będzie się żołądkowała zbytnio. O GT z całą pewnością miałaby gorsze zdanie.

 

Pozdrawiam (80 tys. km w GT i 20 tys. w WRX-ie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście GT było ładniejsze. I lżejsze.... ale WRX ma lepszy zawias i silnik

 

Nie jestem przekonany nad wyższością zawiasu - WRX sprawia trochę taksówkarskie zawiasowo wrażenie, w GT nigdy tego nie czułem. Generalnie jest zdecydowanie bardziej cywilny i delikatny, ale dla Piotora to chyba dobrze, bo żona nie będzie się żołądkowała zbytnio. O GT z całą pewnością miałaby gorsze zdanie.

 

Pozdrawiam (80 tys. km w GT i 20 tys. w WRX-ie)

 

Mądrzejsi ode mnie mówią że zawias jest lepszy więc zakładam że jest. Dłuższy skok zawieszenia, poprawiona geometria i coś tam jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do spojlera to WRX w standardzie jest bez spojlera.Mały kosztuje ok 2300 zł, duży jak w Sti ok 2700 zł.Sa w sklepie subaru.

 

Można też kupić podróbkę. Za jakieś 1300 zł.

Można też przełożyć całą klapę bagażnika, pod warunkiem,

że jakiemuś właścicielowi Sti, duży spojler będzie przeszkadzał

i że takowy się znajdzie.

 

Ten duzy w sklepie do STi to kopia. Orygilane skrzydlo kosztuje (uwaga!) ok. 10 000 pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...